KLUSBABES 25

Goedemorgen zonneschijntjes!

Bambi, je was er ook weer vroeg bij. Vervelend dat je je misselijk voelt. Ik lees dat de zwangeren vaker rennies nemen. Dat mag dus gewoon? Denk dat ik maar alvast een doos ga aanschaffen dan, gebruikte ze vorig jaar regelmatig.

Rimke, heb je vandaag een buil op je hoofd? Sjemig, hoe kan Fonsje dat nou doen: een plank laten vallen op het hoofd van z'n zwangere vriendin!! BOEHOE! 1 strafpunt voof Fons!

Sterretje, leuk dat je der even was!

Happy, heb je lekker kunnen slapen?

April, ben benieuwd hoe het met je gaat?!!

Hier gaat het super! Gister aan de ouders verteld dat ik zwanger ben. Dit omdat ze wisten dat ik daarvoor naar het ziekenhuis ging en ze altijd erg belangstellend zijn. Ze vragen er niet elke week naar maar het was nu alweer een paar week geleden dat we het er over hadden gehad dus het zat er natuurlijk wel weer aan te komen. Omdat we dan niet willen liegen hebben we het meteen verteld.

Eerst mijn ouders, waar m''n broer ook was. Heerlijk die reacties. Daarna m'n man's ouders en die waren ook helemaal blij! Gister dus lekker over babykamers, luiers, bevallingen, pufcursussen, kinderwagens e.d. gepraat! Wat een heerlijk gevoel!

Ben trouwens wel alhet hele weekend erf vroeg wakker...pffff...hahaha

Ga even wat (nuttigs) doen (zoals wassen en was vouwen).

XXX

Goedemorgen meiden,

Pffff wat een klote nacht zeg, heb werkelijk waar geen oog dichtgedaan. Kon gewoon echt niet slapen en mocht van mn mannetje geen slaappil nemen want zei hij, stel nou dat je zwanger bent pffffffff. Daar ga ik niet vanuit maar ok dus maar niet gedaan !!! Nou hij kan mooi de pot op als ik vanacht weer zo lig te woelen neem ik hem in hahahaha

Bambi, vervelend dat je je zo rot voelt joh !!!! Hahaha jij met je opvliegers en je verhaal lijk me moeder wel ..........

April, hoe gaat het meisje ? Ben je nog zo onrustig ?

Linnie, hoe gaat het met jou lieverd ? Leuk met de logee ?

Pipje, helemaal happy hier voorbij komen he !!! Heeerlijk om dat te lezen. Fijn dat de opa s en oma s er gelukkig mee waren en klets jij maar lekker over babykamers enzo hoor .....

Ga ook maar ff met de was bezig zijn
Kus happy

Reneetje, hoe gaat het met jou ?

Mammoetje, ook bijna je nod spannend he ........

Anoes, waar zit je ....zal het nog 1 keertje zeggen hoor, jullie hebben echt een heeeeeeel mooi huis hahahahaha. Ik heb zo wel ff lekker binnen kunnen gluren he ... !!!!

Zit hier met de radio aan komt opeens het lievelingsplaatje van mn oom voorbij, bah zit gelijk te simpen hier ........

Kusssss

Happy, niet geslapen dus..gatver zeg! Heb je voor vandaag nog wilde plannen op het programma of doe je het lekker rustig aan?

Linda, hoe voel je je vandaag? Dapper hoor dat je al mee bent geweest met boodschappen doen. Doe je niet teveel?

Rimke, wat is de naam van die draagdoek die je laatst had gekocht? Zei toen al dat ik je het weer zou gaan vragen als ik zwanger ben, bij deze hahaha. Ik vond hem zo gaaf!!

X

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-05-2008 19:38:31'));

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 13 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    
                30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009

Bevallen klusbabes :

Sterretje op  23 mei - meisje

Mei

27) Anouska, 1e kindje ronde 9
           Bieb 1e kindje ronde 8
28)Klaasje, 1e kindje, ronde 5
29)
30) Renée 9e ronde 1e kindje (uitgegaan van 36 dagen)
            Pip, 11e maand, 1e kindje (1e eisprong met clomid) ZWANGER !!!!!!!!
31)

Juni:

01)
02)
03) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 34 dagen)
04)
05) Happy 10e ronde 1e kindje
06)
07)
08)
09)
10)
11)
12)
13)
14)
15) Phoebe ronde 13 1ste kindje  
16) Jacqy, 12e ronde, 1e kindje
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23) anoeska 10e ronde 1e kindje
24)Bieb 9e ronde 1e kindje
25) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 56 dgn)
26) Kruimels, 20 weken echo
27)
28)Klaasje 6e (eigenlijk 5e)  ronde 1e kindje
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Tjonge wat een rust hier  April krijg helemaal de kriebels dat je hier nog niet geweest bent hahaha

Nou pipje het helpt niet hoor pfffffff luie babes whahahaha. Ik ben foetsie, ga ff met mn mannetje naar de markt in rotterdam !!!! Tot later lieverds

Kus happy

Terug
Bovenaan