KLUSBABES 25

En weer eentje die heel sterk reageert,

Meisje Linnie, ik heb natuurlijk voor jou ook gependeld en als je meteen doormag van de gyn..........

Juli 2008, een meisje.

Dikke kus, ik ga even aan het eten beginnen!

dank je wel lieve rimke, ik ga me best doen voor juli haha,
en eet smakelijk meid

meiden ik ga nu echt stoppen ik ga even een broodje eten en nog eventjes in de bank liggen en me logeetje komt zo

o ja ik had aan zo'n zuster gisteren gevraagd of ik gewoon weer mocht sexen als ik me weer optimaal voel en ze zei van wel dus dan gaan we dat doen, maar nu nog even niet hahaha

dikke kus voor jullie allemaal, tot morgen

xxx linda

Hey meiden, was ik ook weer ff. Ga lekekr ff een uurtje plat, heb het echt mega druk gehad joh pfffff........Kwam ff kijken hoe het met april was maar ben het met bambi eens laat aub iets horen aan ons want word er ook nu al nerveus van !!!!!!!! Pipje, moest je ook van phoebe feliciteren, ze vond het gewldig voor je !!! Linnie, je bent echt een sterke babe hoor lieverd. Laat het pendelen maar uitkomen want dan zijn we ongeveer tegelijk uitgerekend !!!! Ze heeft voor mij juli van een jongen gependeld !!!! Bieb, ook in de buurt dan met het pendelen. Ohhhhh ik hoop zo dat het gaat kloppen. Gezellie met zn allen he.....Jacq, gezellige avond vanavond meisje. Hoe is het met je oog? Rimke je hebt het weer druk he met pendelen hihi. Tjonge een plank op je hoofd en ff een rotbui haha. Gooi het er maar lekker uit hoor lieverd. Meiden ga ff plat

Kus happy

He meiden!

Kom nog even snel buurten voordat mijn visite komt! CADEAUTJES!!! haha

Happy, zo druk gehad joh! Lekker even een uurtje je oogjes dicht!

Rimke, wat een suffie dat hij die plank op je hoofd laat vallen zeg! Ik heb er thuis ook zo een hoor die nooit wat afmaakt, of er meteen weer een zooitje van maakt! Zal wel mannen eigen zijn!

Bieb, voor ons allebij is augustus een meisje gependeld! Spannend.. voor jou misschien je huwlijksnacht??? haha.. ben benieuwd!

Ga er weer vandoor!

Liefs Jacqy

Ben nog steeds wakker ben pannekoeken aan het bakken hahaha opeens trek in !!!! Bieb, jacq en linnie, jullie krijgen allemaal een meisje....bedenk me net dat mijn zoon dan wel heeeeeeeel veel keuze heeft whahahahahaha

Meiden, even snel;

Bambi; Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je geen klossen (bedverhogers)  gaat halen. Die kun je gewoon gratis lenen bij de thuiszorg............

April

Tjezus, er is geen moer op de televisie..............
Op een zaterdag, schandalig.

Anyway, happy is lekker pannekoeken aan het bakken, lekker!
Jacq is op d'r kadootjes aan het wachten.
April laat zich toch nog eventjes zien, is het gelukt met alles klusjes die je samen met je mannetje ging doen?
Linnie mocht weer lekker sexen van de zuster.............

Nou, dat klinkt toch allemaal weer goed!
Fons is heel even hardlopen dus ik dacht, ik kom nog effe buurten maar volgens mij is het behoorlijk rustig.
Ik heb gekookt en de afwas is weer weggewerkt............dus ik kon lekker lang uit   op de bank. Had bij de IKEA een zak daim's gekocht, chocola met stukjes caramel.............mjammie!

Nou kan niet slapen  ZIt naar die kinderen te kijken op sbs 6 met dat zingen !!! Hahaha wat een opmerkingen kunnen die kinderen toch maken he ... Meiden, ga afsluiten, tot morgen

Kus happy

Terug
Bovenaan