KLUSBABES 25

hihihihi, de dames die op het forum zijn doen het rustig aan................nationale lui doen dag..............Zit ook binnen met de deuren wel open enzo hoor, en de parasol staat buiten wel op maar durf niet zo goed............hahahaha! was hier net al 26 graden...........heb fons voor de boodschappen gestuurd, staat nu nog even te douchen. En dan toch maar de stad even in..........wil nog even wat laatste dingetjes voor de babykamer hebben.............hoewel, laatste dingetjes..........zullen nog wel een heleboel laatste dingetjes komen, whahahahaha!
We eten vanavond een bietjes salade met wat vleesjes van de bbq............tja, je moet het er maar van nemen nu het nog kan he?

Happy: wat een takke zooi dat net de schilders er zijn op zo'n hete dag! Kun je niet aan de voorkant zitten, of woon je niet aan een galerij? Balen in ieder geval................zijn ze nog lang bezig?

Bambi: ook aan het wachten tot de winkels open zijn! hihhihihi, wat moet je nog hebben? Kan me voorstellen dat het gaat kriebelen hoor! Wil je in het ziekenhuis bevallen??

April: ik hoop dat je het wat volhoudt lieverd, de laatste loodjes, hou je maar lekker kalm, ik denk aan je, kus!!

Tja hahaha we zijn allemaal wel ui vandaag idd als je het zo leest. Ik zit eigenlijk nooit op de galerij, vind er geen bal aan. En aangezien happy natuurlijk weer gezellie aan het babbelen is loop ik met koffie en limonade te sjouwen en gebruiken ze mijn huis als doorloopwoning hahaha. Ik moet ook mn grote waffel eens houden, had ik nu iets meer rust gehad he

Nou sta net met ze te praten en het voordeel als je zo lief voor zo bent is dat ze dat nu ook voor mij zijn !!!! Ze maken het vandaag hier af en dus hoef ik morgen niet op stok te zitten !!!!! Jippie, komt goed uit want moet mn rijbewijs laten verlengen. Bah moet ik ook weer pasfoto s laten maken, heb een hekel aan op de foto gaan joh. Vind mezelf dan altijd verschrikkelijk pffff.   O ja heb ff besloten dt ik volgende mannd zwanger raak whahahah leuk he ........

Hihi zal wel zo slap gaan kletsen door die verflucht ......

Zo alleluja.................... ik ben er weer hoor. Wat een KL... gedoe , ik kon dus echt helemaal niet op de site. 9 van de 10 keer kon ik niet eens jullie berichtjes lezen, laat staan inloggen, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Nou, nu kon ik eindelijk wel inloggen en heb me maar even opnieuw aangemeld, nu ben ik dus april31, ha ha.

Hmm, ik heb dus niet alles gelezen, maar even wat dingen uit mijn hoofd oke:

Jacqy; Hieper de piep hoera, van harte gefeliciteerd.

Happy; Jeetje die schilders bij jullie zullen wel zeten zeg. Enne zijn ze wel een beetje knap, want nu gaan de shirtjes natuurlijk uit he......................... Ha ha ja je moet die mannen altijd goed verzorgen............

Pip Stip; Leuk je ouders weten nu dat jullie zwanger zijn, geniet eravn meid.

Bambi; Hmm nu ook al dikke vingers, doe maar rustig aan he. En als je twijfelt gewoon de VK bellen hoor.

Linda; Doe je ene beetje rustig aan? Wel de tijd nemen he.....

Bieb; Hoe was je eerste werkdag? Hopelijk hebben ze airco.

Rimke; Hmm wat las ik nou, ontbijt op bed, wahahaha dat klonk goed zeg. Verder alles goed? Wat vind Fons van de babykamer?

Sterretje; Je kwam volgens mij weer even voorbij, hoe gata het nu? Enne heb je mijn 2e  mail gehad

Hier alles goed, gisteren was er weer wat gerommel........

Ik las trouwens dat het nationale lui zijn dag is, ik doe mee hoor.
April

Anoeska; Hoe was de barbeque, lekker gegeten?

Mamoetje; Druk geweest zo te lezen en volgens mij bijna je nod, ik zal eens op de roze wolk gaan kijken...................

April

Dag dames,
Ik kom weer voorbij gesjeesd. Ik probeer iets bij te lezen en te reageren, maar als het huilalarm afgaat, zal ik plots verdwenen zijn, hihi .

@bambi: je vroeg of het al went om mama te zijn. Eerlijk gezegd blijft het een vreemde gewaarwording. Wel krijg je steeds meer een band en begrijp je steeds beter wat je kind je probeert duidelijk te maken. En elke glimlach is echt gewoon goud waard en maakt je dag gewoon compleet.
Wat de kraamzorg betreft, die is vorige week zondag begonnen tot afgelopen vrijdag. En sinds ze weg is probeer ik het huishouden hier weer een beetje zelf bij te houden. Ik moet zeggen dat het me meevalt nu zonder kraamzorg. Ik had gedacht dat ik er meer moeite mee zou hebben, maar eigenlijk heb ik nu meer rust thuis.
Als nu het bezoek ook mee zou werken en niet zo onverwacht zou komen zoals vandaag, dan was het helemaal ideaal. Trouwens al die instanties daar wordt ik ook gek van. In de 1e week heb je rust nodig, jaja. De ha, vk, mevrouw van de hielprik komen allemaal langs. Week 2 komt het consultatiebureau. Soms wil je alleen maar RUST en even rustig bijlezen op het forum.
@pip: jipperdepip voor pip. Wat leuk dat je het hebt kunnen vertellen. Werden er ook traantjes gelaten? Ik denk dat je moeder dat wel had of niet?
@rimke: hè heeft fons een plank laten vallen. Ach meissie toch. Volgens mij kun jij beter klussen dan hij.

hallootjes

APRIL: bbq was gezellig en lekker ben een verslaafde bbq-er hoor. en bij jou hou je het nog een beetje vol met dat warme weer...

RIMKE: lekker naar de stad nog wat gekocht?

JACQY: van harte meid met je verjaardag....

HAPPY: zo stoned als een garnaal van de verf lucht. haha.. wel lekker dat ze het vandaag afmaken...

LINDA: rustig aan he... en volgens mij eten jullie vaak stokbrood kruidenboter....

PIP: heb je je mond kunnen houden? ik zou het n iet kunnen ben echt een flapuit...

MAMOETJE: lekker lang dagje gehad....

BIEB: hoe was je eerste werkdag

wat is het warm vandaag he. ben vandaag wat eerder gestopt met werken had geen zin meer, net even wat oranje spullen gehaald om de kraam te versieren... ga zo bij vriendin eten man is weer niet thuis en dan tennissen. morgen gaan we tekenen voor het huis....
vrijgezelfeest was leuk van het weekend en ook de korfbal..... dus heb het lekker druk gehad... maar wel leuk...

nou ben weg ga naar vriendin..

groetjes anoeska

Zo dames,
Er zijn er heel wat met problemen rondom het slapen. Nou let's shake hands.
@jacqy: ik lees dat je cadeaus hebt gekregen, wat leuk. Is dat nav de mededeling dat jullie gaan trouwen?
@april: ben je op hyves gekomen? Volgens mij lukte het me wel om een bericht te plaatsen, maar zoiets als een profiel aanmaken zoals phoebe deed niet.
@pip: niet misselijk? Wees blij meid. Bij mij begon dat in week 6, dat was geen pretje, maar ja dat weet je ook wel van kruimels.

Terug
Bovenaan