hihi 2x geplaatst
Zooo hier ben ik dan weer. Iedereen was nieuwsgiering hoe t was? Nou, t viel me reuze mee. Ben alweer in mijn werkritme haha.
Maar iedereen is erg aardig, de sfeer is 10000 x beter dan bij vorige werkgever, Heb zelf al wat dingen op computer gedaan, telefoon al opgenomen. En tot nu toe is t leuk. Ach 1e week is nooit leuk natuurlijk , maar t valt zeker niet tegen. Heb vandaag al 1e stuk vlaai daar gehad, hmm heerlijk.
Sfeer is lekker losjes. Werkzaamheden heb ik dus al wat dingen gedaan.
Denk wel dat t me hier zal bevallen
Gister dus geen Ugly betty (zei Bambi ook al geloof ik), had me vergist met vandaag haha. Had wel andere serie gekeken
Vandaag kwam om 7 uur de ambtenaar van burgerlijke stand bij ons thuis, dus wat dingen besproken. Erg aardige vrouw, babbeldame. Ging om 8 uur weg, We hadden dus nog niet gegeten, dus lekker friet gehaald. Ondertussen waren ze hier de straat aan t versieren met vlaggetjes van voetbal. Doen we ook maar aan mee, dus hebben ze bij ons ook vlaggen gehangen. Hebben 3 euries daarvoor betaald, maar wel leuk. Wilde Ugly betty dus kijken, maarja ook nog aan t eten en vriendje wilde gezellig samen tv kijken,. Dus ik UB opgenomen,. Komt zijn broer en gaat ie daar mee lullen, nouja, .ondertussen had ik UB wel kunnen kijken. gggr.
En toen, toen moest ik nog tijd maken om hier te forummen haha
Oja, mijn jurk is binnen!! nu nog even afspraak maken. Mijn bestelde bh komt dus pas rond 24 juni binnen! maar wil eigenlijk de jurk eerder passen. Heb nu een andere maat mee, die mag ik voor de leen meenemen. Dus dan breng ik die terug als ik jurk gepast heb. In ieder geval beter dan een normale bh. Alleen even kijken wanneer vriendin kan. Werk nu natuurlijk om de week op zaterdag, dus kan niet elke week. Vrouw van bruidszaak zei al, normaal doen we uiterlijk 5 weken vtv passen, maar wil eigenlijk eerder. Nouja, dan maakt t voor bh niet uit, en dan kan ik nog even lijnen haha
Oja, en kaarten zijn vandaag aangeboden per post, alleen wij waren niet thuis natuurlijk ,dus morgen zeker nog een keer, zijn we er ook niet, dan liggen ze natuurlijk vanaf donderdag op postkantoor.Joehoe spannend!