Klusbabes 27 !!!!

Ik ben ook een moederkindje hoor lin, niks mis mee toch en wel zo gezellig voor jou dat die kleine dat ook is ...........

Sterretje, aan het strijken, neem jij dat mee als je op vakantie gaat  haha nee gein natuurlijk, je zou idd rustig aan doen vandaag he.......dikke kus voor je kleine meisje !!

Hey superwomen, kan je mannetje niet eens lekker voor je koken ?  

deze foto nog even , deze is na de bevalling gemaakt, hier ligt joey aan de toeters en bellen en is 2300 gram, de foto is een beetje onduidelijk want hij is met me telefoon gemaakt dus vandaar zo klein

bambi; je man zelf laten koken, je moet echt rusten hoor en anders hup na je eten weer je bed in of in de bank

xxx

Ach lin, wat een ukkie dan he. Vind dat altijd zo sneu om te zien, die kleintjes aan al die toeters en bellen .....

Ga aan mn eten beginnen, de plicht roept weer !!!

happy eet smakelijk

meiden ik ga er ook vandoor, ben er vanavond nog wel eventjes

pffff wat een takke weer hier zeg het giet en het dondert en bliksemt hier vind ik niet leuk

meiden tot straks

xxx linda

@bieb: niet lachen, maar ik heb een werel8dtip. was je ramen alos t regent, dan heb je geen last van strepen op de ruit. en nu die van beneden. maar die deed je toch al t vaakst niet?
@bambi:gelukkig weer terug en alles in orde meid
@happy: goed zo, meer vakantie, ik ben trots op je. ga lekker meer genieten. alhoewel je dat al veel doet. je heet niet voor niets happy
@mammoet: dat wordt sannend. en je ma heeft er 13 manden over gedaan. ik hoop t niet voor je. en gaat t toch langer duren, dan is t echter een geruststellende gedachte dat je ma dat ook had.

@rimke: zo te lezen dop jij je eigen boontjes wel
wat je dementie betreft: hou er rekening mee dat dat na de bevalling nog erger kan zijn.
@bambi: tja, ik was idd op een raar tijdstip nog aan het posten. wie weet heb jij dat over 1 week ook wel, hihi  en het kindje wil nog wachten? als t nog 6 dagen is, dan heb ik ook eens een datum geraden.
@mammoet: wat een verhaal zeg. knap dat je er posi onder blijft.

Terug
Bovenaan