KLUSBABES 25

Jeetje rimke die zijn wel eeeeeeeeerg lekker he ...neem ze ook altijd mee als ik bij ikea ben !!!!!!

xxxxxxx

Hallo dames,
Hier ben ik weer even. Ik ben er nu achter hoe veel a-4-tjes een topic van 700 reacties telt. Bij klusbabes 24 was dat 222 blz. Ik heb klusbabes 25 ook maar in een worddocument gezet, dan kan ik later deze dierbare periode nog eens nalezen.

@linda: ik hoorde net wat er gebeurd is. Ik vind het zo rot voor je meid. Hoe voel je je nu? En Tom, hoe is hij er onder?
@pip: Ik hoop dat ik het goed begrepen heb, maar volgens mij moet ik je feliciteren. Van harte meid. Nu kun je samen met kruimels gaan shoppen. De kleintjes kunnen later met elkaar spelen. Dit wordt nog een lange vriendschap.

Het is echter wel soms zo tegenstrijdig allemaal, maar eigenlijk is dat altijd al geweest op ons topic. Verdriet en geluk lagen dicht bij elkaar en je kan altijd je ei kwijt.

Nou, voor de rest heb ik nauwelijks iets meegekregen. Ik ben wel benieuwd hoe april zich nu voelt.

Hier is verder alles goed. Het ritme in de buik zegt helaas totaal niks. Het voeden is standaard elke 2 tot 4 uur. We herkennen nu wel bepaalde reacties en geluiden, maar een echt vast ritme is er nog niet. Wel leer je steeds meer omgaan met de tijd. Wil je weg? Eerst voeden. Is ze gevoed? Dan snel koken en eten. Soms lijkt het ook echt onmogelijk om op het forum te reageren. Verder dan de mail kom ik vaak niet.
Dus dames,  sorry als het even duurt. Ik doe mijn best.
Dikke , sterretje

he meiden,

happy aan de pannekoeken, had ik gisteren jammie.verders al je bedje ingedoken ?
lin doe rustig aan meid, veel plezier met je logee.
rimke geen hol p de tv ? wij hebben tineke zitten kijken., vind me man leuk
jacqy ben benieuwd naar je kado's, leuke dinge gehad.
april, me bed kan niet op klossen. onze poten zijn te groot ofzoiets. zij de kraamzorg.
sterretje leuk dat je weer ff komt buurten. en leuk dat je 24 en 25 bewaard om later terug te lezen. vind je het leuk om mamma te zijn ? voelt het al vertrouwd. ? je zal inmidels wel zonder kraamzorg zitten of bijna. meid hoop snel weer wat te horen.

hier verders niets te melden. last van me darmen dus al een paar x de pot vol gescheten. ach ja . doe verder rustig aan en ga zo maar op bedje liggen lezen. is verders toch niks meer op tv.

xx bambi

Tjonge wt een rust hier zeg ....kan nog niet slapen pffff denk ga hier nog ff kletsen. Maar, helaas. Ga nog ff mn mail nakijken en dan denk ik maar een slaappil innemen hoor !!!!! Doei lieverds....O ja sterretje leuk dat je er ff was meisje. Begrijp nu dt je dus niet meeleest dus je zal wel geschrokken zijn van alle berichten in mijn mailtje. Geniet van je meisje

Liefs happy

Zo net sterretje nog ff een mailtje gestuurd !!!! Word trouwens gekvan die jereno met haar forum. Zag dat bieb ook had gereageerd .........

Toedels

Bambi, gezellig avondje meisje zo op de pot pffffffff. Hopen dat je daar snel weer vanaf bent !!!!

xxxxxxx

goedemorgen,

grrr uit bed geborreld. zit niet lekker in me buik. voel me misselijk en had last van maagzuur. ookal voor ik ging slapen een rennie op en net weer. voel het kindje alsof het de hik heeft alleen dan heeeeeel de tijd. voel me gewoon ff niet zo lekker en ben er maar uit gegaan, anders word me man wakker van me gedraai en ik heb het weer zo warm. heb allemaal van die opvliegers. man lijk me moeder wel. hahaha

zit nu met een koppie thee maar ff achter de laptop en ff kijken of alles wat afzakt.

april heb jij vanacht een beetje geslapen ?

xx bambi

Terug
Bovenaan