KLUSBABES 25

Hahaha pip zou best wel ff willen wieberen vanmiddag maar den k dat dat niet gaat ! Ach ik zie het wel. Werkse vandaag meisje en succes met je mond houden hihi

Knuf happy

goedemorgen meiden,

bieb je bent nu al aan het werk, maar alsnog veel succes vandaag en ugly betty komt trouwens morgen pas hahaha

happy verplicht thuis zitten dus. het word erg warm weer vandaag ik zou het niet erg vinden hihih

pip ook weer aan het werk en mondje dicht hihih. tja als bij jou alles goed gaat dan verwijst de gyn je weer terug naar de vk meestal en het verschilt per regio of je daar met 8 wk een intake krijgt of net als bij mij pas met 12 wk en dan gelijk een echo, maar goed omdat jij via de fert.arts loopt kan je beter je info via haar kijgen.

mamoetje wat een wilde verhalen en bijna je nod spannend weer.

nou hier vanacht best goed geslapen maar mensen lief wat voel ik me nu brak zeg. we zijn gisteren aaf nog op de koffie geweest bij me schoonzus en opeens kreeg ik hele dikke vingers, kon geen vuist meer maken. vocht dus. en ook me benen waren ineens heel dik van me tenen totaan me knieen. ik vind dat toch een beetje eng en had echt heel strak gespannen kuiten. nu nog steeds een nachtje plat heeft dus niet geholpen. vind het echt raar. en nu ik type doen me vingers een beetje tintelen, ja moet die worst vingers gebruiken nu he. zit ook me hoofd in de gaten te houden dat die niet opzet, voor mijn gevoel is ie namelijk al boller dan ie was.

tuurlijk zeggen ze wel komt van de hitte, maar zo erg als nu heb ik het niet gehad hoor en meestal trekt het weg. mhhhh kijk het wel ff aan.
het word dus warm dus denk dat ik maar geen flikker in huis ga doen. vanmiddag ff naar het centrum een paar boodschappen doen. en moet nog ff 2 emmers kopen en wou ff geboorte slingers uitzoeken. me tante werkt daar, dus doe ik 2 pakketen maken en laat die apart leggen, als het dan geboren is hoeft me man, of me moeder ofzo het alleen maar op te halen. leek me een goed iddee hahaha

ga ff op de bank tv kijken.

xx bambi

Goedemorgen!

Toch nog wel gezellig gekletst hier, gisteren.......

Linda: geen tranen opkroppen hoor, is niet goed voor je! Lief dat Tom zo met je meeleeft.
Dikke kus voor jou!

Happy: vrij vandaag? Heb het geloof ik niet helemaal goed gelezen!? Heb je nu wat beter geslapen op die slaappillen?

Bambi: zulke opgezetten handen en voeten, rot gevoel. Als je het niet vertrouwd gewoon je VK bellen hoor!

Pipper: heb je die draagdoeken nog opgezocht? Spannend en leuk, de eerste afspraak voor een echo!

Sterretje: zag je snel even voorbij komen. Drukke tijden meisje, neem er de tijd voor.....en geniet ervan!

Jacq: lekker pizza gegeten en nu ws weer aan het werk..........in de hitte..............bleh..........

Bieb: het is je eerste dagje vandaag! Wat is dat achteraf snel gegaan! Heel veel succes vanavond, ben benieuwd wat je er van gevonden hebt!

Nou, ik ga een heel rustig dagje houden want dit is mij te warm..........misschien even wat lunchen id stad en verder niets............morgen weer een dag.
Verjaardag gister was gezellig! Waren om 22.30 thuis.
Vannacht weer niet lekker geslapen, hoop dat het komende avond wel gaat lukken dan................

tot later meisjes!

goeiemorgen meiden

mamoetje: je hebt een druk en gezellig weekend achter de rug las ik, en ook nog verdwaald hahah ik zou helemaal in de stress raken hahaha
en bijna je nod spannend

happy; hahaha verplicht thuis zitten met dit weertje, hopelijk schieten de schilders een beetje op hahaha, niks voor jouw in huis zitten succes haha en ook bijna je nod ik ga heel hard voor je duimen

pip: o spannnend bijna een echo ja en nu stil houden dat wordt moeilijk denk ik succes hahah

rimke; op een verjaardag geweest gisteravond en dat was gezellig las ik, fijn

bambi; doe maar rustig aan hoor meid en je houd veel vocht vast in ene zo te lezen, anders moet je even de vk bellen om te vragen of ze je bloeddruk nog een keerjte gaan opmeten of de ha even bellen of die het opmeten,

meiden ik ga weeer stoppen tom zijn neefje komt hier zo eten en die moet tom dan straks weer naar school brengen en als joey op bed gaat ga ik ook weer want ik heb een beetje teveel gedaan vandaag en nu heb ik waar me linker eierleider zat heel veel pijn dus ik moet weer effe dimmen haha
Ik ben er vanmiddag nog wel effe

iedereen een fijne dag vandaag, en ik ben benieuwd hoe bieb haar eerste dag is

jacqy: van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid, en een gezellige dag vandaag, aan het weerjte zal het niet liggen denk ik haha hier schijnt tenminste de zon

xxx linda

tuurlijk...............jacq!!! Gefeliciteerd!!! Geniet van je dag en ik hoop dat het zaterdag gezellig was!

Linnie, hou je kalm he lieverd!

he,

whahah jacqy was je vergeten meid. van harte met je verjaardag. komt omdat je het al gevierd heb.

rimke ook rustig aan vandaag. veel te warm voor ons he. hier is al ff geen zon meer maar zeer benouwd.

linda niet te veel doen meid. doe nou rustig aan, je heb net een operatie achter de rug hoor.

heb hier ff snel gezogen en dat alles glad is. ff een paar rompertjes die ik erbij gekocht had met de hand gewassen, zo heb ik van de week alles glad. moet nog steeds de ziekenhuis tas klaarzetten. en wil eigelijk voor 37 wk echt alles klaar hebben. ben veel te bang dat het eerder komt.

zit ff een broodje te eten en moet wachten tot de winkels open gaan hahah

xx bambi

Hoi meiden,

Pffff wat is het benauwd buiten zeg, bah. Leukste is dus dat ik een heeeel groot balkon heb eb daar nu niet ff lekker onder mn zonnescherm kan zitten omdat de schilders er bezig zijn grrrrrrr. Nou dan maar rustig aan doen binnen. Doe echt niet veel vandaag hoor, vind het echt warm. Heb ik normaal niet zo n last van maar, het is nu zo klammig he ........

Jacq, heb je al een sms gestuurd maar, hier ook nog maar ff. Van harte meisje .......

Bambi, rustig aan he en wat vervelend nou dat je vocht vasthoudt. Bel anders ff je vk, vind dat met die tintelende vingers maar niks !!!

Rimke, leuke dag gehad gisteren, das mooi he !!! Doe vandaag maar zeker kalm aan want het is echt warm !!!

Linnie, lekker ff liggen straks he, wel goed je rust pakken he !!!!

Liefs happy

Terug
Bovenaan