Klusbabes 27 !!!!

Linda: Veel succes met het doenv an de bodschappen  met dit weer..

Happy: Ze zat bij de gyn na de intake urine inleveren en 2 dagen later nieuwe afspraak.. en toen ze daar binnenkwam vroeg die wat ze kwam doen.. me moeder we hadden een afspraak zei ze.. ja oinderderdaad maar ik begrijp niet wat je komt doen.. toen begreep me ma er niets meer van.. haha na een paar minuten zij de gyn dat ze maar eens een afspraak met de VK moest maken want ze was zwanger (van mji:D)..

xxx Mamoetje

hallo,

nee hoor ze houden me niet vandaag en denk ook niet dat ze dat gaan doen,,tenzij er wat veranderd   natuurlijk.
vanmorgen melden op de poli, me gyn was er vandaag niet, had ie vrijdag al gemeld, dus kreeg een vk, maar was dezelfde vrouw als gisteren, dus dat was makkelijk. ging ff kijken hoe de baby lag, ik denk voelen, maar nee hup gel op me buik en echo app. erop. vond ik wel leuk ookal was het maar een minuutje, zag toch ff me frummel. toen ging ze hartje luisteren, kon ze het hem niet vinden. ik schrok, me man schrok, ik zag het aan zijn gezicht en net voor ik in paniek   ging raken, hoorde ik wat. vk zag dat ik niet overtuigd was en zette nog eens het echo app. aan om het hartje te laten zien. gelukkig duidelijk in beeld. zette nog eens de doptone erop en daat was ie gelijk. ze zat al die tijd te laag. grrrrr...
dus ik vroeg, zit de baby dan nog zo hoog ? ja zeg ze en het is natuurlijk een flinke baby. het hoodje ligt goed in het bekken, die kan ze echt niet zomaar eruit wippen, maar ze denkt niet dat onze baby helemaal is ingedaald, maar dat gebeurt wel als ik weeen krijg zegt ze.
Verder voel ik me natuurlijk niet zo lekker en heb ik zon last van die tintelingen dat ze toch ff de dienstdoende gyn erbij haalde. was een ander als normaal, maar geeft niet.
ook die heeft me even uitgelegd dat dat vocht van mij geen probleem is. is wel rot natuurlijk, maar daar kan ie weinig aan doen. zolang me bloedwaarde en urine goed blijven en me bloeddruk steeds stabiliseerd (was vandaag wee 140/95, minder als gister) dan gaan ze dus niks doen. Het is rot dat ik me ziek voel,maar ben lichamelijk niet ziek, snappie. Omdat het me 1e zw.schap is willen ze niet zomaar gaan inleiden, want dat loopt vaak uit op een keizersnee en dat willen beide partijen niet he.
Ben een hoop wijzer geworden, maar baal wel dat die kleine zich nog niet meld hahah
ohja heb de vk gelijk ff laten kijken of ik een schimmelinfectie heb ofzo, want sinds dat kuurtje voor de blaas afgelopen is heb ik enorme jeuk benenden en branderig gevoel, omdat ik dat in het verleden ook vak heb gehad na antibiotica, wilde ik wel ff weten of er iets was. .... Maar zag er keurig uit en geen infectie....waarom het dan jeukt enzo ???? tja zal wel voorbereiding zijn. nou hopenlijk snel dan hahahah.

Donderdag mag ik weet terug. dan niet op de poli, maar op de verlosafdeling. gaan ze weer bloedprikken en een ctg maken en als het kindje er volgende week nog zit dan heb ik voor volg.week woensdag ook al een afspraak op de poli bij me gyn.
ach we zullen zien, bij verandering van me klachten moet ik zoiezo bellen en natuurlijk als ik denk te gaan bevallen hahaha.
we wachten maar weer af.

rimke fijn dat je het werken zonder pijn heb doorstaan. nog gelukt met de boodschappen.

mamoetje nog geen ander werk hellaas, ach komt vast goed.... en je moeder heefrt er 13 maanden over gedaan, nou hoop voor jou niet dat het zo lang duurt hoor. en het word weer snappend. al klachtjes ???

linda heerlijk weer ontspannen na de voetreflex ?

happy je viste krijgt hoofdpijn van je ? je moet niet zo hard kletsen joh. hahah nee geintje natuurlijk. neem jij indd maar wat vaker vrij, je hebt zeker nog een voljaar aan vakantie dagen staan hahaha

meiden ga ff gestrekt, ben moe.

xx bambi

ohja lin, hoe ik een foto hierop krijg, ik zet hem eerst op me hyves en dan gewoon copieeren en hier plakken, werkt meteen. Een andere manier ken ik niet.

xx bambi

Bambi: Je schrikt je helemaal rot natuurlijk als je het niet hoort.. Gelukkig is dat vocht niets ernstigs.. Hoop voor je dat jullie wondertje ook sne;l gedag wil komen zeggen aan de buitenwereld.. meid succes voor de laatste loodjes

xxxx

Mamoetje

sterretje; je bent er maar druk mee geweest vannacht, allemaal berichtjes hihi
Enne we hebben in de tuin echt de tuin gedaan en niet dat andere klussen haha
Ben nog niet zenuw voor 8-8, maar t gaat nu wel erg snel de tijd. Gelukkig alles nog redelijk onder controle hihi
En je was eigenlijk je verjaardag vergeten? En dat je dochter je mooiste cadeau is, dat kan ik me voorstellen

Bambi; meis, waar ben je! zal je mannetje dan toch gelijk krijgen, 7-7 is wel een mooie datum
Een 8 ponder! toch wel mooi gewicht toch?

Mamoetje: hoop voor je dat t raak is. En hoop ook dat je snel een nieuwe baan hebt. Meestal is het zo dat er niets gebeurd, maar op een gegeven moment krijg je 3 dingen tegelijk op je pad, en kan je uit de banen kiezen.
EN las dat je rechteronderbeen is verlamd? Is dat vanaf je geboorte of met een ongeluk gebeurd?

Rimke; heb laatste dagen genoeg berichtjes geplaatst, weer even ingehaald van de afgelopen weken. Maar lief dat je aan me denkt haha.

Linda; las dat je niet van schoonmaken houdt, maar volgens mij toch wel. Je bent altijd zo bezig haha

Verder weet ik t niet meer.

Heb vanmorgen weer gerend! en ging nog best goed. Niet een hald uur in 1x, maar met zo een programma, Ben verder gegaan waar ik was gebleven, 2x 10 min, en 1x 12 met aan paar minuutjes wandelen tussendoor. Over een maand kan ik weer de 5km in 1x.
Vanmorgen belde mijn nichtje dat ze wilde komen koffieleuten met haar zus (dus mijn andere nicht). Nou oke, gezellig. Kwamen om 12 uur, hadden ze lekkere broodjes enzo meegenomen. Haar dochtertje van 6 en zoontje van 3 maanden waren ook mee, was wel gezellig.
Hebben nieuwe datum voor high tea afgesproken, de vorige ging niet door. de 27e, en volgens mij heb ik t idee dat mijn vrijgezellenfeest de 26e wordt gehouden, maar misschien dan toch op zondag de 27e. ZIj gaan ook mee, dus misschien is dit alvast met voorbedachte rade haha

Shit, raar weer vandaag. dan weer regen, dan weer zon.Wilde de ramen lappen, maar schiet niet op zo. Ga nu maar even niksen tot vriendje er is, dan sporten en dan eten.
Ga nu eerst even de dj bellen voor een afspraak.

doeii

Ha Bambi, dus toch nog niet aan t bevallen. Sja, als je nu te lang aanwezig bent, dan gaan we dat natuurlijk denken.
Nou, dat was ook schrikken zeg dat jullie t hartje niet hoorden. Tss, zit dat mens gewoon te laag te zoeken. Maar zoals t er naar uit ziet   wordt t op korte termijn nog niet geboren. Gelukkig dat alles verder goed was, ook al voel je je niet zo lekker. Misschien toch beetje de spanning van de a.s. bevalling.
Gelukkig geen schimmelinfectie, misschien zoals je zegt de voorbereiding. Of een keer wassen?? haha sorry, dat was een grapje.....Of ander soort stof van onderbroeken ofzo???

Lin; zoals Bambi t omschreef van die fotos, zo doe ik t ook. De foto;s moeten in ieder geval eerst op een andere site staan. Ik heb photobucket.com waar ik sommige fotos ook eerst op plaats. Via Hyves heb ik t eigenlijk nooit geprobeerd
Succes ermee

BIeb:

Mijn rechter onderbeen is inderdaad verlamd.. maar dat is sinds een jaar of anderhalf.. I
k heb vroeger heel erg kramp gehad in me kuiten constant.. duurde 5 min voordat ik helemaal kon gaan staan en recht. wnt het trok helemaal door naar me rug.. in totaal 1 jaar mee gelopen en toen was het over.. me HA heeft het altijd op een zweepslag gehouden.. maar dat duurt normaal niet zolang.. maar dat begon bijna 2 jaar geleden weer langzaam opnieuw... na een showrepetitie van de fanfare waar ik op zit had ik er weer heel erg last van.. en ben der toen uitgestapt.. ben rondjes gaan lopen.. toen ik tegen iemand aan stond te leunen om zo minder pijn te hebben kietelde iemand me in mijn zij.. toen ben ik door  me benen gezakt en kreeg ik nog meer pijn.. Ben toen gelijk opgehaald door me vriend.. en we hadden afsproken de volgende dag de huisarts maar weer te laten kijken. alleen de volgende dag deed me rechter onderbeen vanaf onder me knie het niet meer.. en ik had geen gevoel.. hij was koud en gaf minder reflectie in mijn knie en enkel.. en kon hem niet bewegen.. op krukken daarnaar toe gegaan en na een hoop onderzoeken (en 1 week ter opservatie in het ziekenhuis) Blijkt het psygisch te zijn..

Aangezien ik in mijn leven een hoop heb meegemaakt   (vader verloren op 13 jr leeftijd, gehandicapt zusje, rot relatie , en 't niet naar me zin hebben op me werk.. en nog wel een aantal andere dingen) is er een kortsluiting in mijn hoofd ontstaan.. moet eigenlijk naar de psygoloog maar voor mijn gevoel heb ik het allemaal een plaatsje gegeven en ga ik het er alleen maar moelijker mee krijgen als ik het weer op ga rakelen..

NU gaat het de laatste tijd weer wat slechter.. dus moet weer naar mijn neuroloog toe.. Mijn benen zijn heel snel moe.. loop ook anders dan een normaal mens en mijn heup is aan het vergroeien.. maar als mijn benen moe zijn en dat is al vrij snel, dan gaan ze een eigen leven lijden en voel ik in allebei me benen vanaf me middel een heel gek gevoel.. alsof er iemand anders mijn benen bestuurd zeg maar.. dus moet binnenkort weer de hele riedel opnieuw doen.. van de onderzoeken

zo weer een zo lang verhaal geworden.. (en dan is dit nog de korte utileg:p)

xxx Mamoetje

Terug
Bovenaan