Goedemorgen meisjes,
Toch maar ff een berichtje van happy. Het was normaal een soort vandagelijkse beigheid om de laptop aan te zetten en over de hele dag verspreid een berichtje hier achter te laten. Gisteren had ik echt ff zoiets van .....en nu ? Hij stond aan maar wist niet wat ik ermee moest haha. Het gaat op zich wel wat beter nu maar net belde mn vriendin dat haar dochter ( 19 jaar en niet gepland ) net bevallen is van een zoon, damian 3270 gram en alles goed. Natuurlijk ben ik blij dat alles goed is maar, daar komt dan toch weer de jaloezie. Waarom zij wel...ze woont nog bij haar moeder. Wij kunnen en willen zo n kindje alles geven en dan gebeurd het niet !!! Her rare is wl dat ik bij ieder van jullie nooit enige vorm van jaloezie heb gevoeld. Waarschijnlijk omdat we al zo lang met elkaar in hetzelfde schuitje zitten en keer op keer de teleurstelling met elkar hebben meegemaakt. De meiden hadden mn dip ook wel door en we zijn gisterenavond gezellie naar de kroeg geweest en heb lekker aan de roze gezeten, heerlijk ff joh !!!! Heb wel jullie verhalrn gelezen maar, het is niet echt blijven hangen, sorry dames ......
Rimke, ging volgens mij vnadaag naar brabant, toch ? Haha of zit ik nu helemaal fout.
Bieb, ook lekker weg geweest en lekker wat gedronken !!!! We hadden dezelfde gedachte haha
Linnie, zit nu lekker in de auto op weg naar een paar weekjes rust. Ze heeft me haar mobiele nummer nog gemaild zodat we kunnen sms en, lief he !!!
Phoebe, he meisje, gezellie ook weer thuis !!!!!! Zo te lezen erg leuk geweest he en gisterenavond al gelijk weer een avondje weg haha. Nu ook weer lekker in je eigen bedje geslapen, heerlijk vind ik dat altijd !!! Kijk maar uit als je je voordeur open doet, liggen alle niet zwangere babes voor je deur voor die kruiden whahahaha
Sterretje, hoe gaat het meisje ? Zou af en toe wel ff stiekum om een hoekje willen gluren hoor hihi
April, tja volgens biebje bevallen vandaag. Doe je best he haha. Mn vriendin dr dochter begon vanmorgen met weeen om half zeven, om acht uur had ze acht centimeter en om half tien is hij geboren. Nou daar tekekenen we voor he ........
Reneetje, gaat het goed meis ? Kan je het allemaal al een beetje bevatten ?
Meiden weet niet meer hoor .........jullie zien me wel weer voorbij hobbelen. Hou het tixh in de gaten voor april he !!!!! Fijne dag meiden
Kus happy