KLUSBABES 25

Tuurlijk is het geen nabloeding!
Ik denk echt dat het het baarmoederslijmvlies is wat er nog zat.............gewoon een lichte ongi ofzo...............
Nee, als je echt een nabloeding krijgt, dan heb je ook pijn................

Jacq: jeetje meisje, dan wordt het dus voor het echie...................hoop dat je het niet meer nodig hebt................wel goed dat je stappen onderneemt hoor! Dan kun je verder..........
Veel plezier morgen bij Dirty Dancing!!!

Meiden, ga lekker vroeg op bed, tot morgen!!!

weltrusten lieve rimke, ik hoop dat je een beetje kan slapen vannacht

xxx linda

meiden ik ben er weer vandoor, de batterij van de laptop is bijna leeg en ik heb geen zin om aan de tafel te zitten, ik lig nu lekker in de bank
iedereen een fijne avond en morgenochtend lees ik alles weer bij

xxx linda

Linda, ga 14 juni weg. heerlijk 2 weken naar tunesie! en ik hoop dat we met zn drieen terug komen. Op dat 2 van mijn vakantie mijn nod... Maar vind het een fijn idee dat de afspraak al staat! Kunnen we tenminste verder.. vind het mooi geweest zo!
Zaterdag ga jij weg toch?

he meiden,

nou die partner avond was ook 10 x niks zeg. voor ons meiden allemaal herhaling en voor de mannen slaap verwekkend. hahaha. een uur zitten en had natuurlijk enorm opgezette voeten nou voelen ze zo strak aan alsof ze uit me vel scheuren. en ze zijn nog dikker. het word alleen maar erger.

heb me op bed genesteld en vind het best zo. ga helemaal niks meer doen en heb de afgelopen dagen al niks gedaan, nou lekker dan he.

jacqy ooh lekker tunesie en volgend weekend al. oeh heerlijk.

linda geen rare gedachten he. gewoon vrijdag ff een echo maken als je het niet vertrouwd

happy morgen weer aan de arbeid. jammer dat je weer een veeg roze heb, maar we houden moed.

rimke ook vroeg onder de wol. lekker hoor. jammer van de tuin.

anoeska miss ga ik indd winnen voor nijlpaard, maar dat maakt me niks uit.

.de 1 komt er nou eenmaal meer aan dan de ander, ga er niet minder om eten. mag al geen sapjes meer en nu ook geen chips en nootjes (die at ik toch al niet heel veel, ben meer van het zoete momenteel) dus die laatste weken kan me niet schelen of ik nou 15 kilo aankom of 25. weet dat het veel vocht is en een heleboel kilo;s verdwijnen vanzelf. de rest gaat met de borstvoeding en alles wat er dan nog aan zit als ik daarmee stop dan gaan we gewoon weer aan de sonja bakker ofzo hahaha

april hoest er nu mee ?

nou geloof iedereen weer gehad. ga ff forum neuzen, of is er nog iemand ?

xx bambi

Ef denken of ik t nog allemaal weet:

Linda; het lijkt mij niet waarschijnlijk dat je nog zwanger bent (anders hadden ze t wel gezien toch).Dit heeft nog te maken met je hormonen. Ik heb toch ook nog 3,5 doorgebloed en al die tijd pijn in mijn borsten. Dat was pas over bij mijn eerstvolgende ongi. Maar als je het echt niet vertrouwt, zou ik gewoon een echo laten maken ofzo.

Sterretje; fijn voor de 1e x buiten gewandeld. Grappig dat je je nu dan toch echt moeder mag noemen

ANouska; voorlopig koopcontract getekend.

Jacqy; shit, ik was er maandag niet, dus vergeten je te feliciteren. maar alsnog gefeliciteerd!!

Bambi; niets ernstigs maar wel te veel aangekomen. Oeps, niet te veel meer snoepen hihi

Happy; Meisje, misschien wel bloeding zoals bij Pipstip? Dus toch zwanger...zal voor je duimen

Renee; kwam ook even langs

Happy; te veel gebabbeld met de werklui

Pipstip; heerlijk zwanger

Mamoetje; ook bijna haar NOD, maar waarsch toch weer een lange cyclus

pff iedereen gehad???

sorry als ik iemand vergeten ben! heb t helemaal uit mijn kop gedaan!!!

Ef denken of ik t nog allemaal weet:

Linda; het lijkt mij niet waarschijnlijk dat je nog zwanger bent (anders hadden ze t wel gezien toch).Dit heeft nog te maken met je hormonen. Ik heb toch ook nog 3,5 week  doorgebloed en al die tijd pijn in mijn borsten. Dat was pas over bij mijn eerstvolgende ongi. Maar als je het echt niet vertrouwt, zou ik gewoon een echo laten maken ofzo.

Sterretje; fijn voor de 1e x buiten gewandeld. Grappig dat je je nu dan toch echt moeder mag noemen

ANouska; voorlopig koopcontract getekend.

Jacqy; shit, ik was er maandag niet, dus vergeten je te feliciteren. maar alsnog gefeliciteerd!!

Bambi; niets ernstigs maar wel te veel aangekomen. Oeps, niet te veel meer snoepen hihi

Happy; Meisje, misschien wel bloeding zoals bij Pipstip? Dus toch zwanger...zal voor je duimen

Renee; kwam ook even langs

Happy; te veel gebabbeld met de werklui

Pipstip; heerlijk zwanger

Mamoetje; ook bijna haar NOD, maar waarsch toch weer een lange cyclus

pff iedereen gehad???

sorry als ik iemand vergeten ben! heb t helemaal uit mijn kop gedaan!!!

Terug
Bovenaan