klusbabes 26!!!!!

Dag dames,
Ik had hgisteren wel kunnen lezen, maar niet kunnen reageren.
Allereerst Phoebe, welkom terug meid. Er zal nu wel een bruine versie van jezelf achter de pc zitten.
@rimke: ja, lief dat mijn man de kleine komt brengen. Maar zoals ik zei, samen of niet.
Wat de bevalling betreft, je mist echt niks. Ik was alles kwijt met de bevalling en dan komt de verloskundige je het toch voordoen. Je moet eigenlijk 1 keer inademen en dan 3 keer kort uitademen.
@april: tja, ik kan me voorstellen dat je het idee hebt dat je alles al weet en daarom ook niet meer verder leest.

We zijn vandaag met de kleine naar de kinderboerderij geweest. Het was mooi weer en vol met jonge gezinnen. Natuurlijk heeft ze er al slapende in de wieg niets van meegekregen, maar we wilden alvast op keuring uit. Deze kinderboerderij ligt dicht bij ons huis en we waren er nog niet eerder geweest. Nou, hij is door de test gekomen.

@april: Het wordt spannend nu zo rond je uitgerekende datum, niet? Nog een paar dagen en je maakt me het mooiste mee, wat een mens mee kan maken.        
@rimke: ik heb de gegevens over de wc overgenomen, want het klinkt interessannt. Ik had hetzelfde alleen heb ik op den duur een po boven gezet.

@bieb: lekker vrij morgen, heerlijk want dan is het ook mooi weer. En zaterdag tot 16.15 wat een luxe.
@phoebe: zo te horen een hete vakantie. Ja met dat weer klus je echt overal. Waarom denk je dat ik die kanten weer eens op wil, whahaha. Nee, geientje het is er zo mooi. En nu naar Jochem meier. Toen je op vakantie was had hij net 2 afleveringen praatjesmakers in Curacao.
@rimke: wat een aparte manier om kaartjes uit te zoeken, maar goed, de tijd gaat door en het zal toch moeten gebeuren.

@bambi: wij hebben 135,- betaald voor 50 kaarten. Maar ik hoefde voor de proefdruk niet te betalen. Ze voerden het in en deden het uitprinten. En gezien er enkele keren iets niet aan klopte. Vind het belachelijk dat je daar voor moet betalen.
@happy: Wat leuk dat je toch even reageert. Ik kan me voorstellen dat je je zo voelt. Ik zie bij tienerzwangerschappen ook wel eens meiden, waarvan ik denk: "Dat kun je niet menen" Heb je al nagedacht of je toch naar de ha gaat of niet?

@happy: je mag komen kijken hoor.
@bieb: en lekker aan de drank geweest. Ik zou het na een voeding ook wel weer mogen, maar ik weet nooit of ze zich vroeg of laat gaat melden, dus ik waag het er nog maar niet op.
@jacqy: lekker aan de bbq. Als het zo'n weer blijft volgen wij je voorbeeld morgen.

Zo met dit mooie weer droogt de was ook sneller, jippie.

haha, sterretje, had je even tijd meid? Leuk dat jullie op de kinderboerderij zijn geweest.. zal vast nog veel vaker gebeuren! Mis je nu niets in je buik trouwens? lijkt me opeens zo leeg!

Zo, lekker gegeten, nu weer verder met nixen! hahah

Liefs Jacqy

@jacqy: haha, eigenlijk niet. De eerste 2 dagen moet je even aan het lopen wennen, omdat je zwaartepunt weer op een andere plek zit. Maar verder is het heerlijk om weer op mijn buik te kunnen liggen. Maar goed, misschien ga ik het ooit nog missen.

Ik had idd even wat tijd. Maar zo te zien is iedereen lekker buiten met dit weer. Ontspan ze hè, ga ik nu ook even doen.

Terug
Bovenaan