Hallo dames,
Hier ben ik weer even. Ik ben er nu achter hoe veel a-4-tjes een topic van 700 reacties telt. Bij klusbabes 24 was dat 222 blz. Ik heb klusbabes 25 ook maar in een worddocument gezet, dan kan ik later deze dierbare periode nog eens nalezen.
@linda: ik hoorde net wat er gebeurd is. Ik vind het zo rot voor je meid. Hoe voel je je nu? En Tom, hoe is hij er onder?
@pip: Ik hoop dat ik het goed begrepen heb, maar volgens mij moet ik je feliciteren. Van harte meid. Nu kun je samen met kruimels gaan shoppen. De kleintjes kunnen later met elkaar spelen. Dit wordt nog een lange vriendschap.
Het is echter wel soms zo tegenstrijdig allemaal, maar eigenlijk is dat altijd al geweest op ons topic. Verdriet en geluk lagen dicht bij elkaar en je kan altijd je ei kwijt.
Nou, voor de rest heb ik nauwelijks iets meegekregen. Ik ben wel benieuwd hoe april zich nu voelt.
Hier is verder alles goed. Het ritme in de buik zegt helaas totaal niks. Het voeden is standaard elke 2 tot 4 uur. We herkennen nu wel bepaalde reacties en geluiden, maar een echt vast ritme is er nog niet. Wel leer je steeds meer omgaan met de tijd. Wil je weg? Eerst voeden. Is ze gevoed? Dan snel koken en eten. Soms lijkt het ook echt onmogelijk om op het forum te reageren. Verder dan de mail kom ik vaak niet.
Dus dames, sorry als het even duurt. Ik doe mijn best.
Dikke , sterretje