KLUSBABES 25

voor extra belichting bij een thuisbevalling. Sommige mensen hebben sfeerverlichting en dat is gewoon niet sterk genoeg.
misschien tot straks

Sterretje en april!!!
Wat een gezelligheid!

Sterretje: lijkt me idd dat het gewoon enorm wennen is, je bent inenen niet alleen maar sterretje maar ook nog eens moeder van een pasgeboren grietje................en je kent elkaar eigenlijk nog helemaal niet...........lastig hoor.

April: hihihii, de laatste dingen op orde maken..........2 emmers? Hmmmmm, wij hebben er maar 1tje, hahahaha! Krijg die lijst vast tzt ook wel..........

happy: zijn de zwetende mannen al van je balkon verdwenen?? Heb je je privacy weer terug?

Nou, wij komen net de stad uit. Wippertje gekocht (rood, van lief!), winkeltje voor het muziek-konijn was dicht, winkeltje voor mand was dicht............We hebben lekker gelunched en daarna heb ik nog leuke flatjes van Esprit gekocht, een witte legging voor onder mijn jurkje en een witte sjaal...............ik kan weer wat leuke outfits creeeren......zometeen de bietensalade in elkaar flansen................

Hey meiden,

Zo de keuken maar eens in, heb ik nooit zin in als het zo warm is pfff

Anoes, kwam ff vorrbij vliegen. Wel leuk kon ik eens zien hoe de meiden mij voorbij zien vliegen whahahaha. Druk schema meisje !!! Veel plezier bij je vriendin en morgen tekenen voor jullie mooi huis !!!

April, hahah opeens een andere naam he. Raar he heeft   lin ook gehad toen. Misje hier al hoor .........in mijn gedachte ben je al een aantal keer bevallen hihi

Sterretje, leuk daar was je weer ff. Zag dat je ook een mailtje had gestuurd, leuk !!! Ga hem later beantwoorden hoor. Ben je al een beetje trots op me, het hele weekend niet op pad geweest hahaha. Vind het trouwens niet moeilijk hoor om enthousiast te reageren als er iemand zwanger is van de meiden. Gun het ze allemaal zoooooo erg. Natuurlijk is ook dat confronterend maar, we zitten al zo lang allemaal in hetzelfde schuitje, iedere keer weer die teleurstelling. Vind wel dat het nu eens mijn tijd wordt whahahah. Je hoort me later via de mail ....

Ga de keuken in grrrrrrrrrrrr, bah bah bah. Zo dat lucht op hihi. Tot later en eet smakelijk meiden

Knuf happy

Hahahah rimke de zwetende mannen zijn foetsie en klaar !!!!! Jammer dat de helft dicht was he. Maar, wel leuke dingen voor jezelf gekocht, altijd fijn he. Jij met je rood , moet ik altijd zo om lachen. Kom er nu achter dat je zelfs je eten in stijl hebt

xxxxxxxxxxx

Whahahahaha! Had ik zelf niet eens door........................tja, heb nu eenmaal een kleur in mijn hoofd gehad, en alle losse dingetjes zijn rood..............(of oranje, rose.........maar voornamelijk rood................). Ik ben een echte stier he?

Fijn dat je het huis weer voor jezelf hebt, vind ik altijd zo balen, ben je vrij, kun je lekker je gang gaan, heb je schilders thuis.................waardeloos, maar goed, het moet gebeuren!

Nou je bent iig fleurig met je kleur !!! Leuk hoor.....

Tja het moet idd gebeuren en nu is het lekker klaar. Ben ik daar ook weer vanaf..........morgen mn rijbewijs verlengen en s middags lekker   niks !!! Goh, wat ben ik rustig he de laatste tijd hahaha

Ga de keuken weer in. Voel me trouwens niet op en top. Steken in mn buik, buikpijn en zit de hele dag op de wc . Ach, ook dat zal wel weer overgaan he

Kussssss

He meiden!

Dank jullie wel voor de felicitaties!  Voel me echt jarig vandaag! haha

Sterretje, leuk dat je weer even kwam buurten. Fijn dat het goed gaat, ook zonder de kraamhulp!

happy, morgen ben je echt vrij! jippie!! haha, en leuk op de foto. Zo'n boevenfoto he!

Bieb, hoe was je eerste werkdag? HEb je je vermaakt?

Bambi, jeetje zeg hou je zoveel vocht vast! Wanneer moet je weer naar de vk?

Pip, weer aan het werk, en je mond houden. O wat lijkt me dat moeilijk zeg!

Linda, meis hoe gaat het met je? Nog een loge ook! Niet te veel doen he!

Anouska, de bbq was gezellig en lekker zo te lezen! Mooi!

Rimke, weer wat roods gekocht! haha gezellig hoor!

April, gaat het met je? nog aan t rommelen daar binnen?

Zo, werkdag zit er ook weer op. Voel me niet helemaal ok. Hoofdpijn, en een beetje benauwd Heb ik nooit. Hoop dat het snel weer weg is!
Fijne avond!

Liefs Jacqy

HUH???

Wat zijn dat voor een spannende kwaaltjes..... wanneer is je NOD?

Eetze meis, hoop dat het niet al te ingewikkeld wordt...... ben in die hitte ook niet echt een keukenprinses hoor............en ik keek net op de thermometer, het is hier 31 graden, uit de zon, in de schaduw........ dus..........

Terug
Bovenaan