KLUSBABES 25

Zo, nou , dat was dan de nationale slechtslapennacht, vannacht, jezus wat een onweer hier..........toen nog 60000 keer plassen en een gillende kat om me heen.........de enige die sliep (tis altijd hetzelfde liedje) was Fons...........
Lekker een ontbijtje op bed gekregen vanmorgen, dus heeft alles van gister weer goed gemaakt, wel wat koppijn idd maar ik denk dat dat van het slechte slapen komt.

Happy: als je temazepam als slaapmiddel hebt, mag je er daar best 1tje van nemen. Heb ik een paar weken terug ook van de huisarts gekregen..............gewoon geen bakken van slikken elke nacht.

Pipper: die draagzak heet de mini-monkey. Op minimonkey.nl..................allemaal leuke kleurtjes waaronder rood!
Ben je verder niet misselijk?? Voel je je verder goed? houden zo he, ik ben ook niet echt ziek geweest hoor, alleen rond de 20ste week dus belabberd en moe............hahahaha!
Leuk hoor, de ouders het verteld! altijd leuke dingen! Geniet lekker meisje!

Bambi: ook al waardeloos geslapen?? Het hing echt in de lucht.............lekker bijkomen vandaag dus........

April????????????

Meiden, heb vandaag een verjaardag aan de andere kant van het land, ben er dus niet. Misschien vanavond nog eventjes!
Geniet allen van deze zondag!!

Dikke kus!

nou meiden heb net nog heerlijk geslapen hoor. hahah. toen me man uit bed ging om 8.15 ben ik er weer in gegaan en heb tot 11 uur geslapen hahah lekker ontbijtje op bed gekregen en verder lekker gelezen. net me soep opgezet, gisteren uitgesteld en me man heeft de rimboe weer gekapt hahaha
zo aankleden en ga bij me ouders voetbal kijken.

rimke ook slecht geslapen dus en happy ook al. indd de nacht van draaierietis.

behalve pip, maar die slaapt op een roze wolk hahahah. fijn dat de ouders zo leuk hebben gereageerd meid. geniet lekker verder en zolang je geen misselijkheid heb, houden zo. niet iedereen heeft er last van, ik ook niet.
nu echter wel hahaha. en ja je mag gewoon rennie;s eten. en heb er al heel wat verslonden deze zwangerschap. dit is het 2e doosje van 24 en bijna leeg. maar had al vroeg in me zwangerschap last hoor, neem er nooit meer als 2 op een dag en soms een week niet nodig, maar vandaag en gisteren al veel last dus ben bang dat ik er zo weer 1 moet. kindje legt denk ik goed met zijn billen tegen me maag aan .

ga ff opzoek naar een oranje shirt en of ik dat nog pas nu hahahah.

xx bambi

He meiden!

zo, hier een duffe Jacqy, was een beetje laat geworden vannacht.... was om 10 uur weer wakker, filmpje gekeken.. en ga zo nog even lekker tukkie doen! hihi

Pip, leuk al die reacties van je ouders en schoonouders! Hoe voel je je?

April?? je hebt je nog niet gemeld!

Sterretje, leuk dat weer even kwam buurtjen... veel voeden zo te lezen en tussendoor snel andere dingen doen... Hoe voel je je?

Linda, hoe gaat het met je meis? Rustig aan doen he!

Happy en Rimke hebben slecht geslapen.. nou ik als een roosje! lag in coma! haha

gisteravond was erg gezellig. Leuke cadeautjes gehad. Bloembak voor op balkon, al gevuld dus dat is makkellijk!
Hunkemuller bon, dag/nacht creme, huwelijksthee??!!! haha en kaarsjes, geurtjes, foto dingen... erg gezellig!
Ga even de zooi opruimen! Fijne dag meiden!

Liefs Jacqy

hihi, er staat een berichtje op hyves van April, dat ze niet op t forum komt maar dat alles rustig is! haha gelukkig maar! We zijn weer op de hoogte!

Hoi meiden,

Ff tussendoor. Ben net binnen en we gaan zo voetbal kijken in de kroeg !!! Net ff naar de markt geweest en de stad in. moest bij de prenatal een kadootje kopen voor iemand en voelde me opeens zooooo zielig daarbinnen dat ik ben weggegaan. Waarom mag het bij ons nou niet gewoon raak zijn, ben het weer ff zat haha. Zakt wel weer maar die winkel deed me ff geen goed....

Rimke en bambi ook al slecht geslapen ........

Rimke, veel plezier op de verjaardag, ff stukje rijden dus he

Bambi, nog ff lekker geslapen !!! Past je shirt nog hihi

Jacq. je bent verwend he, leuk hoor. Fijn dat je het ff meld van april want we zaten alweer met de gierende zenuwen whahahaha

Linnie, alles goed  meisje ?

Liefs happy

hey meiden

iedereen zo'n beetje slecht geslapen vannacht las ik, nou ik sluit me erbij aan, heel veel pijn en zit niet lekker in me vel, ik heb vandaag zowat al de hele dag tegen me tranen gevochten en straks is alles eruit gekomen ik voel me zwaar kut maar goed gaat zometeen wel weer beter

happy: gisteren lekker aan de pannekoeken bakken geslagen haha lekker hoor

jacqy: allemaal leuke kadootjes gehad en het was gezellig fijn

bambi: je was hier al vroeg vanmorgen , gaat   het nu  weer een beetje met je?

april: hoe is het met jouw gesteld vandaag??

sterretje: het kan inderdaad nog wel even duren meid voordat je een ritme hebt  en je moet vooral de eerste tijd alles aanpassen aan de baby maar het komt allemaal goed meid,

ik weet het niet meer sorry, ik ben er vanavond nog wel eventjes

xxx linda

happy, snap best dat je daar even niet tegen kon hoor! Het is dan zo confronterend! Maar onze tijd komt nog wel! Dikke kus voorjou!!

Linnie, goed dat je het er even uitgegooit hebt meid! Zal nog wel even duren voordat het allemaal een plekje heeft gekregen. Je hebt in korte tijd veel meegemaakt. dat gaat je niet in de koude kleren zitten! Ook een dikke kus voor jou!

Zit nog steeds in mijn piama! heerlijk!

shit net getypt alles weg... en ik moet zo ook weer weg...

denk aan jullie maar zag

PIP: je bent zwanger wat \ongeloofelijk goed zeg... zie je wel naar een jaar is het toch gelukt... en al verteld zou ik ook doen hoor..... geniet ervan meid. en nu kun je zeker een keer met kruimels gaan shoppenn

nou ik ben weer weg kom morgen ff want heb zo bbq...

sorry meiden denk aan jullie maar heb ff geen tijd

Terug
Bovenaan