KLUSBABES 25

hey meiden

ben ik nog effe de kapster is net weg dus de haren zitten weer netjes, Tom is nu het huis aan het stofzuigen want dat mag ik niet, ik had de stofzuiger al bijna in me hand maar hij keek zo boos haha

happy: met je voetjes in een teiltje water naar de tv kijken, jeetje zeg dat is wel heel rustig voor jouw haha, en wat lief dat sterretje je even een mailtje stuurt om te zeggen dat je het rustig aan moet doen, maar dat is ook zo moeilijk voor jouw, en ik zit heel erg duimen te draaien voor je hoor voor donderdag dat je nod niet komt

rimke; fons is weer fikkies aan het blussen haha het rijk alleen en je enkels waren ook weer niet te vinden las ik

bambi; goed dat je even de vk gaat bellen voor een extra bloeddruk controle kan geen kwaad dat te doen

april en happy jullie mogen komen hoor naar volendam, iederen trouwens hoor vind ik gezellig haha

nog niks van bieb gehoord, ik ben zo beniuewd hoe haar eerste werkdag is bevallen

mamoetje: ik hoop dat je niet een lange cyclus gaat krijgen maar dat jij ook gewoon super positief test en happy een donderdag en ik dan de volgende maand weer haha

sterretje; ach wil de kleine meid lekker bij mama op schoot slapen dat is toch ook lekker lekker dicht met de kleine tegen je aan

om 8 uur begon het hier toch te stortregenen en donderen en bliksemen niet normaal meer, nu is het alweer droog maar pffff wat is het benauwd buiten blegh, alle deuren staan open maar dat geeft toch niet

meiden ik ga ook weer stoppen morgenochtend lees ik alles weer bij en morgenochtend om half 10 moeten we na ar het ziekenhuis voor joey naar de oogarts, en dan loop ik gelijk even naar de poli gynacologie om mijn afspraak te verzetten want imk moet 3 juli terugkomen en ik kom 5 juli terug van vakantie, dus dan zal ik het gelijk effe vragen van die steken en of alle pleisterverbandjes er al af mogen

fijne avond allemaal en tot morgen,

xxx linda

@bambi: lees net je stukje. bij mij was de po er voor de placenta. ik heb de spullen ook niet nieuw aangeschaft. maar goed, zal per regio verschillen.

Linnie, succes morgen met die kleine. Inderdaad gelijk ff alles over jezelf navragen hoor, gelijk heb je. Zeker als je er toch bent he ...

Bieb, hoe was het vandaag meisje ?

Sterretje, joh je wil me niet zien zitten joh, heerlijk relaxed hoor haha. Was inderdaad een coca cola break ja op mn balkon, ach ik klets gewoon teveel, alles blijft altijd hier hangen terwijl er toch ruim 200 huizen in de flat zitten.............

Vind er geen bal aan aan dat musicalgala

Kussssss

Ach sterretje wat leuk, die kleine was ook een beetje bij het forum

Bambi, ben het met sterretje eens hoor. Ik heb van de week ook iets gehoord over zwanger zijn en dikke en tintelende vingers, weet alleen ook niet meer precies wat  Hebben we het er dan niet hier over gehad ofzo ? Stom he weet het echt niet meer

Liefs happy

he meiden,

sterretje leuk die kleine op schoot, voor een keertje kan het wel toch
wat die tintelingen betreft ja voel het niet heel de tijd, maar verveelt het me ook niet.

me   moeder zij ook, meid morgen ff bellen hoor. beter een keer te vaak voor niks dan 1x te weinig. dat is wel zo, maar voel me soms bezwaard daarover. denk dat ik me gewoon zit aan te stellen hoor.

maasr goed ben ook niet gek en heb dus ook het 1 en ander gelezen over me klachtjes.
want normaal ben je misselijk aan hetbegin van je zw.schap en niet aan het eind. nou al deze dingen kunnen wel te maken hebben met een mogelijke zwangerschapsvergiftiging. kijk het zal wel niet hoor, lijkt mij dat je je dan echt ziek voelt. maar zo lekker ben ik nou ook weer niet. dus miss toch maar ff bellen morgen .

meiden heb de rest ff snel gelezen.
happy en mamoet weer dicht bij hun nod en linda der haren weer gedaan, pfff hier ook zo benouwd.
ga weer topmodel kijken.

xx bambi

@mammoet: ik hoop ook voor je dat het geen lange cyclus wordt.
@rimke: van de m&m's overgestapt zie ik?? hihi.
En wat die laatste dingen betreft, daar komt nooit een eind aan. Qua kleding past maat 50 en dat terwijl ik echt geen klein kind heb. Dan zijn er spullen in 56 die passen en andere die te groot zijn  
Na de bevalling kon mijn mannetje dus broeken bijkopen en vaseline en vitamine d en vitam,ine k en ga zo maar door. dus nee klaar bestaat niet meer

Ik zag renee en kruimels niet, alles goed met hun?

Jippie!!!!! Ik ben weer een beetje bijgelezen. Dat van afgelopen week komt nog wel.
Nou, hoe is het hier? We zijn zaterdag voor het eerst met ons meisje buiten geweest. gewoon kort de stad in. Papa reed trots met haar rond. we hebben het kort gerhouden en dat was voor mij ook goed. Voor de rest voelt het hier heel compleet. niets moet meer. we zijn lekker burgelijk met ons huisje en tuintje bezig als de kleine slaapt. En papa is een lieverd die gewoon verschoont of helpt bij het voeden. Het lijkt : "een eigen huis en een plek onder de zon" van renee froger wel.
Ik hoop zo dat iedereen in augustus een posi test heeft. Jullie verdienen het zo. Dikke  allemaal.
En nu mag  het onweer losbarsten

@bambi: goed dat je even belt meid. Ben benieuwd wat ze zeggen.
@linda: succes in het ziekenhuis morgen.
@happy: geen wonder dat het bij jou benauwd is dan, hihi
@bieb: hoe was t vandaag, ik ben benieuwd, ik ben benieuwd.

Bambi, bel idd maar ff morgen hoor, beter dat je voor niks belt, toch ?

Sterretje, wat een mooi verhaaltje meis. Een gelukkig gezinnetje !! Papa die netjes met alles meehelpt, keurig hoor. Vaak doen papa s dat niet als ik dat zo om me heen hoor. Heb al tegen mn mannetje gezegd dat ik dat niet pik hihi. Geniet maar lekker van jullie geluk meisje, het is je gegund ....

Kusssssss

Terug
Bovenaan