KLUSBABES 25

hye meiden

ik heb alles gelezen maar ik zit buiten en toen kwam er iemand tegen me praten en nu ben ik het weer kwijt

april: weer een ontrustige nacht gehad las ik, en het opnieuw registreren is gelukt las ik, hehe ben je er eindelijk weer haha

sterretje: gezellig dat je er weer was meid, en het gaat goed las ik, en blij dat de kraamhulp weer weg is dat was ik toen ook hahaha liep er steeds iemand in me huis mijn dingen te doen daar ben ik niet zo geschikt voor als iemand anders mijn huishouding doet hahaha, en de kleine is lief en heeft gelukkig niet zo'n last van de warmte, jeetje komt de visite onaangekondigd daar zou ik ook niet zo blij mee zijn, en inderdaad in de eerste 2 weken moet je van alles doen na de geboorte en komen ze inderdaad langs voor van alles en nog wat

happy; hahah zo zie je maar je bent lief geweest voor de schilders en maken ze het af voor je dat is wel weer erg lief he hahaha, en morgen een nieuwe pasfoto maken las ik, en je voelt je niet lekker las ik doe maar rustig aan hoor

rimke; een rood wippertje gekocht hoe kan het ook anders hahahahaha

bambi: ben je de warme benauwde dag nog een beetje doorgekomen ??

bieb; hoe is het gegaan vandaag???

jacqy : je voelt je helemaal jarig meid,   en je voelt je ook niet zo lekker jeetje hopelijk is het snel over meid

ik heb toch pijn scheuten in de linkerlies en dat trekt me gat in ik ben gelijk bang dat er iets is geknapt of een bloeding of ontsteking ofzo, maar het is gewoon een teken dat ik me rust moet pakken haha maar dat ga ik nu ook doen

xxx linda

Hey meiden,

Rimke; Lekker aan het shoppen geweest, ha ha en rood is wel echt jou kleur he.............

Happy; De schilders klaar, hmm zwetende mannen!!!!!!!!!!!

Linda; Doe je wel rustig aan, en als je het niet vertrouwd met de pijn wel aan de bel trekken hoor. Moet je eigenlijk nog op controle?

Nou hier af en toe nog wel wat gerommel, ach ik weet het ook niet hoor, soms denk ik ook dat ik het wil voelen. Ik kreeg het vandaag wel op mijn heupen, moest natuurlijk nog ineens van alles in huis hebben, nou het is weer allemaal gekocht hoor, ik ben er klaar voor (denk ik).

Fijne avond
April

Nou lekker gegeten hoor ...not. Smaakt me gewoon niet als het zo warm is. Het is hier nu erg donker aan het worden en in de verte rommelt het al dus zal zo wel los barsten...

Rimke, hihi vind jij het spannende klachten, vind ze zwaar irritant !!! Mn nod is trouwens donderdag .............

April, spannende tijden he meisje ! Wel leuk dat je weer ff met sterretje aan de babbel was he ..

Linnie, ga het nog 1 keertje zeggen, rustig aan lieverd. Anders kom ik persoonlijk naar volendam om je te verzorgen hoor !!! Hahaha zou eigenlijk wel gezellie zijn

Liefs happy

Jacq las dat je je niet lekker voelde, hoofdpijn en een beetje benauwd, zal misschien wel door het weer komen ????? Lekker ff rustig aan doen he ......

xxxxxxxx

Happy, Hmm donderdag je nod en deze klachten..................... Ik sluit me aan bij Rimke, spannend..............

Linda; Ik ben het met Happy eens, RUST meid, anders kom ik ook naar Volendam. Ben toch nog steeds in een poetsbui...............

April

Nou april gezellie hoor gaan we saampjes naar linnie hihi. Tja ik heb eerlijk gezegd helemaal niet nagedacht bij deze klachten.........ach afwachten maar weer. Heb zelf niet het gevoel dat het raak is hoor. Op de een of andere onverklaarbare manier heb ik het idee dat het volgende ronde mijn beurt gaat worden, stom he

Tja ik wil je geen valse hoop geven, maar ik dacht toen bij mij ook niet dat het raak was. Weet je als je al even bezig bent durf je het gewoon niet meer te denken............

Nou, ik duim in ieder geval voor je, oke.

April

Terug
Bovenaan