klusbabes 26!!!!!

@rimke: hihihi, de kleine van ons beweegt sinds eergisteren dus wel. Je legt haar recht in bed en ze ligt vervolgens met hoofd en benen richting spijlen. Ze heeft behoorlijk veel kracht in haar benen en door het korte opmaken loopt ze gewoon langs het bed een half rondje . Ik leg haar nu gewoon iets hoger in bed.
We zijn gisteren de stad in geweest, maar ik ben nog niet alleen met haar gaan wandelen. Mijn man werkt deze week nog thuis en vanaf maandag gaat hij weer naar het werk. Dan zal ik volop wandelen denk ik, want thuiszitten heb ik echt geen zin in.
Mijn conditie is niet super, maar dat was voor de bevalling al zo. Ik ga dus ook after-bevalling-gym doen. Verder gaat het lichamelijk echt super. Mijn lichaam heeft in 2 weken tijd het ijzertekort op weten te vangen. Mijn rugklachten zijn minder en ik kan eigenlijk echt alles weer. Behalve klussen . Was het nou 6 weken na de bevalling dat het weer mocht?

@linda: en nu wil ik je adres. Potjandorie madam, wat hadden we afgesproken?? Je hebt nu nog meer gedaan dan je normaal doet. Neem je rust, zodat het genezingsproces al ver is voordat je op vakantie gaat. Het huis is toch weer stoffig tegen de tijd dat je terug komt.
@april: gelukkig heb je beter geslapen.
@renee en pip: idd is het al een beetje gewend dat jullie zwanger zijn? is toch een vreemde gewaarwording.
@rimke: de kamer klinkt heel mooi. Heb je een foto op hyves? Lavendel? Je kunt bij mij langsrijden. In het veld hiernaast staat het vol met lavendel

@april: als je zoekt naar een goedkope luiertas moet je bij de hema zijn. 19,95 geloof ik. Grijs met zwart.
Wat de kilo's betreft veel is van de buikinhoud geweest. De laatste paar raak je wel kwijt door de borstvoeding, want dat is toch ook weer een boel energie voor je lichaam.

En toen was ik het weer kwijt......

Hey meiden,

Sorry trouwens dat ik niet zo uitgebreid op iedereen reageer maar ik ben me op alle fronten een beetje in mijn eigen 'nestje' terug aan het trekken merk ik.
Heb niet meer zoveel behoefte om weg te gaan, mensen om me heen te hebben etc. Het beste voel ik me bij alleen zijn en een boekje lezen ha ha..................... Wie weet een teken, dieren trekken zich net voordat ze jonge krijgen ook terug volgens mij, heeft de natuur vast zo geregeld!
Soms wel lastig hoor merk ik, want juist nu gaat iedereen bellen etc....

April

Rimke; raar he, dat je al moeder had kunnen zijn. Ik was half april uitgerekend, en toen het zo ver was, vond ik t ook best raar. Af en toe zeggen we nog wel eens, ja we hadden eigenlijk met zijn 3-en kunnen zijn. Ach, jullie zijn bijna zover en bij ons komt t ook nog wel

Sterretje: ik las gister al dat je weer op je gewicht bent? knap hoor, kan je tenminste ook weer je gewone kloffie aan

Linda; zeker te veel gedraaid in je slaap ofzo, of onbewust gekrabd. Evengoed voorzichtig aan doen hoor, ook al voel je je beter
Morgen ga je toch al op vakantie?

Bambi; al kraampjes bekeken?

PiP; hoest meis?

Verder weet ik t niet meer. ben hartstikke moe. Lekker vrij vandaag. vanmorgen opgeruimd, net terug van boodschappen. Hmm lekkere aardbeien en kersen gehaald. Althans had 1 kers geproefd, en smaakte al niet

Ik denk trouwens als ik deze maand niet zwanger raak. dat ik de volgende ronde even laat voor wat t is. Want de volgende ronde zou ik dan 6 weken zijn als t raak zou zijn, en stiekem ben ik toch een beetje bang dat t weer mis gaat, en stel dat ik net een mk krijg als we trouwen!!! nee, denk dat ik even oversla. Kan ik ook zuipen haha. En de maand erna heb ik net de vruchtbare dagen 1/2 week voor trouwen, dus ook geen probleem verder.

Jongens, ik ga stoppen. Ben echt moe, last van rug, ga even op bank hangen. Vriendje komt denk rond uur of 6 thuis, eten al half voorbereid,.alleen nog in oven. Witlof met ham/kaas in oven, ongeschilde aard.blokjes in oven en karbonade. Jammie. Heb lekkere beker ijs gekocht, heerlijk daarna oppeuzelen.

doeii gaaaap

@rimke: lekker gesnoept lees ik, hihi.
Trouwens vreemd hè, dan is je kamer klaar en het enige wat ontbreekt is je kind. En daar kun je je dus totaal geen voorstelling van maken. Des te leuker als dadelijk het bedje gevuld is.
6 juni zou je uitgerekend zijn. Ja, dat blijft idd gek. Doe je nog iets speciaals? Een kaarsje branden of zoiets?

Nou, madam heeft me  vannacht tussen 2 voedingen door 2 uur wakker gehouden. Ik heb dus lekker lang uitgeslapen, voor zover je het uitslapen kunt noemen als je steeds moet voeden tussendoor.
Vanmorgen moest ik even op gang komen dus ben aan het bellen/socializen geweest. En nu net even het huishouden. Ben nog niet klaar, dus ga nog even door. Wilde eigenlijk nog even gaan liggen, maar zie dat het al laat is.

@bieb: kan me voorstellen dat je het een ronde wilt overslaan. Zoiezo heb je kans dat je met 6 weken hartstikke misselijk of moe bent. Staat ook raar als je op je trouwdag geen champagne drinkt lijkt me.
Hé, lekker, kan ik bij jou komen eten. Ik haat koken. Het idee dat ik nu moet bedenken wat we gaan eten.

Maar goed, ben er nu echt vandoor.

p.s. Nou, ik moet nog 4,5 kilo. Kwam er vandaag ook achter dat ik voorbarig was. De heupmodellen passen, maar omdat mijn buikspieren nog hangen (buikje alsof ik 4 maanden ver ben) past nog niet alles.  Ik dacht: lekker een spijkerbroek, maar het werd een rok met hoge laarzen en die laatste had ik ook al heel lang niet meer aan gehad.

Terug
Bovenaan