he meiden,
renee daar was je weer ff, hoe is het met jou cyclus, je stond al over je nod op de wolk ??
happy probeert te slapen hahah, maar het is je niet gegunt he. roze afscheiding ? is niet te hopen dat het wat betekend als naderende ongie. dat willen we niet he.
linda fijn dat het met joey goed gaat en ja dat jij rustig aan moet doen hadden we al gezecht he. goed dat je vrijdag toch ff laat checken.
sterretje ja vond het ook zo stom dat ik daar nu al aan zat te denken, nou zit ik ook weer met hoe ik de wieg moet aankleden, heb ik ook nog nergens gelezen hahaha
maar goed aan het begin moet je toch een beetje geholpen en gestuurd worden. fijn dat je mannetje ook goed helpt.
nou bij de vk geweest en kon gelijk me complete controle van volgende week doen, had nu wel ff tijd. dus hoef ik volgende week niet, maar die week erop weer.
me onderdruk was netjes 80 maar boven is ie 150. volgens hun oke. geen eiwit in me urine dus das fijn. verder zagen ze me vocht meteen hahaha. en zit er 4 kilo bij in 2 weken 19 kilo er al bij dud woh ben echt een vet varken geworden. maar verder alles oke dus. de kleine weergehooord en die heeft geen last van mammas kwalen.
bene omhoog dus en heb nu solidago complex van vogel, voor het vocht.
verder me klachten in de gaten houden dus.
kreeg ook gelijk de belinfo folder van de laatste loodjes mee en de info van de hielprik ed.
een vriendin van me moeder zag me vanmiddag en had me voeten nog niet gezien en zij meteen, meid hou je een beetje erg vocht vast. zag ze aan me hoofd dus, gatsie ook een bolle kop dus. nou gelukkig zijn we niet ziek en nemen we dit allemaal maar voor lief he. het goede doel meoten we maar denken hahaha
vanaaf weer puffen en me man heeft er zin in hahaha NOT. ik zeg ach maar 1x 1 uurtje kom je ook wel door hoor.
ga ff de aardappelen aanzetten en de sla bereiden
xx bambi