Klusbabes 27 !!!!

he lin, ja dat weet ik wel dat veel eten er niks mee te maken heeft hoor, zat maar te gijnen hahah.

april je lekt !!! ja dat krijg je extra veel melk. hoorde een tijdje terug ook een verhaal van een meid, die had er 6 stuks bij elke borst en nog lekte ze er door heen. pfff hoezo stuwing. ben benieuwd hoe dat straks gaat.

mijn moeder heeft er niet heel veel ervaring mee, want die heeft maar een paar weken bv gegeven. ik vroeg nog waarom zo kort, nou omdat ik na 2 wk weer aan de pil ging. en dan loopt de voeding terug . ook omdat we de belangrijkste voeding al binnen hadden en vanwege me vader, kon hij ook flesjes geven, want anders heeft de vader er niks aan .
tja rare redenen hadden ze vroeger, maar goed wie weet ben ik het ook snel zat.

Ha ha Linda, Ja ik wilde ze er deze ochtend al tussen doen, maar ik dacht joh ik blijf toch thuis.....
Afgelopen nacht sliep meneer ook ineens van 9 uur tot half 5, toen heb ik hem nl een beetje wakker gemaakt, want moeders had al een nat nachthemd en kon niet meer slapen van de volle borsten, ha ha er moest dus gedronken worden................

Ben je alweer klaar met K3?

April

Bambi; Over een week of 2 ga ik denk ik ook afkolven, dan kan papa die melk ook in een flesje geven............

Jeetje 6 compressen dat is wel heel heftig!

En wat een domme hond iderdaad, bah in de regen liggen.............

April

Bah ik moet nog wat in het huishouden doen, echt geen zin. Hmm ik wacht nog maar eventjes want ik denk dat ons ventje zo wel wil drinken, jippie want mijn borst wil ook wel weer................

April

april: ik wilde net vragen hoe het metje rug is, in sept dus naar het ziekenhuis toe, ik ben benieuwd wat ze van plan zijn, en jeetje zeg dan heeft de kleine lekker geslapen van 9 tot half 5 ook lekker voor jouw
haha joey kijkt nu pipi langkous, normaal heb ik bijna nooit de tv aan alleen in de ochtend even een uurtje maar nu is het zo slecht buiten dat ie langer tv mag kijken

bambi: bij jullie de zon blaas hem gelijk effe hierheen want hier is het nog geen minuut droog geweest, hier moeten zometeen de lampen aan

april jij wil nog gaan kolven, maar heb daar nu op dit moment totaal geen gevoel bij. lijkt me zo stom dat gehannes met zon app.
wie weet denk ik daar straks anders over hoor, maar heb atijd gezecht wil best bv proberen te geven , maar geen gedoe aan me tieten hoor. Bij kolven krijg ik het koe melk idee hahahah. sorry bedoel er niks mee voor de dames die wel kolven , maar denk gewoon dat dat niks is voor mij. ...
ach we zullen zien, laat die kleine nou eerst maar eens komen en laten zien wie en wat het is. ben zo rete nieuwschierig.....

april: je gaat kolven las ik ik heb dat ook steeds gedaan omdat joey de borst niet hebben wilde vanwege het krijsen wat ie een hele dag deed maar ik wilde wel dat ie borstvoeding kreeg dus ik kolfde alle voedingen, ik voelde me af en toe echt net een koe hahahah

ik ga effe me eten opzetten, ik eet inderdaad weer eens sinds maanden koolrapen ze zijn er weer hahaha

xxx linda

Terug
Bovenaan