KLUSBABES 25

Pip: ik vergeet helemaal te reageren op dat jullie het al aan de ouders hebben verteld en wat een leuke reacties , wanneer willlen jullie het aan de rest gaan vertellen?

xxx linda

Meiden, ga stoppen want ga lekker voetbalvrouwen kijken !!!

Bieb, heeeeel veel succes morgen meisje !!!! Ben benieuwd hoor........Las dat je lekker in het zonnetje had gelegen, mazzel hoor, hier ging de zon pas schijnen om een uurtje of vijf pfffff

Linnie, ben toch zooooo verschrikkelijk trots op je. Vind je super sterk hoor en je hebt gelijk binnenkort heb jij en de rest ook weer een positieve test in je handen. Ach volgens rimke zijn wij allebei aan de beurt in juli, gezellie toch. Kom ik je halen en gaan we lekker saampjes shoppen whahahaha

Fijne avond meiden, kom misschien nog wel ff spieken later hoor hihi
Liefs happy

happy dat is goed gaan we samen in juli shoppen goed plan, hahah
fijne avond meid en tot morgen

bieb; nogmaals succes morgen enwel effe laten weten hoe het is gegaan,

Meiden ik ga er ook weer vantussen we gaan even een stokbroodje met kruidenboter van kant maken, en dan ga ik nog even liggen want ik heb eigenlijk alweer veel te lang op de stoel gezeten haha

fijne avond allemaal en morgen dan lees ik alles bij

xxxx linda

Hee meiden, na een gek en rommelig weekend ben ik er eindelijk weer.,. heb neit erg goed gelezen want ben er niet helemaal bij met me hoofd maar dat komt zo..

Linda: Toch een bbz.. Meis wat rot voor je! Vanmiddag even goed gehuild las ik.. Dat mag best.. Je hoeft je neit sterk te houden voor anderen hoor.. Tis toch logisch dat je het hier even moeilijk mee heb!..

Pip: Van harte gefeliciteerd meid!! Ga er lekker van genieten en inderdaad je kan lekker gaan shoppen met kruimels.. hihi.. Ow ben echt zo blij voor jullie!

Sterretje: Daar was je weer even.. Gelukkig gaat het goed met jullie.. En ik vind het echt een hele mooie naam..

Nou, na een drukke en stresserige (de rit naar het Forepark heeft 2 1/2 uur geduurd.. het ging vrij goed.. Tot ik linksafmoest waar dat niet kon.. toen ben ik gigantisch verdwaald en kwam ik niet meer uit de wijk waar ik inzat.. toen er eindelijk iemand de weg uit die buurt kon wijzen wist hij ook hoe ik verder moest naar forepark.. toen ik eenmaal in forepark was sat ik aan de verkeerde kant.. dus weer een kwartiertje verder zoeken.. Maar toen ik eenmaal op de juiste plek was en terug naar huis ging.. Was ik na 15 min. thuis.. hihi..

Dan denk je je porsie voor dat weekend wel gehad te hebben..

We zijn gisteren met de tante, oom, neefje, nichtje, zus en zwager van mijn vriend naar warner bros / movie world in Duitseland gegaan.. Hartstikke leuk.. maar was erg druk op de weg.. op de heenweg een omleiding genomen bij Arnhem (die bleek alleen voor de nacht ervoor te zijn volgens mijn zwager.. ) oke nouja kan gebeuren.. Eindelijk bij de afgesproken stop bij een benzine station.. en weer verder.. hele leuke dag gehad.. en weer terug naar huis.. Ging vrij snel.. Na een half uurtje zaten we alweer in Nederland (op de heenweg duurde de rit in Duitseland 1 uur..) maar gelijk de file in bij de grens.. Toen we eenmaal bij een restaurant gingen eten waren we al 2 uur onderweg.. Na het eten elkaar gedag gezegd en zijn we weer verder gereden, Alleen toen we weggingen zagen we al flitsen en begon het ook nog eens te regenen.. dWeer de omleiding in omdat het nu wel afgesloten was bleek dit een hele andere omleiding te zijn geweest (wel richting den haag maar anders dan op de heenweg) tussen allemaal weilanden en dorpjes door ging het steeds harder regen en onweren.. Wat ik dan nog wel moet vertellen is dat mart de nacht ervoor neit had geslapen ivm een 24-uurs toernooi op voetbal (snachts spelen).. en was al 40 uur op.. Het was op een gegeven moment echt nood weer.. Als je buiten je auto zou staan en je hand uit zou steken zag je die bij wijze van spreke niet meer.. Na anderhalf uur was het echt niet meer te doen dus we  zagen echt  haast neits meer.. We  zijn  gestopt en hebben een hotel op gezocht In Tiel..  daar overnacht en het ontbijt zijn we weer verder gereden..  

Nou nog 2 daagies  en dan me NOD.. voel eigenlijk niet  zoveel meer.. Me pijnlijke tepels zijn weer weg en voor de rest voel ik neit echt  veel.. we zullen zien..  

xxxx Mamoetje

zo, mamoetje, jij hebt het druk gehad zo te lezen! Maar ook gezellig dus!
Bijna je nod. spannend hoor! ik duim weer voor je!

Goeiemorgen meiden,

Tjonge zeg het is wel heeeeeel stil hier.....

April, hoe gaat het met je ?????????

Mamoetje, druk weekend zeg pfffff. Bijn je nod, duim voor je

Biebje, nogmaals succes vandaag, denk aan je

Hier alles goed, vroeg op want de schilders komen, bah. Verplicht dagje binnen zitten dus..........Donderdag mn nod, ben benieuwd.......Fijne dag meiden. Zal nog wel vaak langskomen vandaah hihi

kussssssss

Goedemorgen!

Linda, Hoop dat je je vandaag weer iets positiever voelt. Geef het wel de tijd als je je niet meteen beter voelt hoor. Hoe is je man eronder eigenlijk?

Bieb, succes vandaag met je eerste werkdag!!

Gister lekker de bbq aangehad. Kwam nog wat familie (man'' s ouders en zus met gezin) om m'n mans verjaardag nog te vieren. Verteld aan zus dat ik zwanger ben, helemaal blij blij blij!!

Verder vertellen we het nog aan niemand hoor. maar dit waren de enige familieleden die wisten dat ik daarvoor het ziekenhuis bezocht vandaar dat we het hun hebben verteld.

Ga deze week eens bellen voor een eerste echo. Die mag ik van de fert.arts als ik 6/7 week zwanger ben!

Verder voel ik me goed hoor. Wat gevoelige borsten en 's ochtends heel vroeg wakker omdat ik dorst/honger heb maar verder gaat het super. Vandaag begint het "echte" leven weer. Werken en m'n mond dichthouden tegen iederen ..... haha.

Klopt het dat je rond 12 week voor het eerst naar de verloskundige gaat?

Heb trouwens niet kunnen vinden wat rimke destijds voor me gependeld had. Wel mei maar weet niet meer jongen/meisje...

Ga nu werken leedies!

X

Donderdag je nod alweer happy? Spannend!!

Succes met binnenzitten vandaag...pfffff....Maar goed heb zo'n vermoeden dat je dat toch niet gaat volhouden en je vanmiddag nog wel even gaat wieberen hahaha.

Fijne dag!

X

Terug
Bovenaan