KLUSBABES 25

@linda: hahaha, ben benieuwd hoe het er aan toe gaat als je gyn er niet is. Zondag al op vakantie, heerlijk. Ik hoop dat je dan de boel de boel kunt laten en samen met Tom en Joey lekker van de rust en natuur kunt genieten. Samen praten wandelen en het hopelijk een plek kunt geven.
@renee: he, hoe is het er mee. Ik vind het heel lief dat je op ons reageert, maar ik verwacht ook nog een ego-bericht, zodat we weten hoe het met jou is. Wanneer zou je beginnen met je nieuwe job?
@happy: en voordelen? Vind je dat je er voordelen aan hebt gehad om enigskind te zijn?

hihi 2x geplaatst

Zooo hier ben ik dan weer. Iedereen was nieuwsgiering hoe t was? Nou, t viel me reuze mee. Ben alweer in mijn werkritme haha.
Maar iedereen is erg aardig, de sfeer is 10000 x beter dan bij vorige werkgever, Heb zelf al wat dingen op computer gedaan, telefoon al opgenomen. En tot nu toe is t leuk. Ach 1e week is nooit leuk natuurlijk , maar t valt zeker niet tegen. Heb vandaag al 1e stuk vlaai daar gehad, hmm heerlijk.
Sfeer is lekker losjes. Werkzaamheden heb ik dus al wat dingen gedaan.
Denk wel dat t me hier zal bevallen

Gister dus geen Ugly betty (zei Bambi ook al geloof ik), had me vergist met vandaag haha. Had wel andere serie gekeken
Vandaag kwam om 7 uur de ambtenaar van burgerlijke stand bij ons thuis, dus wat dingen besproken. Erg aardige vrouw, babbeldame. Ging om 8 uur weg, We hadden dus nog niet gegeten, dus lekker friet gehaald. Ondertussen waren ze hier de straat aan t versieren met vlaggetjes van voetbal. Doen we ook maar aan mee, dus hebben ze bij ons ook vlaggen gehangen. Hebben 3 euries daarvoor betaald, maar wel leuk. Wilde Ugly betty dus kijken, maarja ook nog aan t eten en vriendje wilde gezellig samen tv kijken,. Dus ik UB opgenomen,. Komt zijn broer en gaat ie daar mee lullen, nouja, .ondertussen had ik UB wel kunnen kijken. gggr.
En toen, toen moest ik nog tijd maken om hier te forummen haha

Oja, mijn jurk is binnen!! nu nog even afspraak maken. Mijn bestelde bh komt dus pas rond 24 juni binnen! maar wil eigenlijk de jurk eerder passen. Heb nu een andere maat mee, die mag ik voor de leen meenemen. Dus dan breng ik die terug als ik jurk gepast heb. In ieder geval beter dan een normale bh. Alleen even kijken wanneer vriendin kan. Werk nu natuurlijk om de week op zaterdag, dus kan niet elke week. Vrouw van bruidszaak zei al, normaal doen we uiterlijk 5 weken vtv passen, maar wil eigenlijk eerder. Nouja, dan maakt t voor bh niet uit, en dan kan ik nog even lijnen haha

Oja, en kaarten zijn vandaag aangeboden per post, alleen wij waren niet thuis natuurlijk ,dus morgen zeker nog een keer, zijn we er ook niet, dan liggen ze natuurlijk vanaf donderdag op postkantoor.Joehoe spannend!

@bambi: ik vind het helemaal niet stom dat je daaraan denkt. Ik dacht zelf nog niet zover en zo wel dan was ik gewoon echt alles kwijt. Ik kon niet eens een rekensom maken. Wat het wiegje betreft: 1 tip. Leg alles klaar, 1 molton-laken/luier, 1 hydrofielluier, 1 deken, 1lakentje en het hoeslakentje. Leg ze dan op de wieg. als je thuis bevalt komt de kraamverzorgster toch meteen en kan ze met die spullen het bed opmaken. (zo heb ik het zelf gedaan) Ik dacht, ik kan het wel doen, maar dan klopt er toch niks van. Nu kan ik kijken hoe het moet.

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 13 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    
                30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009

Bevallen klusbabes :

Sterretje op  23 mei - meisje

Mei

27) Anouska, 1e kindje ronde 9
           Bieb 1e kindje ronde 8
28)Klaasje, 1e kindje, ronde 5
29)
30) Renée 9e ronde 1e kindje (uitgegaan van 36 dagen)
            Pip, 11e maand, 1e kindje (1e eisprong met clomid) ZWANGER !!!!!!!!
31)

Juni:

01)
02)
03) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 34 dagen)
04)
05) Happy 10e ronde 1e kindje
06)
07)
08)
09)
10)
11)
12)
13)
14)
15) Phoebe ronde 13 1ste kindje  
16) Jacqy, 12e ronde, 1e kindje
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23) anoeska 10e ronde 1e kindje
24)Bieb 9e ronde 1e kindje
25) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 56 dgn)
26) Kruimels, 20 weken echo
27)
28)Klaasje 6e (eigenlijk 5e)  ronde 1e kindje
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

April; uitgerekend 10 juni

Bieb- 8 juni/ meisje
Jacqy- 9 juni/ meisje
Kruimels - 9 juni, jongen
Phoebe- 10 juni/ jongen
Anouska- 12 juni/ jongen
Linda- 14 juni/ jongen
Happy- 14 juni/ meisje
Mamoetje- 15 juni/ meisje
Sterretje    15 juni/ meisje
Klaasje 16 juni / jongen
Bambi- 17 juni/ meisje
Rimke- 14 juni / meisje......sorry happy!

April; jou kan ik toch niet vergeten! de a.s. moeder ! Nog steeds niet aan t bevallen ook al voel je van alles. Nog even doorzetten hoor, ik moet de poll winnen haha
Alles goed verder zo de laatste loodjes?

@rimke: dus jij hebt ook zo'n precieze man. Wordt je daar nooit gek van? Ik soms wel. Dan denk ik: als het maar gebeurd. Ik streef niet altijd naar perfectie.
@anouska: dus het huis gaat nog even duren, maar wilden jullie er iets aan laten doen of niet? En hoe gaat dat met het huis waar je nu woont. Koop je jezelf uit?
We hebben ongeveer 50 kaarten verstuurd en idd een geboortebord in de tuin staan.
@bambi: dan heb je het vocht echt van de warmte. Ik zal maar niet zeggen dat na de bevalling de dikke voeten weg waren. Van mijn 15 kilo is er nog 4,5 kilo over. Na het breken van mijn vliezen was ik spontaan al een kilo kwijt. Geef je daarna borstvoeding dan vliegt het met de kilo's, dus geen zorgen maken.

Sorry dames, lukt me niet om het nu af te maken. misschien morgen, dus dan reageer ik nog op de rest.

Renee, hoest met jouw NOD eigenlijk?

Volgens mij vroeg Linda dit alweer een paar dagen geleden. Ja, ik moet dus deze cyclus weer spoelen net zo lang tot ik zwanger ben, maar max 6 maanden. dan gaan ze verder kijken wat er te doen valt om zwanger te raken.
Heb er eigenlijk helemaal geen zin in nu nog. Maar ik doe t maar, ga maar alvast 'inplannen' op welke dagen....

Auw!!! xena bijt me tijdens t spelen!!!

Rimke; ben ik net ook vergeten! alles goed meis?

En kruimels; heb ik je wel voorbij zien komen?

had mailtje van ex-collega dat zij ook ontslagen is bij vorige werkgever. Economischer redenen, Maar ondertussen zijn er 2 nieuwe aangenomen en weer advertentie geplaatst. echt goed dat ik daar dus niet meer werk...

Terug
Bovenaan