he meiden,
happy meid, alle begrip hoor. heb het al eerder gezecht me soms bezwaard te voelen net als de andere zwangere. maar doe vooral waar jij je prettig bij voelt en als dat op dit moment afstand is, moet je dat lekker doen. we zien je wel weer aankomen hoor.
sterretje fijn dan hoef ik geen slaapzak aan te schaffen voorlopig. die kleine is dus al een sterke hihih. lijkt me indd heerlijk als die kleine ook echt in het wiegje ligt. jammer joh van die gebroken nachten en ook nog tussen de voedingen door. BV gaat wel goed ?
april, het is dus bijna zover. je bent al lekker aan het kluizenaren hihih. meid gewoon doen waar jij op het moment behoefte aan heb. en als dat betkend dat je lekker ego soms een teken van leven geeeft en geen verdere reacties, begrijpen wij natuurlijk wel.
bieb was je lekker vrij joh. zo te lezen heeft het nieuwe werk je wel gesloopt. ja ook zoveel indrukken die 1e week, morgen zeker ook werken ? en begrijp ik nou goed, niet zwanger worden voor de bruiloft? tja hoe groot is de kans op weer een mk, daar moet je natuurlijk niet vanuit gaan he.
linda, moet ik boos worden ofzo? die lijst van dingen te doen van jou is veel te lang. wie heeft er baat bij dat jij straks al je met vakantie ben, daar een ehbo op kan zoeken ofzo omdat jij zonodig de badkamer en de rest van je huis schoon wil hebben. je bent er straks 4 weken niet, dat heet nou onzinnig schoonmaken. kijk glad en opgeruimd is heel wat anders hoor, maar ragebollen , raar mens. vinden wij niet goed.
maar goed, als ik je niet meer spreek wens ik je alvast het allerbeste en een mooie vakantie toe.
rimke,de babykamer straks helemaal af, joh hij klinkt echt zo leuk. ben heel benieuwd naar het eind resultaat. en jezelf lekker verwonnen met een taartje dus, jammie.
dat was het geloof ik toch ?
nou dus naar de braderie geweest en was rond 16.30 thuis helemaal gesloopt. ff op bed gaan liggen. niet geslapen maar gewoon gerust.
kan je nagaan hebben we de helft pas gehad. maar was gewoon te veel en te ver lopen. nog wel bjorn borg boxers voor me man gescoord voor een habbekrats, die vind ie zo lekker zitten hahah. een muziek dvdtje voor me paps, bijna vaderdag he en verder niks gekocht, ja een zak snoep hahaha.
ga zo naar me ouders doen we daar koffie en me zusje trakteert op de lekkerste mergpijpjes van nederland jammieieie. heb er net een piza ingeschoven en een hele beker vla met slagroom en zit me nu al te verlekkeren op dat taartje hahah.
dan gaan we kijken bij het podium hier. das gelukkig de straat uit net 100 meter verderop. en als ik het niet trek dan ga ik gewoon naar huis. ff op het programma kijken wanneer wie komt. hoorde dat jamai niet komt, nu komt floortje ofzo. nou echt een idols gebeuren dus. ook al nikkie en natalie. en die van popstar ehm. tessa en maaike geloof ik. zometeen voor de kids komt chips en vanaaf laat ps om 23.45 komt krezip. tussendoor een zootje b artiesten of minder bekenden dingen iig.
morgen hebben we jeroen van de boom en nog een boel b artiesten.
er vliegt hier elke keer een helikopter laag over,maar je kan dus voor 70euro ofzo 3 minuten de lucht in. belachelijk duur he. en dan de prijzen voor een drankje. je moet munten kopen voor vanaaf en die kosten 2 euro stuk. en dat voor ons baggerdorpje hahaha. nou ga afsluiten nu.
xx bambi