KLUSBABES 25

Sterretje, wat leuk dat je er even bent! Maar heb je mijn mail gelezen, ik ben nl erg nieuwsgierig

@jacqy: nou die cadeaus klinken samen als: "maak er een romantische avond van" wie weet wat daar uit voort komt
Je vroeg hoe ik me voelde? Ik moet zeggen het gaat steeds beter. Ik ben alleen snel moe ivm ijzertekort. Maar goed ik kan eigenlijk alles wel weer, alleen moet ik binnenkort weer sporten, want mijn spierkracht is 0,0 evenals mijn conditie. oh ja en mijn rug voelt ook al beter, terwijl ik pas 1 keer bij de chiropractor ben geweest.
@bambi: hahaha, dat t-shirt. Zal ik je iets vertellen. Ik had op het laatst nog 2 grote t-shirts om aan te doen. En uiteindelijk ben ik in een knaloranje t-shirt bevallen. Ik hou normaal geeneens van die kleur. Als dat geen voorproefje ek was. En dat t-shirt komt door happy. Toen zij het over oranje had, schoot me te binnen dat ik dat t-shirt had, hihihi.

ja hoor april, ik heb beide mailtjes gelezen
Er ging met die 1e mail volgens mij iets mis of ik had niet goed gekeken. is uiteindelijk nog heel verhaal geworden.

Sterretje; Ik heb het net gezien, ik heb je ook al een mail terug gestuurd. Heeft jullie kleine meid nu ook last van de warmte of valt het mee? Zeg ik las dat Bambi 2 emmers ging halen, stomme vraag maar ik heb gewoon 2 emmers voor het huishouden, dat is toch goed of waar gebruiken ze die eigenlijk voor?

April

@happy: gossie meissie. Ik kan me vorstellen dat het confronterend is bij prenatal. Toch vind ik het knap van je hoe je steeds toch enthousiast kunt reageren als een van de meiden zwanger blijkt te zijn.
@linda: met dat ritme maak ik me niet zoveel zorgen. Ik vind het nu juist wel fijn dat het kind het ritme aangeeft. Hoe is het nu trouwens met jou en je man?
@bieb: goh ja, jij moest natuurlijk weer beginnen met werken. Ik ben benieuwd hoe het bevallen is. Wel raar om hier eerst te zitten met bambi, april, jij en ik terwijl we de hele dag thuis waren en je nu weer aan de slag moet en ik ook weinig tijd heb.

De kleine heeft niet zoveel last van de warmte. Ik moet wel oppassen dat ze niet teveel in de tocht komt, omdat we alles tegen elkaar open zetten.
Ik had 2 huishoudemmers en ik had ook een teil en werklamp nodig, maar die heb ik geleend. Ik weet eigenlijk niet meer waar de emmers voor waren. Oh, er wordt gehuild, ik denk dat de sessie er voor nu op zit.
Dikke kus,
                              sterretje

Sterretje; Je bent er weer vandoor denk ik...... Maar een werklamp, hoezo dat dan?
Hmm ik ga nog maar eens in mijn boekje van de kraamhulp kijken.....

April

@mammoet: ik lees dat je een druk dagje hebt gehad, dat werden er plots 2 door de overnachting.
@linda: goed dat je nog hebt kunnen huilen.
@happy: verplicht binnen zitten ivm schilders.

Hier was het net vals alarm, maar nu niet meer. Ben ik wéér weg

Terug
Bovenaan