Zo, heerlijk gegeten met zijn tweetjes, lekker buiten. De zon was net weg dus dat kwam ook goed uit. Die bietensalade is echt lekker, bietjes met mandarijntjes en bieslook. Supersimpel. Vooral zorgen dat je lekker veel sap van de mandarijntjes uit blik, over de bietjes giet, wordt het wat zoeter. En een lekker stukje vlees van de bbq.............
Fons is nu fikkies blussen, whihihihihi!
April: lekker voor gerommel dus..............tuurlijk verbeeld je niet dat je dingen voelt, daar geloof ik niets van.............
En nu echt de laatste dingen op orde..........joh, is echt onze gekte volgens mij. als je een bedje en een borst hebt, zijn de kindjes tevreden.........maar goed, ik heb die gekte net zo goed hoor, je wilt gewoon alles netjes hebben..........logisch.
Linda: pijn meisje! Doe dan maar rustig aan............is echt een teken van je lijf hoor! En dat doortrekken van de pijn is op zich logisch, er is daar natuurlijk het een en ander eventjes uit zijn verband geweest.............doe alsjeblieft rustig aan. Je kan de rest van je leven nog rennen en vliegen.
Happy: donderdag al! Oef, spannend, nou mijn duimen draaien op volle toeren lieverd.
Laat mijn pendel maar geen gelijk krijgen! lekker nu al zwanger!
Raar is dat he, dat je met die warmte eigenlijk helemaal geen trek hebt in eten. Wij hebben dus ook heel licht gegeten, gewoon geen aardappels enzo.........bleh. En dit bevalt me eerlijk gezegd prima met die hitte. Is wel makkelijk natuurlijk dat we zo'n gas bbq hebben, dat is op een balkon zo makkelijk niet..................I know!
Mamoetje morgen nod lees ik, ook spannend!
Ik moet morgen weer even werken, maar heb eerst een ALS (reanimatie) cursus, moet dus al om 12.30 in het gesticht zijn, en dan tot 19 door............dat is dus eigenlijk te lang, moet even kijken hoe ik dat ga doen. Dan overmorgen ook van 15 tot 19 werken en dan weer lekker eventjes vrij...............lui leventje.........
Zit nu lekker met venkel thee en een bakje Daim's (chocola) op de bank....................