Klusbabes 27 !!!!

haha bambi van onderen in de fik, kijk maar uit haha
en je hond weg gisterenavond weg wel lief dat je ouders hem even hebben uitgelaten

nou meiden wij wilde dus lekker buiten gourmetten, maar om 6 uur begon het toch te regenen dus hebben we het zonnescherm uitgedraaid en tom is daaronder gaan bakken en wij zaten allemaal binnen hahahah
ik ga effe douchen en daarna effe een wandelingentje maken vanmiddag ben ik er weer eventjes

xxx linda

ach lin, als het gisteren maar gezellig was toch? veel plezier met wandelen, ik duik me bedje weer ff in.

xx

foei klusbabes,
Tel tot 3 en niet meer reageren! Dan krijgen we ook geen inbrekers op t topic. Ik heb t even gelezen en eerlijk gezegd gaat t nergens over. ik begrijp t wel, maar ik zou er verder geen aandacht meer aan besteden.

@linda: ik kon me al niet voorstellen dat je er niet vaker kwam. Maar t ziet er nu weer netjes uit begrijp ik. gelukkig.
en tom heeft in de regen gebakken, hihi. ach ja, moet kunnen. hier regende t ook en ik was zo slim geweest om de deur open te laten staan. helemaal vergeten. en ja toen regende t naar binnen. vloerbedekking helemaal nat .
@bambi: gelukkig was t leuk. maar zo te horen was jij met manlief alleen bij opa en oma voor t etentje? of is dat etentje vandaag pas .
@bieb: oh, wat erg voor je zwager. ik hoop dat hij er niets aan overhoudt.

Voor de rest weet ik t niet meer.  Ik kon pas heel laat naar bed, want de kleine kwam heel moeilijk in slaap gisternacht. en ik wilde juist heel vroeg naar bed. uiteindelijk ben ik pas na 1.30 in slaap gevallen. ik ben kapot, maar moet nog weg.

Hoi Klusbabes!
Mag ik ff inbreken...?
Ik ben Edith, schrijf op het topic One2bemoms3. Ik heb een dochter van 4,5jr en ben op het moment ruim 15 weken zwanger van nr.2. Ik las hier en daar dat er wat meiden zitten die kunnen pendelen...Ik heb het ook wel eens geprobeerd met een vriendin, maar we snapten er niet veel van...het dring draaide rondjes, maar ging ook op en neer...geloof dat je eerst moet bepalen wat ja en wat nee is...?
Zou er iemand voor mij willen pendelen? Ik ben nl. wel benieuwd of dit kindje een jongen of een meisje is en of het in december of januari geboren wordt.
Alvast bedankt!
Liefs, Edith.

ha meiden!!

Lieve sterretje: waarom zei je niet dat je jarig was!!! Hieperdepiep! 26 jaar is een heel mooie leeftijd! hoop dat je het gisterenavond gezellig hebt gehad! Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de glo-ri-a, in de gloooo-riiiiii-aaaaa! Hieperdepiep!!! Hoera!!!!!!
Hoop dat je toch nog een beetje bij kunt komen vandaag, nadat jullie draakje zo heeft liggen spoken..................

Linnie: lekker gegourmet onder de uitschuifluifel! Hahahaha! Zo kan het ook toch, als het maar gezellig was!

Bambi: lekker gegeten en vanmorgen geklust! Kan zeker de bevalling op gang helpen, als er al iets gebeurd..............je ligt waarschijnelijk ook weer lekker in je bedje............kom lekker bij zeg ik!

Nou, ik heb redelijk wel geslapen, maar vanmorgen vrij veel harde buiken, kramperig gevoel en een zere rug  en toen ik op stond een plensje afscheiding, sorry! Gadver wat voelt dat vies...............ga zo even lekker douchen en dan moet ik eens even kijken wat ik vandaag ga doen!

hoi edith,

Allereerst van harte met je zwangerschap, hoop dat je je goed voelt! Leuk voor je dochter om een broertje of zusje te krijgen!
Over het pendelen: ik heb hier wel gependeld voor de meiden maar heb hier ook gezegd dat ik het alleen voor dit clubje doe.
Ook om discussies zoals gisteren te voorkomen.....we hebben eerder iemand gehad die pendelde hier op het forum, en daar kwamen uiteindelijk nare reacties op.
Dus heb ik al een tijdje geleden besloten om het hier nog een keer voor iedereen die wilde te doen, en verder niet meer.
Sorry dus, misschien kun je iemand anders vinden, en anders een misschien een pret echo laten maken? whahahahaha!
Ik wens je nog een fijne zwangerschap toe!

Gr. Rimke

hallo,

nou ik lig nog steeds in bed hoor, maar weet niet of ik wel van plan ben eruitt te komen.
probeerde net nog te slapen, volgens me man lag ik te snurken, maar voor mijn gevoel nouwelijks gelsapen. werd elke keer wakker van een krampje of steekje. en voel me gewoon niet zo lekker en het is hier zo warm.
ik heb nu lekker een kop thee en een boterkoek en ga lekker relaxen.

rimke wat een vervelende dingetje noem jij op. kramp, steek, afschijding !! doe maar ff rustig aan, we willen geen bevallende rimke hoor !!!!

sterretje, balen dat je meisje zo lag te spoken, zal je altijd zien, als jij je rust pakken wil, kan het niet. en je moet niet persee op visite he !!. ik denk dat iedereen alle begrip heeft als je af zou bellen omdat jullie te moe zijn, en anders ga je liegen en zeg je dat je meisje ziek is. succes.

oh eh, hoe heet ze die net inbrak ?? rimke pendelt bij ons , maar das voor de gein meer, of hoe zeg je dat niet profesioneel, dus geen idee of ze dat voor andere wil doen.

Terug
Bovenaan