Linda; je hebt toch nog even nodig om t te verwerken. Ik vindt je wel heel sterk overkomen, maar als je een keer een traantje moet laten, dan moet dat ook kunnen, toch?
En trouwschoentjes laatste paar dagen niet meer aangehad, komt wel goed haha
hartkloppingen heb ik de laatste dagen wel weer vaker ja, misschien toch beetje trouwstress? of niet zwanger raken stress? Gelukkig niet zo veel last als in t begin
Rimke; augustus 2008! als het eerder is, dan is het ook goed haha. Reageert de pendel zo sterk op mij, hmm dat ik dan maar eens zwanger raak...
Ik heb uitgerekend dat als ik komende maanden niet zwanger raak, en mijn cyclus blijft op 28 dagen, dat mijn eisprong de week voor 8-8 is, dus waarschijnlijk geen bevruchting in huwelijksnacht haha
Bambi; paste je oranjeshirt nog?
Anouska; veel plezier bij de bbq
Happy; jij bent ook snel zwanger, let maar op ! alle overige niet zwanger babes zijn uiterlijk augustus allemaal zwanger!!!
Jacqy; leuke cadeautjes gehad? huwelijksthee? haha leuk toch
Pip; jij bent gewoon hyperactief door je zwangerschap haha. Leuk al die reacties. Geniet er van! voel je je al misselijk?
die stomme jereno, oprotten hier
sorry, weet t niet meer
Vandaag rustig aan gedaan. Eerst gestofzuigd en gedweild, daarna half uurtje gerend, vriendje ging mee op fiets. beetje in tuin gerommeld, lekker in zonnetje gelegen, was echt heet, en net lekker gegeten
En morgen....morgen begint t echte leven weer yech!!! zie er tegenop. Ben bijna 2 maanden thuis geweest, en 1e werkweek vindt ik nooit leuk. Nouja, t zal wel meevallen (hoop ik)
Oja, heb ik nog niet verteld. Vrijdag hebben we naar een huis gekeken. Oud huis, beetje boven ons budget, toch gekeken. Huis moet echt veel aan gedaan worden, heeft zelfs nog een gastank, maar de grond.....echt hele lappen weiland. Helaas ligt t aan een 80 km weg, erg lawaaig dus. vriendje vindt t wel wat hebben, ik ook wel hoor, maar zou t toch niet willen.
nou dames, weet niet of ik morgen kom buurten, ga sporten en dan ugly betty kijken. anders tot een andere x (kan nu natuurlijk niet meer overdag internetten hihi)
doeiii