klusbabes 26!!!!!

@april: nu je het zegt. Op het eind had ik opeens ook een moment dat ik me heel rustig voelde en er eigenlijk wel van genoot om niks om handen te hebben. Ik deed toen alleen maar lezen en zo. Heeft echter niet lang geduurt, maar was ook kort voor bevalling.

En nu ben ik ECHT weg

Aaaah! Gezellig!

April: ben je lekker aan het cocoonnen dus............hoort erbij. Niemand zal jou kwalijk nemen dat je je lekker terug aan het trekken bent, je lijf en geest zijn zich volop aan het voorbereiden op de bevalling. Geniet er van.........nu kan het nog! Niets doen, de hele dag niets doen. Je huis zal schoon zijn, het kamertje is klaar, de administratie is weggewerkt..........hahahaha! Het kindje kan komen.................geef je er lekker aan over, het hoort erbij.
Ik merk al weken trouwens dat alles om me heen me veel minder interesseert...........ik ben het belangrijkste in mijn hoofd, behoorlijk egoistisch............zo ben ik normaal gesproken helemaal niet..........
Kom je een stukje aarbeienslof brengen hoor, met wat lekkere verse kiwi's, aardbeien en een glaasje versgeperste jus/grapefruit............
Volgens mij hebben ze trouwens bij Lief! Geen luiertassen.
Weet niet precies wat je zoekt? je kunt kijken op misslittle.nl, maar die zijn vrij hysterisch. Ik heb mooie stoere gezien, zijn wel wat aan de prijs........iets van 70 euro....zal zo eens kijken hoe ze heten. En ik weet dat ze van Kipling ook luiertassen hebben, heeft een vriendin van mij. Zijn ook stoer, en in alle kleuren volgens mij.

Sterretje: Komt ze nou mee, dat lavendelveld naast jullie huis. Woon je in de provence ?
4,5 kilo is toch prima! Met een beetje beweging en een paar weken borstvoeding weet ik zeker dat het er zo af is.........
Hihihihi, moest ook wel lachen om je preek tegen onze lieve linnie, eigenwijs stuk vreten dat ze er is!
Dus jouw kleintje heeft nu al zulke sterke pootjes dat ze rondjes draait in het ledikantje! Wat ontzettend grappig! Was ze zo beweeglijk ook in je buik?
ik weet trouwens niet hoelang er voor staat dat je niet mag klussen, volgens mij, weet het bijna zeker, mag je weer klussen als je gestopt bent met vloeien! Dus als dat zo is en je hebt er zoveel zin in als dat ik tussen de regeltjes doorlees.............hahahaha! Go for it!

Bieb: een maandje rust zometeen! Wat een goed plan! Kun je lekker een borrel drinken op het grootste feest uit jullie leven! En je kunt dan je hoofd ook lekker leegmaken, gewoon een maand niets moeten............gewoon lekker sexen........zonder ideeen erachter. Klinkt ideaal vind je niet............
Je weekend is weer begonnen, moe las ik. Kan ik me voorstellen hoor, zo'n eerste week (eerste paar weken...) zijn energievretend!
Hoop dat je leuke, relaxte dingen gaat doen van het weekend.

Zie net dat je lekker vrij was vandaag Bieb, dat was ook zo, je ging of maandags of vrijdags vrij zijn toch? Of zoiets..........hahahaha!
Is inderdaad raar dat zo'n datum zo voorbij glijdt...........is toch een datum die in je geheugen geprint stond/staat. Lijkt me voor jullie inderdaad een hele nare gewaarwording. Voor ons is het in die zin makkelijker dat ik deze datum zwanger meemaak................voor jou lijkt het me extra met de neus op de feiten te drukken......volgens mij heb ik er toen voor jou helemaal niet bij stil gestaan, dikke knuffel alsnog.............

Sterretje: nee, ik heb geen speciaal kaarsje gebrand nog, maar nu je het zegt: als ik vanavond mijn kaarsjes aansteek, zal ik de twee rode kaarsen op de schouw met veel aandacht aansteken............dat ze mogen waken over onze aankomende uk.........

He april,

heb eventjes gezocht.
Op Mooikids.nl heb je een aantal merken luiertassen waaronder die van Wallaboo.
Ik vind zelf die suede erg leuk............zie dat er nog 15 euro speling in zat, die zijn 55 euro.
Anders moet je even googlen op luiertassen, krijg je een aantal leuke hits........

Hoi meiden,

Zal beginnen met het feliciteren van reneetje, geweldig meisje, geniet er maar lekker van he !!!!! Geeft de burger weer moed .......

Meiden, ik ga hier wat minder vaak komen. Tenminste dat ga ik proberen. Heb het al vaker gezegd en toen lukte het ook niet haha. Ik merk aan mezelf dat nu er steeds meer niet-zwangere babes zijn, ik het moeilijk vind worden. Ik hoop niet dat jullie dit verkeerd opvatten en zeker pipje en reneetje niet want ik vind het echt geweldig voor jullie hoor lieverds. Gun het jullie meer dan wie dan ook !!!! Waarschijnlijk is dit gewoon een tijdelijke dip maar, nu voel ik het gewoon zo. Heb het gewoon ff helemaal niet naar mn zin. Waarom wordt het ons nou niet gegund !!!! Ik ga echt niet helemaal verdwijnen hoor meiden en wat ik al zei, misschien lukt het me wel helemaal niet om afstand te nemen maar, dan weten jullie iig wat de reden is als ik er wat minder ben. nogmaals jullie zijn stuk voor stuk wereld meiden en ik geniet op recht van de verhalen over jullie zwangerschappen maar, op het moment is het me ff teveel. Sorry voor mn ego berichtje hoor ....

Kus happy

Zo begrijpelijk meisje.................
Doe wat voor jou het beste voelt, en als het dit is op dit moment, dan is dat zo.
Het feit dat er steeds meer meiden zwanger zijn, betekent dat er steeds meer over zwanger zijn gepraat wordt.......en dat is niet leuk als je niet zwanger bent.
Ik voel me er ook wel eens schuldig over..........maar dat is niet wat jij wilt, dat weet ik.
In ieder geval, ik begrijp je, hele dikke stevige knuffel voor jou............

Lieve lieve linnie, hoe kan ik nou vergeten om jou een prettige vakantie te wensen. Geniet ervan meisje, lekker f met je gezinnetje weg, heerlijk. Heb net ff vluchtig doorgelezen en als je niet rustiger aan gaat doen, sta ik ook op de stoep hoor !!! Je doet echt teveel hoor lieverd ...........Volgens mij had je daar wel internet toch ???? Nou meisje , heeeeeeel veel plezier, ook voor je mannetje en joey

Kus happy

Terug
Bovenaan