KLUSBABES 25

Goedemorgen,

Even snel voordat ik weg moet!

April: fijn dat je nog zo geniet, is toch vaak anders op het laatst, maar ach, je moet af en toe ook je zegeningen tellen he? En gelukkig is het al 1,5 maand slippertjes weer..........

Bambi: succes bij de VK zometeen, ben benieuwd!

Linnie: sterkte in het ziekenhuis met je kippenpootje!

Mamoetje:???? Al getest?

Happy: eerder ongi? Je bent zo regelmatig als de klok toch? Ik hou gewoon lekker goede hoop........

Anoeska: vandaag tekenen en de sleutel? Veel plezier!!!!

Sterretje: geniet van je dag!!!

Ik ben er vantussen,

tot later!

nou meiden ga zo de deur uit ff naar de vk dus.verwacht geen gekke dingen hoor. zit ff te wachte tot ik piesen moet hahhaha, moet toch wat urine mee.

hey meiden

happy: nog lekker vrij vandaag en gisteravond met die onweer maar niet oo  de laptop gezeten het was echt hondenweer

april; niet lekker geslapen meid, hoe voel je je vandaag

bambi; lekker dat je naar de vk toe kan , hoe is het gegaan? ik ben benieuwd of alles goed is

nou ik hoef pas in december weer naar de oogarts toe met joey, dus dat ging heel goed, daarna even langs de poli voor mij geweest, en verteld dat ik die steken heb en dat me borsten enz nog zo zeer doen, dat me borsten zeer doen komt waarschijnlijk omdat ik dat hormoon nog in me lijf heb zitten, en die steken moet ik wel effe in de gaten houden, en temperaturen   om te kijken of ik geen koorts ga krijgen, en ik moet het rustig aan doen, dus dat ga ik dan maar nu echt doen vanaf vandaag, ik had al gezegd dat ik veel had gelopen en gebukt enz. en toen zei zij ook al van je ziet geen grote snee van de operatie maar je bent wel geopereerd dus doe rustig aan, die pleisters mogen er een donderdag vanaf , en mocht ik me donderdag nog niet zeker voelen wat betreft die steken dan mag ik bellen en krijg ik nog een echo een vrijdag voordat ik op vakantie ga

meiden ik ga verder met me eten, en ik ben er vanmiddag nog wel eventjes

ik ga na het eten weer even me bedje in lekker rusten hahah

xxx linda

o anoeska ik lees net dat jullie moeten tekenen voor het huis en dat jullie de sleutel krijgen sorry ik heb daar helemaal overheen gelezen denk ik, veel plezier vandaag meid

xxx linda

@happy: hier leek de onweer zich juist terug te trekken.
@rimke: heerlijk hè, om zo'n man te hebben. Ik moet zeggen dat ik die van mij ook met veel taken heb belast, normaliter kan het langer duren, maar de laatste tijd deed hij het meteen. Nu moet ik zelf af en toe oppassen om hem niet ook teveel te belasten.
@bambi: wat het eten betreft moest ik even lachen. Ik lag nl. in het ziekenhuis en had de ochtendvoeding gegeven en in de middag kwamen ze me vragen of ik haar gevoed had. Ehhhh, nee. Nu spreekt het voor zich dat je een kind moet voeden, maar in eerste instantie heb je hulp nodig. Thuis is er de kraamverzorgster die je helpt. Gelukkig hadden ze goed opgelet in het ziekenhuis, hihi, want na al die ervaringen weet je het zelf gewoon niet meer en ben je alles kwijt.
In principe huilt het kind en geef je eerst 1 borst, vervolgens verschoon je de luier. (soms is het beter om heel even te wachten, omdat ze je anders onderspuiten (letterlijk met poep), en vervolgens geef je de andere borst voor het "toetje". Zeg je hebt links- rechts gedaan, dan doe je de maaltijd erna rechts-links. En dan is het weer bedtijd.

@linda: wat goed dat je evt. voor de vakantie nog kunt bellen. En ga vanmiddag even lekker onder de wol. Ik ga dat vanmiddag ook maar eens doen, want ik ben ook bekaf. En de controle bij joey was gelukkig in orde zag ik.
Trouwens ga je deze vrijdag al op vakantie? En waar ga je heen?  Ik heb het denk ik even gemist afgelopen week.
@april: kijk goed of je genoeg foto's of video-opnames van je buik hebt!!!!!!! Ik had van die laatste toch wat weinig zag ik achteraf. Wat ook leuk is zijn opnames terwijl je ligt en de kleine is aan het stampen.
@bambi: ik ben benieuwd wat eruit kwam. Ik hoop natuurlijk dat alles in orde is.
@bieb: Je was waarschijnlijk zelf moe van alle indrukken gisteren. Blijf benieuwd hoe het bevalt.
@happy: oh, ik lees het al, lekker vrij en morgen werken. Trouwens even een stomme vraag, maar heb jij ooit het idee gehad dat je iets miste als enigskind? Of zag je juist de voordelen ervan in?
@rimke: werk ze meid. Ik hoop dat je geen last hebt van hoofdpijn na afloop.

Nou, ik ga hier eens verder met het huishouden. Als de kleine gevoed is ga ik mijn bedje in. Straks de kleine nog in bad, eten en kraamvisite. Ik weet niet of het lukt nog langs te komen vandaag. But we'll see.

Linda wat ontzettend erg voor je! Ik vind eht zo verschrikkelijk voor je....Ik hoop dat je lichaam zich weer snel hersteld en dat het geluk aan jou zijde is!

En een groot contrast maar ik wil pipperdepipstip van harte feliciteren met de positieve test!!

Sterretje van harte gefeliciteerd met de geboorte van de kleine!! Zo te lezen gaat alles super en ben je al bijna volleerd mama!

Happy dat klonk gezellig met die schilders!! hihi

Bambi ik hoop voor je dat er neits aan de hand is en dat de klachten door het weer komen.

Bieb hoe is het op je werk gegaan??

NOD meisjes heel veel succes!! breng ons goed nieuws!!

voor de zwangeren beentjes omhoog en lekker relaxen!!!

XX

Hoi meiden,

Jeetje ben alwwer een uurtje thuis, goed he.Ga zo ff een uurtje plat, ben zoooooo moe. Hahaha nou doe ik al een paar dagen erg rustig en nou ben ik moe

Rimke, tja ben idd wel erg regelmatig ja ........

Linnie, rustig aan dus he .....nu heb je het daar gehoord en van de babes dus lekker ff tukkie doen !!!!

April, rot geslapen, was ook drama ook he met dat weer pfffff. Lekker met de beentjes omhoog vandaag en helemaal niks doen !

Reneetje, daar was je weer ff. Was idd een gezellige boel hier met de schilders haha. Hoe is het verder met jou meisje ? En met je vader ?

Sterretje, goed he, ben netjes thuis !!! Tja heb ik iets gemist als enigst kind. Ik weet niet beter. Heb voor mn gevoel nooit iets gemist hoor !!! Nu heb ik dat wel eens, bijvoorbeeld toen in de periode met mn vader. Dan sta je er toch alleen voor, alles komt op jou schouders terecht. Natuurlijk heb ik ook mn moeder nog maar, das toch anders.......

Bambi, ben blij dat je ff langs gaat meis. Ben benieuwd ........succes

Ga ff plat meiden  tot straks
Liefs happy

Terug
Bovenaan