KLUSBABES 25

Whahahaha sterretje, ga je niet geloven, het onweer barst hier echt nu los !!!!!!

Meiden ga stoppen tot morgen......voor straks allemaal hopelijk ...slaap lekker

Kusssssss

Whahahaha, wie weet  bestaat toeval niet.
ik denk dat ik hier ook moet gaan afsluiten.
wat je mannetje betreft hoef je dat ook niet te pikken. Wij wilden samen kinderen, voor minder had ik het ook niet gedaan.

Dag meissie

Zo, wordt hier lekker gekletst!

Sterretje: meid wat een zalig verhaal! Lekker met je ukkie op schoot en lekker rommelen in en rond het huis, wat is er mis met burgerlijkheid!???? Klinkt echt zalig!
Wordt er bijna jaloers van!
Zag dat je verderop vroeg hoe het met mij en Fons gaat? Prima hoor, fons is een schatje. Af en toe ongelooflijk lomp en niet zo goed nadenkend..........en doet alles trager dan dat ik het doe, maar ik kan gewoon niet zoveel hebben op het moment..........als ik iets vraag duurt het zolang voordat het gebeurd.............maar ja, dan moet ik het niet vragen maar het zelf doen. Al met al mag ik helemaal niet klagen hoor! Het is een lieverd die ik voor geen goud wil missen en die ik heel graag de vader van mijn kinderen zie zijn..............

Linnie: goed dat je morgen even bij de poli langsloopt, als je er dan toch bent! Twee vliegen in een klap. Succes morgen en ik hoop dat je haar mooi geworden is! (Ik moet ook nodig weer..............)

Bambi: zoals ik al zei, gewoon lekker bellen meid, daar zitten ze voor! Beter 1 keer voor niets gebeld, dan 1 keer te laat. En je hoeft niet knetter ziek te zijn van zwangerschapsvergiftiging hoor...............bel maar gewoon even.

Happy: lieverd, mijn duimen zijn al blauw.....................laat het maar snel donderdag zijn! Morgen nog een rustig dagje voor de boeg, zalig meis, lekker uitslapen enzo! Ga er lekker van genieten!

Ik heb net nog even wat bitterballen voor mezelf gebakken, slechte vrouw!
Had er zo'n trek in...................
Hier nog steeds geen regen, en op de buienradar te zien, komt dat geloof ik ook nog niet zo snel!..................kom hier met die verkoeling!!!!!! Hoe moet ik nou slapen? Gelukkig hebben we een van boven ons bed hangen maar toch..............een beetje koeler zou wel leuk zijn................

goeiemorgen meiden

rimke; weer aan de bitterballen hahaha heerlijk , en is de onweer gisteren nog bij jullie losgebroken??

happy: de onweer kwam bij jullie zo te lezen 2 uur nadat wij het hebben gehad hahah, en succes vandaag met je pasfoto's maken en lachen he haha

bambi: hoe gaat het vandaag met je tintelingen?? en wat die zwangerschapsvergifiting betreft, zoals ik al eerder zei had ik een mega hoge bloeddruk de laatste 10 weken maar ik had geen hoofdpijn, en ook geen bandgevoel rond me buik, tegen mij zeiden ze dat het onmogelijk was dat ik geen hoofdpijn had met die bloeddruk, maar ik had wel een zwangerschapsvergifteging, dus meid gewoon bellen als je het niet vertrouwd daar zitten ze voor, en doe maar rustig aan meid, niet dat je zometeen tot de bevalling verplicht moet liggen want dat is niet fijn,

april: hoe is het gegaan vannacht??? of ben je al aan het bevallen

bieb; helemaal nog niks gehoord van je?? hoe ging het ik ben zo benieuwd

ik ben af en toe duizelig nog steeds heel irritant, maar goed gaat wel weer over,
meiden ik ben er vanmiddag nog wel eventjes
iedereen een fijne dag vandaag

xxx linda

Goedemorgen lieve schatten,

Was gisteren opeens weg maar, het onweer hing hier recht boven en het waren rake klappen dus vond het verstandiger om mn laptop in een rap tempo uit te zetten !!!!!

Sterretje, helemaal mee eens hoor. Je kiest er samen voor, dus je doet het ook samen.

Rimke, tja heb nog steeds dezelfde klachten als gisteren......weet het ook iet hoor misschien komt mn ongie gewoon wel eerder !!! Vandaag idd nog lekker vrij !! Zo eerst op pad voor mn rijbewijs pfffff en vanmiddag lekker niks. Ben of hier of bij mn paps en mams......Lekker joh, bitterballen. Wat een heeerlijk leven heb jij joh, m&m s, bitterballen, daim s haha. Volgens mij had jij toch vandaag een aardig lange dag he ? Rustig aan meisje X

Bieb, hoe is het geweest, ben zoooooo benieuwd ....

April, hoe is met jou meisje. Rommelt het nog ?

Linnie, nogmaal ssucces in het ziekenhuis met die kleine en vergeet neit alles voor jezelf te vragen he ..........

Mamoetje, spannend vandaag je nod !!!

Kus happy

Hey meiden,

Happy; Oh spannend, nog steeds dezelfde klachten.............. Geniet nog lekker van je vrije dag, morgen weer aan het werk?

Rimke; Hmm lekker zeg bitterballen. Ben je ook nog verslaafd aan de m&m's of is dat nu voorbij. Bedankt voor je mailtje trouwens. Ik geniet eigenlijk nog wel van het zwanger zijn eerlijk gezegd. Ik ben echt bang dat ik het straks ga missen............. Weet je, natuurlijk zit je buik af en toe in de weg, doen je voeten zeer en kan ik al 1,5 maand geen schoenen aan, maar dat is allemaal te doen, toch? Het getrappel in je buik is nog steeds zo bijzonder, dat blijft.................

Linda; Succes in het ziekenhuis vandaag

Bieb; Oh hoe was je eerste werkdag?

Hier alles weer rustig hoor. Afgelopen nacht niet echt lekker geslapen, maar dat kwam ook door het weer, jeetje het ging echt flink te keer he.

April

he meiden,

nou heb net de vk gebeld hoor, en mag vandaag ff langkomen ff urine check en bloeddruk, was totaal geen probleem. dus wanneer ik wakker genoeg ben ga ik ff langs.

happy bij jullie gisteren aaf ook inene flink onweer he. poe poe. vandaag ook nog lekker vrij. geniet ervan. en hoest met de klachtjes.

rimke druk daggie voor de boeg gelukkig minder warm als gisteren al zit ik hier nog steeds in de hitte, krijg het ff niet uit me lijk geloof ik.

linda ging jij ff bij de gyn poli langs ?

bieb hoe was het werken gisteren en vandaag ?

april weer rot geslapen, ik ook niet denderend hoor.droom jij wel eens wat het word ? heb namelijk al een paar  x gedroomd de laatste weken over het geslacht.

sterretje, heerlijk dat burgelijke huisje boompje beesje, kindje das precies wat ik altijd al wilde, kan niet wachten tot het zover is.
zo iets stoms wat ik me van de week afvroeg he, als je kleine gaat huilen voor een nacht voeding. doe je dan eerst luier verschonen, eten, boeren en weer slapen of juist eerst eten enzo en dan pas verschonen. zo iets stoms, maar heb dat dus nergens gelezen he hahahaha

mamoetje al nieuws over nod ?

heb dus nog steeds flinke olifantenpoten en dikke vingers die tintelen. je ziet bij mij op me handen en voeten ook de wiite spikkels zitten van het vocht.me linker kant is erger trouwens. en ben weer niet lekker, dus ga weer niks in huis doen, erg he. maar kan mezelf er gewoon niet toe brengen blegggg.

ga zo maar voetbalvrouwen kijken van zondag.

xx bambi

Terug
Bovenaan