KLUSBABES 25

Dank je wel lieverd en je hebt gelijk, het is ook een soort van zelf bescherming he !!! Kan niet meer doen dan afwachten he hahaha mn sterkste kant.

Ga ff buikspier oefeningen doen  en daarna lekker douchen. Wil om half negen klaar zitten voor het musicalgala !!! Tot zo, hahah kan heeeeel snel buikspier oefeningen doen

Buikspieren, wat zijn dat , en is dat iets waar je oefeningen mee kunt doen??

Zo, heerlijk gegeten met zijn tweetjes, lekker buiten. De zon was net weg dus dat kwam ook goed uit. Die bietensalade is echt lekker, bietjes met mandarijntjes en bieslook. Supersimpel. Vooral zorgen dat je lekker veel sap van de mandarijntjes uit blik, over de bietjes giet, wordt het wat zoeter. En een lekker stukje vlees van de bbq.............
Fons is nu fikkies blussen, whihihihihi!

April: lekker voor gerommel dus..............tuurlijk verbeeld je niet dat je dingen voelt, daar geloof ik niets van.............
En nu echt de laatste dingen op orde..........joh, is echt onze gekte volgens mij. als je een bedje en een borst hebt, zijn de kindjes tevreden.........maar goed, ik heb die gekte net zo goed hoor, je wilt gewoon alles netjes hebben..........logisch.

Linda: pijn meisje! Doe dan maar rustig aan............is echt een teken van je lijf hoor! En dat doortrekken van de pijn is op zich logisch, er is daar natuurlijk het een en ander eventjes uit zijn verband geweest.............doe alsjeblieft rustig aan. Je kan de rest van je leven nog rennen en vliegen.

Happy: donderdag al! Oef, spannend, nou  mijn duimen draaien op volle toeren lieverd.
Laat mijn pendel maar geen gelijk krijgen! lekker nu al zwanger!
Raar is dat he, dat je met die warmte eigenlijk helemaal geen trek hebt in eten. Wij hebben dus ook heel licht gegeten, gewoon geen aardappels enzo.........bleh. En dit bevalt me eerlijk gezegd prima met die hitte. Is wel makkelijk natuurlijk dat we zo'n gas bbq hebben, dat is op een balkon zo makkelijk niet..................I know!

Mamoetje morgen nod lees ik, ook spannend!

Ik moet morgen weer even werken, maar heb eerst een ALS (reanimatie) cursus, moet dus al om 12.30 in het gesticht zijn, en dan tot 19   door............dat is dus eigenlijk te lang, moet even kijken hoe ik dat ga doen. Dan overmorgen ook van 15 tot 19 werken en dan weer lekker eventjes vrij...............lui leventje.........
Zit nu lekker met venkel thee en een bakje Daim's (chocola) op de bank....................

Whihihi, die buikspieren....................komt niet eens meer makkelijk recht overeind in bed..............mijn buikspieren zijn al een hele tijd op vakantie................

he meiden, ff snel voor gtst.

sterretje wat leuk dat het zo goed gaat. tuurlijk is het wennen dat je nu zon ukkie heb, maar dat groeit vast met de tijd.

april het verschilt warschijnlijk per kraamzorg, maar moet echt 2 nieuwe emmers aanschaffen. en een nieuw afwas teiltje. die is voor het babybadje vullen en de emmers moeten onder het bed 1 met een pendaalemmerzak voor de bevallingswas en de ander met een vuilniszak voor de gore dingen, zoals de placenta en de celstofmatjes.

rimke wil dus thuis bevallen hahah, liever geen ziekenhuis zelfs. leuke dingen heb je weergekocht meid.

oh gtst kijken. miss tot strks.
xx bambi

happy alles weer geschilderd ? en ist gelukt met de buikspieren ?

hahah april en rimke. wat zijn dat he. voel me soms net aangespoelt als ik weer eens niet overeind komt. word momenteel echt gigantisch

emh ff denken anoeska , jacqy en linda gezien. maar geen idee. black out. zit ook ff tussen de programma's door hahaha

nou als me voeten morgen nog zo zijn bel mik ff de vk voor extra bloeddruk controle. denk zelf dat het er wel bij hoort want april en rimke zijn hun enkels ook al een tijdje kwijt hahah. maar goed die vingers en handen waren wel erg dik en die tintelen de hele dag door.
ben geslaagd voor de dingen die ik nog halen moes en heb alvast de slingers en ballonnen uitegozcht hahaha.

ga weer

xx bambi

Ben weer trots op mezelf hoor !!!

Hahahaha april, tja heb ook veel te lang niet geweten dat je er oefeningen mee kunt doen

Bambi, zit je gtst te kijken, staat hier ook op maar ik kijk nooit dus snap er geen bal van

Rimke, moet ook niet aan die zware kost denken, lekker makkelijk en lekker licht haha. Ik hoop ook dat je pendel het fout heeft maar, zoals ik net al zei hen ik het gevoel al heeeel lang dat het voor mij in juli raak zal zijn en vraag me nou niet niet waarom ik dat denk want heb werkelijk waar geen idee. Toen kwam jij met je pendel en daar kwam juli uit....Ach wie weet is het nu wel raak  Ik zie het allemaal wel, zit me weer gek te maken met al mn theorietjes whahaha

Zit lekker gedoucht op de bank met mn voeten in een bak water, heerlijk zeg. Tjonge ik ben wel heeeeeel rustig he de laatste tijd  Ben de laatste tijd wel wat haren verloren, zouden dat mn wilde zijn  haha. Nee hoor grapje, blijf een feestbeest maar voelde gewoon dat ik een stapje terug moest doen. Moest ook van sterretje trouwens, ze schreef me in haar mailtje dat ze zich soms zorgen om me maakte omdat ik altijd zo druk was, lief he en tja naar mamma s moet je nou eenmaal luisteren he

Mamoetje, hoe voel jij je, spannend he !!!

Kus happy

Terug
Bovenaan