KLUSBABES 25

Hahahaha, happy zit weer gedouched en gestreken op de bank!
Gezellig! Met de voetjes in een bak water en zonder wilde haren...................
Wat wil je mannetje nog meer??
Ben wel trots op je hoor, dat je je buikspier oefeningen gedaan hebt!

Bambi: hahahaha, idd de enkels zijn weer foetsie. Kijk, als je je zorgen maakt moet je gewoon lekker de verloskundige bellen voor een extra controle! Daar zitten ze voor hoor!
Wat kan je je ongemakkelijk voelen he? Ik heb het   zelfs bij mijn schoenen aantrekken..........een hoop gepuf en gesteun en gekreun............hahahaha!
Wat heb je nog gekocht in de stad?

April: ik hoop dat je lekker slaapt vannacht, dan kan je er morgen weer lekker tegen.
Hoop dat de kleine zich even gedeisd houdt.............

Meiden, ik ga naar hollands next top model kijken..............er is verder niet zoveel anders he?

Ik krijg net van mn mannetje een kop thee en een pak fijnproevers ( toffee crunch ) hihi heb de helft al op, logisch na die buikspieroefeningen pffffff

Hey rimke, wou ik eigenlijk ook naar kijken maar zit naar het musicalgala te kijken, kon niet kiezen. Schakel af en toe wel ff om..........

Hee meiden,

Ben ik weer even.. zo te zien zijn er een hoop die niets met hun buikspieren hebben.. hihi.. ik ook niet hoor:p

Linda: Je lichaam geeft je seintjes dat je rustiger aan moet doen.. DOe dat dan ook he meid.. ANders loop je er alleen maar veeeel langer mee..

Happy: Wanneerr is je NOD, 't zijn wel kwaaltjes?!?

NOg geen gevoel van ongesteldheid dus dit zal wel weer een hele lange cyclus worden..

Ga lekker tv kijken en tegen me mannetje aan liggen..

xxx Mamoetje

Hey mamoetje, mn nod is donderdag dus spannend weer. Hoop voor jou dat je niet weer zo n lange cyclus hebt joh......gezellige avond met je mannetje

Knuf happy

hallo meiden, weer even kort. De kleine wil niet liggen, maar bij mama op schoot slapen. Dus hier zitten we dan.

@jacqy: gefeliciflapfeerd met je verjaardag. Je was van '84 toch?
@happy: ik lees steeds meer rustmomenten, hoi, hoi, hoi.
@pip: spannend om t stil te houden he. nog even en je mag het van de daken schreeuwen.
@bambi: dikke vingers met tintelingen? ik zou het navragen, daar was iets mee, maar mijn après-zwangerschapsdementie is nog erger dan de zwangerschapsdementie, dus ik weet niet meer wat.
@linda: doe je voorzichtig. Let op jezelf en neem je tijd. het is niet niks allemaal. dikke kus.
@bieb: en hoe bevalt je nieuwe werkplek???
@anouska: de kraam is versierd. Ik zal maar niet als mascotte in mijn t-shirt langskomen, hè?

Het wordt hier pikkedonker (onweer), dus de stroom moet zo ervan af. zal kijken hoe ver ik kom.

@happy: met dit weer zorg ik altijd dat ik aardappelsalade en huzarensalade, colesla, witte bollen, komkommer en tomaat in huis heb. pakken open en lekkere broodjes, eet smakelijk
@rimke: rood, rood, rood, van marco borsato is echt aan jou besteed, hihi.
@linda: kan me voorstellen dat je blij was dat kraamzorg weg was. vond het niet echt erg om dingen uit handen te geven en zeker doen ze dingen niet zoals jij, maar kwestie van loslaten. echter het ritme werd door kraamzorg bepaald en nu niet meer, opluchting.

@happy: had jij een coca-cola-break in je flat met die mannen. dan mag je mannetje wel oppassen.
Je nod binnenkort.
en bij april gerommel, jullie masken het spannend.
@anous: morgen tekenen. Geweldig, wanneer mogen jullie erin? en willen jullie nog verbouwen of er iets aan veranderen?

Terug
Bovenaan