klusbabes 26!!!!!

goedemorgen,

wat een rust.

lin je navel gebloed ? helemaal normaal is dat niet lijkt mij, komt zeker omdat er geen plijster meer op zit. ff aankijken.
en joey lekker vroeg wakker. pfff moet er niet aan denken zo vroeg hahah nog ff en dan moet het hier ook.
ja denk wel dat ik vandaag ff ga kijken. ik woon vlakbij alles dus komt goed. de braderie begint o 13.00 uur pas tot vanaaf 20.00 uur en morgen nog meer kramen. geloof 300 kramen. hahah dan kan ik nog naar de autoshow, alle merken op het plein. de marine is er, opendag van het baggermuseum en ihc ehm oude ambachten. en vanaaf veel artiesten dus. en morgen weer hetzelfde riedeltje. hahaha

morgen ook de proefdruk van geboortekaartje halen, ben zeer benieuwd, ff kijken hoe en wat.

ga nog ff wakker worden, maar zo te zien heerlijk weer.

xx bambi

Ha meiden!

Wat een zalig weer! Maar even goed van genieten want ik zie net dat het volgende week 16 graden wordt......................mooi weer om te bevallen April! Whihihihi!

Linnie: doe je rustig aan?????!!!!! Is het wondje weer open gegaan, wild geslapen misschien? Pas op hoor, want ik heb sterretje's dreigement gezien, ik zou een pasbevallen moeder niet boos op de stoep willen hebben..............

Bambi: wat een heerlijk weer voor dat festival meid! En het klinkt wel heel gezellig met al die kraampjes enzo!
Ik weet van vrienden hier dat de slaapzakjes pas later komen, maar het is natuurlijk net wat je fijn vindt! In het begin bewegen die ukkies niet vreselijk veel in hun slaap, dus ik heb ook nog geen slaapzakjes................

Bieb:werkze meisje! En het is alweer bijna weekend en dan zit je eerste week er alweer op, time flies...................En de klusdagen zijn weer begonnen, kan me voorstellen dat je geen zin hebt in al die rompslomp van het spoelen............

April: rustige nacht gehad?? Moet zoveel aan je denken! Ben zo benieuwd!

Sterretje: lekker met de uk naar buiten vandaag? Hoe hou je dat zelf vol, is je conditie al weer een beetje op orde? Kan me zo voorstellen dat het zo'n aanslag is op je lijf!
Nou ja, geniet maar weer van de dag en je kleine meisje.........
Is je man trouwens alweer aan het werk, of zijn jullie nog lekker met z"n drietjes?

Pip: wanneer had jij nou ook alweer je eerste echo?

Kruimeltje: druk, druk druk.................pas je een beetje op jezelf?

Fonske is zojuist weer vertrokken, is zondag alweer terug.
Ik ga vandaag even nieuwe plantjes kopen voor in onze nieuwe voortuin, rozemarijn en lavendel..........ruikt zo lekker en daar ga ik de bloembak mee vol zetten, makkelijk in het onderhoud en het is mooi en ruikt lekker! Wat wil je nog meer.
Verder moet ik even boodschappen doen, lekker vers fruit halen enzo.
Moeten   nog een paar kleine dingetjes in de kinderkamer en dan is hij af!
We gaan op een muur het liedje " slaap, kindje, slaap" schrijven, en op de andere muur komt het kunstwerkje van mijn zus. Dan de gordijnen nog ophangen en klaar!!!!
Is leuk geworden, komt nog iets meer kleur in, en dan is het dus echt af.
Had hele mooie mandjes besteld op S-factory.nl en die zijn echt mooi, met de hand gemaakt..........we zijn erg tevreden!
Het trek konijn hangt er inmiddels ook en de mooie mand staat er.................nu onze kleine grietje nog................hahahahaha!!!

Tot later lieverds!

Hey meiden,

Renee; Jippie, geweldig zeg, van harte gefeliciteerd meid. Geniet er samen lekker van............

Jacqy; Hoe gaat het vandaag met je, weer iets beter? Ik hoop het wel voor je, klote he als je zo'n dag hebt. Maar weet je soms moet je daar gewoon aan toe geven, even lekker huilen, vloeken en daarna jezelf verwennen.

Linda; Druk met de voorbereidingen voor jullie vakantie, alvast veel plezeir he.

Bambi; Ik heb helemaal geen slaapzakje, die gebruik je volgens mij pas als ze ouder zijn.

Sterretje; Te veel bezoek lijkt mij ook helemaal niet prettig. Jeetje ik lees dat je al aardig wat kilo's kwijt bent, knap hoor.

Rimke; Hoe is het met je, de babykamer nu helemaal klaar?

Bieb; Oh echt heerlijk die voorbereidingen voor jullie grote dag, geniet er van hoor.

Meiden hier weinig nieuws, ik ben gelukkig wel weer van de schrik bekomen hoor. Afgelopen nacht wel redelijk geslapen en nu gewoon een rustig dagje....

April

Bambi: jeetje zeg dat klinkt gezellig bij jullie en 300 kramen ik vind dat altijd zo gezellig zo'n braderie, veel plezier vandaag

rimke; fons alweer weg en gelukkig zondag alweer terug, en bijna de kinderkamer af en wat leuk slaap kindje slaap op de muur, en bloementjes kopen voor de plantenbakken, gezellig

renee: al een beetje aan het zwanger zijn gewend??

april: gelukkig heb je een beetje redeijk geslapen vannacht

meiden mijn navel bloed nog steeds een beetje maar nu is het meer vocht met een kleurtje zeg maar haha ik had de ha al gebeld en de assistente zei dat als het niet stroomt het geen kwaad kan, het llijkt mij stug dat het na een week nog verkeerd zal gaan, ik heb gewoon waarschijnlijk vannacht gekrabt ofzo en ik ben natuurlijk de hele dag bezig ach, ik ga zo effe rustig in de bank liggen en hopelijk slaapt joey vandaag wel haha

meiden ik ben er later nog wel eventjes, vanavond hebben we een feest omdat me schoonmoeder 65 is geworden,
ik heb vanmorgen de hele bovenverdieping gesopt en met de raggebol gedaan, ik heb 1 kamer gestofzuigd maar dat is me niet goed bevallen dat deed heel erg zeer dus dat mag me man doen, en dan morgenochtend nog even snel de laatste dingentjes wassen en dat kan dan nog lekker in de zon drogen en de auto in pakken en dan morgenochtend hier beneden nog even alles soppen en stofzuigen en morgenmiddag nog even de badkamer en dan morgenmiddag om 5 uur begint de bruiloft pffff ik heb het druk hahaha

xxx linda

@bieb: Whahaha, wie weet. Laten we zeggen dat ik die buurten ook ken. Van der Valk in Roermond heeft wel eens Symposia daar.  Ik ben gewoon iemand die al veel van het land gezien heeft.
@rimke: druk, druk zo te lezen.
@bambi: ik heb een slaapzak maar de kleine ligt er niet in. Dadelijk bij de opvang wel, want daar liggen in 1 week tijd meerdere kinderen in het bed en dat vind ik niet hygienisch. De slaapzak heeft een kleine maat, maar ik mag die lenen van mijn tante. Zelf heb ik niets van slaapzakken aangeschaft. Met dit weer lijkt me dat voorbarig. Wacht het even af, zo'n ding is zo gekocht.

@bambi: de proefdrukken zijn bijna binnen. Ik ben benieuwd.
@linda: voorzichtig aan meid.

Nou, de laatste 3 kan ik nu niet lezen. De kleine wil eten.
Tot straks.

Ha!
Wat rustig hier...............

April: fijn dat je een beetje geslapen hebt vannacht, voel je je gelijk een stuk beter!
Ik moet zeggen dat het bij mij de laatste week weer hommeles is................ik slaap echt zo ontzettend slecht..................echt waardeloos. Probeer overdag niet te veel bij te slapen omdat ik bang ben dat ik dan 'snachts helemaal niet meer slaap....
Tja, ons kamertje is dus bijna klaar, de gordijnen, het liedje en het kunstwerk nog..........leuk, leuk, leuk.

Ben hier de was aan het wegwerken, het bed aan het verschonen (ben van mijn geloof af gevallen............weer op vrijdag!), boodschapjes zijn in huis......
Zat me net te bedenken dat als ik die miskraam niet gehad had, dat wij dan nu zeker, de vader en moeder van twee ukkies geweest waren..........was op 6 juni uitgerekend.
Moet je niet teveel bij nadenken....maar toch, schoot net even door mijn hoofd heen. Rare gedachte.....
Heb voor mezelf een aarbeienslof gekocht bij de bakker, dus ik ga even een stuk verorberen..........whahahahaha! Slechte vrouw.........maar ja, als je niet voor jezelf zorgt, doet niemand het!

Rimke; Jammie een aardbeienslof, klinkt erg goed zeg! Logisch toch dat je deze dagen extra denkt aan het feit dat je anders nu uitgerekend zou zijn.

Ik ben trouwens nog op zoek naar een leuke luiertas, hebben ze die ook bij jou favoriete - lief- site?

April

Terug
Bovenaan