hallo,
nee hoor ze houden me niet vandaag en denk ook niet dat ze dat gaan doen,,tenzij er wat veranderd natuurlijk.
vanmorgen melden op de poli, me gyn was er vandaag niet, had ie vrijdag al gemeld, dus kreeg een vk, maar was dezelfde vrouw als gisteren, dus dat was makkelijk. ging ff kijken hoe de baby lag, ik denk voelen, maar nee hup gel op me buik en echo app. erop. vond ik wel leuk ookal was het maar een minuutje, zag toch ff me frummel. toen ging ze hartje luisteren, kon ze het hem niet vinden. ik schrok, me man schrok, ik zag het aan zijn gezicht en net voor ik in paniek ging raken, hoorde ik wat. vk zag dat ik niet overtuigd was en zette nog eens het echo app. aan om het hartje te laten zien. gelukkig duidelijk in beeld. zette nog eens de doptone erop en daat was ie gelijk. ze zat al die tijd te laag. grrrrr...
dus ik vroeg, zit de baby dan nog zo hoog ? ja zeg ze en het is natuurlijk een flinke baby. het hoodje ligt goed in het bekken, die kan ze echt niet zomaar eruit wippen, maar ze denkt niet dat onze baby helemaal is ingedaald, maar dat gebeurt wel als ik weeen krijg zegt ze.
Verder voel ik me natuurlijk niet zo lekker en heb ik zon last van die tintelingen dat ze toch ff de dienstdoende gyn erbij haalde. was een ander als normaal, maar geeft niet.
ook die heeft me even uitgelegd dat dat vocht van mij geen probleem is. is wel rot natuurlijk, maar daar kan ie weinig aan doen. zolang me bloedwaarde en urine goed blijven en me bloeddruk steeds stabiliseerd (was vandaag wee 140/95, minder als gister) dan gaan ze dus niks doen. Het is rot dat ik me ziek voel,maar ben lichamelijk niet ziek, snappie. Omdat het me 1e zw.schap is willen ze niet zomaar gaan inleiden, want dat loopt vaak uit op een keizersnee en dat willen beide partijen niet he.
Ben een hoop wijzer geworden, maar baal wel dat die kleine zich nog niet meld hahah
ohja heb de vk gelijk ff laten kijken of ik een schimmelinfectie heb ofzo, want sinds dat kuurtje voor de blaas afgelopen is heb ik enorme jeuk benenden en branderig gevoel, omdat ik dat in het verleden ook vak heb gehad na antibiotica, wilde ik wel ff weten of er iets was. .... Maar zag er keurig uit en geen infectie....waarom het dan jeukt enzo ???? tja zal wel voorbereiding zijn. nou hopenlijk snel dan hahahah.
Donderdag mag ik weet terug. dan niet op de poli, maar op de verlosafdeling. gaan ze weer bloedprikken en een ctg maken en als het kindje er volgende week nog zit dan heb ik voor volg.week woensdag ook al een afspraak op de poli bij me gyn.
ach we zullen zien, bij verandering van me klachten moet ik zoiezo bellen en natuurlijk als ik denk te gaan bevallen hahaha.
we wachten maar weer af.
rimke fijn dat je het werken zonder pijn heb doorstaan. nog gelukt met de boodschappen.
mamoetje nog geen ander werk hellaas, ach komt vast goed.... en je moeder heefrt er 13 maanden over gedaan, nou hoop voor jou niet dat het zo lang duurt hoor. en het word weer snappend. al klachtjes ???
linda heerlijk weer ontspannen na de voetreflex ?
happy je viste krijgt hoofdpijn van je ? je moet niet zo hard kletsen joh. hahah nee geintje natuurlijk. neem jij indd maar wat vaker vrij, je hebt zeker nog een voljaar aan vakantie dagen staan hahaha
meiden ga ff gestrekt, ben moe.
xx bambi