KLUSBABES 25

hey meiden

bambi: gelukkig was alles goed meid, je even rustig houden en de voetjes in de lucht, en veel plezier vanavond bij de pufcursus

happy: haha niet meer geslapen meid, en aan de kip siam dat is wel lekker, en je man fietst elke dinsdag 35 kilometer pffff dat is een hoop ik vind naar me pa fietsen al ver hahah en weer rood slijm, jeetje meid balen

rimke; heeft je parcetomolletje nog een beetje geholpen meid? wel fijn dat je wat eerder weg kon

jacqy: morgen naar dirty dancing las ik alvast veel plezier voor het geval ik je morgen niet meer spreek

anoeska; o in september krijg jepas de sleutel, ach dat is ook al bijna, en vandaag het voorlopig koopcontract getekend

ik heb af en toe een veeg rode slijm ik zou bijna gaan denken dat ik ongesteld ga worden ofzo,
en me borsten doen nog erg zeer, ik ga morgen denk ik de ha ook even bellen erg he wat ik ben maar ik ben zo onzeker ik ben veel te bang dat ik misschien toch nog zwanger ben maar dat kan niet want het is weggehaald en me temp is gewoon weer 36,5 36.6 ik zit mezelf gewoon gek te maken maar goed

xxxx linda

Ha meiden!

Wat een rustig avondje hier!

Happy: ik ontken nog steeds keihard.....................wat een kutzooi, die afscheiding van jou.
Jacq: uit 84...............wat een jonge blom..................

Nou, fons is weer van de trage, die tuin komt vandaag niet af..................verrassend..........

Hey jacq, drukke dag gehad he meis, vanaaf lekker rustig aan doen. Morgen heeeeeel veel plezier met je zus he, geniet ervan. Zulke dingen zijn altijd erg leuk !!!!

Meiden, ben foetsie, ga ff bakkie doen bij mn vriendin. Tot morgen lieverds
Kus happy

linnie, je baarmoederslijmvlies zit er natuurlijk nog gewoon, die heeft zich opgebouwd omdat je lijf dat dat je zwanger was........................en dat was je natuurlijk ook. Ik weet niet of ze je gecurreteerd hebben? Zo niet, dan kan het natuurlijk best, dat dat slijmvlies er nog uit moet.................zoals bij een gewone ongi.............................

happy : fijne avond meid

rimke : ze hebben met me baarmoeder niks gedaan want daar was niks te zien ook niet overdreven veel baarmoederslijmvlies zoals dat zou moeten met een zwangerschap in de baarmoeder, ach als ik een bloeding zou hebben dat zou ik dat wel merken aan erge pijn en dat heb ik niet en het lijkt mij stug dat nu nog alles kan knappen hah

xx linda

Happy, fijne avond!

Rimke, ja.. jonkie he! 24 geworden! haha

Linda, lijkt mij ook dat je pijn hebt als je een bloeding hebt! maargoed.. heb er geen verstand van!

Heb trouwens voor na mijn vakantie een afspraak gemaakt met de HA... op mijn eerste roostervrije dag na mijn vakantie. Ga er toch niet vanuit dat het voor die tijd nog raak is... haha

jacqy: waneer ga je op vakantie? en wel lekker dat die afspraak alvast staat geeft je wel een goed gevoel en voor hetzelfde geld is die afspraak na je vakantie niet meer nodig omdat jullie dan met zijn drieen terugkomen,

xxx linda

Terug
Bovenaan