KLUSBABES 25

Zo, cursus was al vroeger af en op de afdeling erg rustig dus ik kon lekker naar huis.
Heb nu barstende koppijn, ruimte was stikheet en heel slecht geventileerd en dan moet je gaan reanimeren, met 28 weken zwangerschap zowieso al niet zo'n best plan maar goed................gelukkig ben ik nu weer thuis. Paracetamolletje in genomen, even goed gedronken en hopen dat het zo zakt.
Fons is de voortuin aan het doen. Naar simpel ontwerp................veel kiezeltjes en een grote bloembak waar in allemaal lavendel in ga zetten..............klaar. Whahahaha, ik hou van simpel en strak dus dat is mooi makkelijk!

Happy: ik wil geen roze slijm zien he, ik wil positieve testen. Kip siam, oei! Lekker!!!
Wij hebben een simpele pizza vanavond! En lekker met hubbie op het balkon, zalig! Geniet er lekker van. Vaak als je altijd druk bent en je doet het inenen rustig aan, goed slapen enzo, word je alleen maar vermoeider! Whahahaha!

Sterretje: ook weer lekker aan de klets. Ik vind het idd een goede tip, heb wel wat foto's van mijn buik maar geen filmpjes, dat gaan we dus ook maar eens maken!
Tja, en die mannen, dat wil wat he? Ach, hij doet enorm zijn best. Is nu met de voortuin bezig dus, de schat. En hij werkt altijd heel precies, dus daar hoef ik niet over te mopperen.

Linnie: wat goed, die ogen van Joey! Fijn dat je voorlopig niet terug hoeft! En god om te weten dat je altijd kan bellen. Ik zou voor die echo gaan, dan weet je zeker dat alles goed zit voor je 4 weken weggaat. In oostenrijk hebben ze trouwens prima gynaecologische zorg dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Heet een Frau-artz...........een gynaecoloog dus.

Bambi: fijn dat er niets is................goed dat je even gegaan bent, hoef je je daar geen zorgen over te maken! Jij komt de nijlpaardjes dus ook vergezellen.............tja, mijn benen en voeten zijn ook niet om aan te zien. Is hier ook nog heet, en zonnig.........

Anoeska: hoe was het!?

Reneetje!!! Meis hoe is het met jou dan! En met je papa? Ging de vorige keer erg goed, dus dat zal nog wel zo zijn! En heb je nog uitslagen van de gyn gekregen??

April: druk al filmpjes aan het maken nu het nog kan? Whahahahaha! Van bewegende buiken enzo..........is wel leuk om later terug te zien inderdaad.

Bieb: hoe bevalt het? Kun je je draai al wat vinden? Vermoeiend he, zulke eerste dagen...........veel indrukken enzo. Ben benieuwd, hoop dat je het leuk hebt!

tot later meisjes, zal de oven zo eens aanslingeren..............

nou kom weer ff snel langs,

RIMKE en LINDA: we gaan het voorlopig koopcontract tekenen we krijgen pas half september met uitloop naar half oktober de sleutel dus dat duurt nog eventjes he.

LINDA: doe het wel rustig aan, ja ik weet wie het zegt ik kan het zelf ook niet maar soms moet het!!!!!!!!!!!

STERRETJE: het gaat allemaal goed meid met je kleine, en ook weer kraamvisite ja dat zal nog wel een paar weken duren, had je veel kaarten verstuurd? heb je ook nog iets in de tuin gehad?

HAPPY: roze afschijding toen weer niet hopelijk is het net zoals bij pip....

MAMOETJE: ook al je nod hopelijk is het of raak of geen lange cycles.

RENEE: ook weer even langs gekomen..... verders alles goed...

KRUIMELS: waar ben je????????

APRIL: de laatste lootjes>>>>>

BAMBI: gelukkig geen zwangerschapsverlof.... en volgens mij ga jij de nijlpaarden race winnen of niet?

nou ben weer weg even omkleden en dan gaan we tekenen en dan gaan we lekker bij de mac eten....

groetjes anoeska

anoeska, succes zo met het tekenen, maar heb wel verlof hoor hahah je bedoelt zeker vergiftiging ofzo.

rimke fijn dat je eerder naar huis kon. ja hier ook nog zo warm pfff.

oh mannetje  komt binnen we gaan eten en moet hem ff achter zijn reed aan zitten heeft nog zat et doen voor we om 6.45 weg moeten

xx bambi

Hoi meiden,

Linnie, vergeet volgens mij helemaal op het goede nieuws van joey te reageren !!!!!! Das mooi he ......

Rimke, barstende koppijn, bah. Gelukkig wel eerder thuis !!! Pilletje ingenomen dus nu lekker rustig aan he ....

Bambi, nou gelukkig meid, geen gekke fratsen !!! Mooi nieuws. Pufse vanaaf, ook voor je mannetje haha

Bieb, hoe was het ??????????

Reneetje, hoe is het eigenlijk met jou cyclus ja ?

Anoes, eetse, lekker hoor de mac. Heb je nog een mail gestuurd haha

April, gaat alles nog goed meisje ?

Hier verder een rustig dagje maar, geslapen heb ik niet meer hihi. Balkon is verder weer op orde, gezellie al mn frutsels staan er weer !!! Het is hier echt bloedheet, gewoon smerig, zo klam he. We hebben ook al gegeten want mn mannetje gaat op dinsdag met zn vrienden altijd 35 kilometer fietsen en dan wil hij vroeg eten. Deze week maar drie dagen werken, lekker hoor, ben vrijdag vrij !!!!!! Werk nu dus woensdag, donderdag en zaterdag. Vrijdagochtend naar schipholmn tante en mn nicht wegbrengen, die gaan lekker naar aruba en s avonds een bruiloft van mn achternicht ............ga ff atwt verder kijken

Knuf happy

He meiden!

Linda, wat goed zeg dat het met de oogjes van joey zo goed gaat! Jippie! En goed dat je even langs de gyn bent gelopen... even in de gaten houden dus! Meid ik vind je echt een super sterke meid! Ben zo trots op je!

Sterretje, gezellig aan de klets geweest! Klinkt heerlijk zoals je het allemaal verteld. Lekker burgelijk gezinnetje! haha en dank je wel voor de felicitatie! ben inderdaad uit 84!

Happy, oje, roze afschijding.... dat was niet de afspraak! Ik duim nog steeds heel hard voor je hoor!!
Lekker een relax dagje gehad dus! Heerlijk hoor! Morgen weer aan de bak.. maar gelukkig maar drie dagen!

Anouska, vandaag tekenen! Jippie, dan is ie echt voor jullie!! Alvast gefeliciteerd!

Rimke, reanimatie cursus gehad... ach.. ben je weer up too date!

En de rest ben ik vergeten...

Oja, zag Renee voorbij komen! Gaat het goed meid?

Heb een drukke dag gehad vandaag! Morgen avond met mijn zusje naar Dirty Dancing.. Dus morgen zal ik hier niet zijn!
Fijne avond meiden!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan