Klusbabes 27 !!!!

Zo, weer even lekker gecrashed op de bank, en fons volgens mij op bed..........hahahaha!
De enige die niet slaapt in dit huis is onze kleine meid, want ook Jack ligt op apegapen....

Bambi: tjonge! wat laten ze jou lang rondlopen, sorry hoor! Hoe belabberd en niet uitgerust moet een mens aan de bevalling beginnen..................ik begrijp het niet  maar ik ben dan ook geen gynaecoloog..............misschien reageer ik wel overdreven..........

Bieb: had je volgens mij wel gezien, maar vandaag nog niet................hahahaha!
Had toch ook al gezegd dat ik je kaart echt supermooi vond? Ach, mijn geheugen is een zeef............wat goed dat je weer met rennen begonnen bent, bouw idd maar rustig op!

MAmoetje: jemig wat een verhaal joh! Schijnt idd zo te kunnen zijn dat verlammingen psychisch zijn.........maar ontzettend naar blijft het wel! Je klinkt er vrij nuchter over........maar je zegt zelf ook al dat je het allemaal een plekje gegeven hebt.......

Happy, lekker onder de zonnebank! Is hier ook net herfst joh, het is ook nooit goed!

Nou, ik ga even het eten voorbereiden, we eten boontjes met cordon bleutje en aardappeltjes uit de magnetron.................veel voorbereiding vergt dat niet, maar het vlees moet ik even uit de vriezer halen, en de boontjes moeten gedopt he.............

RImke: Ik kan er een drama van maken maar dan maak ik het voor me zelf ook alleen maar lastiger.. ik kan nu zonder rolstoel gewoon me dingen doen.. kan me hobby nog uit oefenen.. weliswaar neit de optreden in het buitenland.. maar hier in Nederland tot op zekere hoogte wel..

VInd het alleen vervelend dat een dagje pretpark op het einde van de dag een hel voor mij wordt.. en ik als het een lange terug reis is.. van begin tot eind lig te slapen.. omdat je al je energie opgebruikt door je lichaam aners te gebruiken..

Maar ik denk toch.. nu het steeds wat slechter gaat.. dat ik op een gegeven moment voor de langere stukken zeker in een rolstoel beland.. maar dat is nu nog ver en ga ik me niet druk om maken..

xx Mamoetje

ps.. lekker cordon blue en boontjes.. hmmm.. ik eet mee goed:p nee hoor mannetje is vandaag nog vrij dus  als het goed is is er voor me gekookt als ik zo thuis kom.. hihi..

Knappe instelling van je hoor!
En het is zeker zo dat positiviteit op alle fronten goed doorwerkt..........maar soms lijkt het me wel lastig!

Ennuh, ga jij 'ns aan het werk!!!

Er is niets te doen.. meestal op maandag.. was eigenkijk om half 10 alweer klaar.. zit nu kleine dingetjes op onze prijslijsten te doen.. maar meot wel tot 5 uur blijven.. me   andere collega's (2) die zitten spelletjes op internet te spelen.. morgen hebben we weer genoeg werk voor de rest van de week. maar dat krijgen we morgen pas weer binnen.. hihi..

xxx

Hahahaha, nou dat is makkelijk verdient!
En je mag aanschuiven voor het eten hoor, maar er wordt dus thuis al voor je gekookt!
Werkze nog eventjes!!

bambi: je bent er weer, gelukkig was je bloeddruk weer wat gezakt, en balen van het vocht, maar er is natuurlijk wel wat voor te zeggen dat ze liever hebben dat diekleine zich zelf gaat melden, hopelijk voor jouw komt die dag snel, en zodra je je weer slechter gaat voelen gelijk naar het ziekenhuis bellen en niet daarmee wachten meid, en nu hup rusten

rimke; eet smakelijk en het hele huis lag te slapen behalve de kleine in je buik hahaha, die heeft energie voor 10

mamoetje; wat een verhaal zeg meid, dat is niet niks, maar probeer ander met een psycholoog te praten , die mensen trekken echt alles uit je vandaan, en je kan het voetreflex proberen misschien dat het geeft je weet het natuurlijk maar nooit
sterkte meid

bieb; lekker gerend en gezellig je nichtjes op visite gehad hahaha misschien was het allemaal voorbedachte raden voor het vrijgezellendfeestje,
hoe gaat het met je zwager?

joey is bij een buurjongentje van een paar huizen verderop aan het spelen haha ben benieuwd hoe dat gaat, het is normaal altijd hier te doen, maar ik ga hem zo halen want ik vind het veel te stil zonder me kaboutertje haha
ik ga het eens proberen met die foto, ik wil effe een foto plaatsen van joey dat ie nog klein was haha

xxxx linda

Terug
Bovenaan