Klusbabes 27 !!!!

Tjonge wat kunnen jullie kletsen zeg in een korte tijd !!!!

Bambi, daar was je weer ! Tja misschien is het idd vestandiger dat ze je gewoon laten afwachten tot de kleine uit zichzelf komt maar ben het wel met rimke eens dat je straks een mega klus moet doen en dat je daar niet fit aan begint. Ach ik ben ook maar een leek he...haha. Nu lekker rusten he !

Rimke, alles in slaap behalve je kleine meisje haha. Geniet nog maar ff lekker van je rust he. Hier was het ook rustig net. Ook in slaap gevallen onder de zonnebank en werd wakker met 2 katten en een hond om me heen, gezellie he !!!

Bieb, netjes wezen rennen, knap hoor ! Heb al nooit de puf om me om te kleden laat staan om dan ook nog te gaan rennen pfffff. Bij jullie dus ook raar weer he. Hier ook, het regent nu en het onweert, bah

Mamoetje, tjonge wat een verhaal zeg. Das niet niks allemaal. Ik bewonder je om je positieve instelling zeg, knap hoor. Wat een verhaal ook van je moeder zeg, haha die was gewoon al zwanger ...

Linnie, stil in huis zonder je kaboutertje haha. Kan me voorstellen dat het vreemd is. Hoop dat het lukt met die foto....zo ik wel heeeeel leuk vinden om te zien

Kus happy

Ach lin, wat leuk om te zien joh !!! Wat een schatje he en nu dan alweer zooooo groot. De tijd vliegt he ............is ie alweer thuis hihi

lief he happy hahaha, en hij is alweer thuis, om kwart over 4 kwam de buurvrouw hem luid huilend brengen hij wilde naar zijn mama toe, zo zielig maar nu zitten ze weer hier te spelen haha

xxx linda

Hahaha das toch wel een pluim voor jou he lin...dat ie naar zn mama wou !!! Was bij mij vroeger net zo hoor, altijd kindjes meenemen maar, wel bij mij thuis .........

@rimke: misschien krijg je nu geen last van je bekken? Kan toch vaak heel wisselend zijn. ik hoop t iig voor je. en fons weer thuis, dus jij helemaal hieperdepiep.
Cynische rimke, spotten met mijn leeftijd, hahaha
@linda: tja, dat heb ik nu ook met t poetsn en zo of manlief moet in de buurt zijn. ik heb vandaag een bak strijk erdoorheen gejaagd. maar ik heb er nog 2 staan  De kleine zit nu tussen slapen en waken in dus afhankelijk van haar of ik verder kan gaan.
wat houdt de voetreflexologie eigenlijk in? klinkt ontspannend.
@happy: waar bleef je nou. je was nergens te zien bij t ontbijt.

Vanmorgen lekker kunnen uitslapen. oh, ik wordt geroepen.

happy: me vader zei net al Joey is net als jij een moeders kindje, ik ben echt tot mijn moeders dood een moederskindje geweest, haha het is wel goed voor je ego als je kind je mist hahahah

sterretje: foei meid je zou vandaag een rustdag nemen en toch aan het strijken geslagen
en voetreflex is iets dat ze met je voeten op plekken gaan drukken waar zeg maar de knelpunten zitten en voor de ontspanning, bij mamoetje had ik het ingewikkelder uitgelegd hahah

xxx linda

hehe,

zo wat een coma dutje kan doen zeg. moet nog wel ff wakker worden pfff.

rimke ook lekker geslapen, ik weet dat het beter voor die uk is op natuurlijke maniet te komen. en omdat het bij mij hoe zeg je dat niet ernstig genoeg is ofzo. kijk ben lichamelijk volgende onderzoeken niet ziek en de baby lijd nog nergens onder. Ookal voel ik ziek en moe, miss, moet ik gewoon nog meer rusten en gewoon echt heel de dag vanaf nu niks meer doen. weet alleen niet of ik dat kan. kan het echt niet aan als ik rotzooi zie en wil gewoon dat alles glad is. ookal betekend dat ik dan iets extra's geef wat ik eigelijk bij de bevalling nodig heb, dan is het iig na de bevalling schoon hahaha.

happy ook een tukkie gedaan onder de zonnebank met de beessies hahaha ja man komt hier met bakken uit de lucht.

mamoetje heavy verhaal hoor..... hoop voor je dat je het een plekkie kan houden net als nu en dat je er niet meer last mee krijg. snap wel dat je niet zit te wachten om alle ellende dan weer boven te halen.

bieb wat goed van je , weer aan het rennen. ... en gezellig visite gehad... wie weet zon 27e,,, dan weten ze nu zeker dat je niks anders heb .....hahahah

lin... ach goss wat gupppie toen ie klein was... en ja wat worden ze snel groot... dan gaan ze steeds vaker uit spelen.... dan gaan ze buitenspelen......en dan gaan ze naar school...pff moet er niet aandenken.,... dat gaat wel erg hard.

de komende 4 jaar heb ik tijd om te wennen hihihih.
meiden ga ff koken. de sla klaarmaken, aardappelen koken, slavinkje opzetten. tafel dekken. pfffff. ik moet toch rusten, zou je denken....tja man moet ook eten....en die denkt af en toe dat ik superwomen ben....dus moet ik me wel weten met dat wijf he....

xx bambi

Terug
Bovenaan