Aaaah! Gezellig!
April: ben je lekker aan het cocoonnen dus............hoort erbij. Niemand zal jou kwalijk nemen dat je je lekker terug aan het trekken bent, je lijf en geest zijn zich volop aan het voorbereiden op de bevalling. Geniet er van.........nu kan het nog! Niets doen, de hele dag niets doen. Je huis zal schoon zijn, het kamertje is klaar, de administratie is weggewerkt..........hahahaha! Het kindje kan komen.................geef je er lekker aan over, het hoort erbij.
Ik merk al weken trouwens dat alles om me heen me veel minder interesseert...........ik ben het belangrijkste in mijn hoofd, behoorlijk egoistisch............zo ben ik normaal gesproken helemaal niet..........
Kom je een stukje aarbeienslof brengen hoor, met wat lekkere verse kiwi's, aardbeien en een glaasje versgeperste jus/grapefruit............
Volgens mij hebben ze trouwens bij Lief! Geen luiertassen.
Weet niet precies wat je zoekt? je kunt kijken op misslittle.nl, maar die zijn vrij hysterisch. Ik heb mooie stoere gezien, zijn wel wat aan de prijs........iets van 70 euro....zal zo eens kijken hoe ze heten. En ik weet dat ze van Kipling ook luiertassen hebben, heeft een vriendin van mij. Zijn ook stoer, en in alle kleuren volgens mij.
Sterretje: Komt ze nou mee, dat lavendelveld naast jullie huis. Woon je in de provence ?
4,5 kilo is toch prima! Met een beetje beweging en een paar weken borstvoeding weet ik zeker dat het er zo af is.........
Hihihihi, moest ook wel lachen om je preek tegen onze lieve linnie, eigenwijs stuk vreten dat ze er is!
Dus jouw kleintje heeft nu al zulke sterke pootjes dat ze rondjes draait in het ledikantje! Wat ontzettend grappig! Was ze zo beweeglijk ook in je buik?
ik weet trouwens niet hoelang er voor staat dat je niet mag klussen, volgens mij, weet het bijna zeker, mag je weer klussen als je gestopt bent met vloeien! Dus als dat zo is en je hebt er zoveel zin in als dat ik tussen de regeltjes doorlees.............hahahaha! Go for it!
Bieb: een maandje rust zometeen! Wat een goed plan! Kun je lekker een borrel drinken op het grootste feest uit jullie leven! En je kunt dan je hoofd ook lekker leegmaken, gewoon een maand niets moeten............gewoon lekker sexen........zonder ideeen erachter. Klinkt ideaal vind je niet............
Je weekend is weer begonnen, moe las ik. Kan ik me voorstellen hoor, zo'n eerste week (eerste paar weken...) zijn energievretend!
Hoop dat je leuke, relaxte dingen gaat doen van het weekend.