klusbabes 26!!!!!

Sterretje; ik zou ook nog maar even niet aan de alcohol gaan hihi, straks heb je een dronken baby

Jacqy; heerlijk aan de Rose

Happy; toch nog even buurten hihi

Bambi; schrijf maar op hoor over de wasjes en dingetjes. Ik voel me aangesproken haha. Maar ik bedoelde allleen maar dat ik er snel over heen lees, want daar kan ik nog niet echt over meepraten. Maar we hebben nu eenmaal meer a.s. moeders ondertussen, dan krijg je dat haha

Wij hebben voor 45 trouwkaarten (50 trouwens gekregen) 218 euro betaald, incl envelop, proefdrukken enz enz (excl postzegels). Proefjes waren gratis, alles ging ook via internet.

Vanmiddag het meeste geschreven, mis een aantal adressen, en twijfel nog over een paar of we die wel of niet uitnodigen

Lekker nog in t zonnetje gelegen

Moest alleen eten dus heb simpel groentesoepje gemaakt, met een paar bammetjes met aardbei hmmm

Net met tegenzin gespoeld, heb er echt geen zin in. maarja, probeer t deze x nog wel. Ik had ook nog een paar ovulatietesten liggen, en dacht ach, eens proberen. En kreeg 2 donkere streepjes, dus zit nu wel in de goede periode.

Hey Bieb, de site is idd 3x niks, je moet gewoon een mailtje sturen dan kan je vragen wat je wilt weten.
Ik kan ook wel even kijken hoe  die kruiden heten, misschien kan je  dan wat meer info op internet vinden.

Liefs Phoebe

Je begint met een thee maken van Salvia kruiden. 2x per dag een kopje.
Dit doe je samen met Clorudo de magnesio (drankje)
Dit drankje gooi je in een liter spa blauw en daar drink je 2 x per dag 10 cc van.
Als dit op is is je lichaam gereinigd zeg maar, dan ga je verder met stap 2.
Ik heb een zakje kleine stokjes, dat heet Skopet.
Van 1 stokje maak ik 2 kopjes thee,1 voor s'ochtens en 1 voor s'avonds.
Ook dit moet weer in combi met een drankje en dat heet Fertilitad, 3x daags een eetlepel. Na een maand of 3 a 4 is alles op, en dan zou je zwanger moeten zijn.

Jacq, we wachten idd nog even met naar de ha gaan, we gaan dit eerst nog proberen, je weet maar nooit.
En die 4 maanden wachten lukt ook nog wel.

Liefs Phoebe

He meiden!

Bieb, trouwkaarten geschreven. Lijkt me leuk om mee bezig te zijn! haha En weer gespoeld. hoop dat t snel effect heeft!

Phoebe, ben benieuwd met die kruiden! En dus ook nog niet naar de ha. Tja, die vier maandjes! Ik kan er niet meer op wachten hoor. Ga de eerste vrije dag na mijn vakantie.. 11 juli ofzo... wil verder! ben t beu!
Staan er al foto's op   je hyves??

Heb net nog even een ommetje gemaakt. heerlijk met dit weer!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan