Klusbabes 27 !!!!

pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff blaas blaas pfffffffffffffffffffffff.
komt ie aan hoor lin.!!!!!

Wahaha jippie het is weer koolrapen tijd!

Nou deze melkkoe is er weer vandoor, want er wil iemand eten.......... Ha ha van nijlpaard naar melkkoe............

Groetjes weer meiden.
April

Ps Bambi, als het gaat beginnen, succes he, je kunt het meid!

harder blazen bambi hier nog geen zonnestraaltje te vinden nog heeeeeel veeeeel regen hahahah

xx

dag april leuk dat je er weer eventjes was, en veel plezier met voeden haha van nijlpaard naar melkkoe hahah

xxx

Hee april: Fijn dat het zo goed gaat met jullie.. hoe oud is die nou 2 weken ongeveer toch? Nee ik heb 2 neurologen dus ze moeten allebei op het zelfde moment vrij zijn wil ik een afspraak kunnen maken.. ander blijf ik heen en weer gaan tussen hun..

Linda: Ik heb dat ook eens gedaan met me tel.. nou eigenlijk met de tel van me zusje die ik leende omdat de mijne kapot is.. en na het douche (zit bij de wc) wil ik me tel van de wc afpakken en laat ik hem zo uit me handen vallen.. in de wc.. Na 1 uur met de fohn erop was die weer   droog en deed ie het weer.. hihi

Bambi: Ik mag zeker mijn datum niet meer veranderen??:p hoop voor  je dat het snel komt.. En de hond van me ma houdt dar ook van in de regen liggen of lopen.. maar alleen in de zomer.. de rest van het jaar heeft ie een hekel aan regen en loopt ie echt niet mee als het zo regent

Rimke: Nog 3 halve dagen en dan lekker verlof.. succes die laatste dagen..

Happy: Dan wordt het inderdaad gezelliger om boodschappen te doen.. ik bedenk me net dat ik er vlees  ben vergeten uit te halen.. moet ik weer boodschappen  doen uit me werk..  bleh.. dan is het altijd  zo druk.  Waar werk je eigenlijk? Dan kom ik een keer gezellig met mijn mannetje een bakkie doen.. :) Als we weer eens in de buurt zijn..

zo.. ga me laatste dingetjes voor vandaag maar eens doen..

Kan het haast niet volgens hier.. jullie praten zo het forum nog wel vol vandaag !!n hihih... x

xxx Mamoetje

mamoetje: hahah we zijn lekker aan het kleppen he hier, we vervelen ons allemaal denk ik, ik in ieder geval wel ik heb echt helemaal nergens zin in haha
hah dan heb je geluk gehad dat de telefoon het weer deed na de fohn erop, wij hadden ook de fohn erop gezet en daarna in de zon laten drogen maar helemaal niks meer

xxx

meiden ik ben er vandoor, ik ga verder met me eten koken want over een half uur komt manlief eten en daarna ga ik even lekker in de bank liggen kijken of ik nog even kan slapen hahahah

ik ben er vanmiddag nog wel even

xxx linda

we kletsen indd het topic lekker vol.

nou melkoetje van me zal me best doen bij de bevalling. maar wie weet spreek ik je nog gewoon over een paar dagen met nog steeds dat jong in me hahahah

lin koolrapen tijd. eet smakelijk. en heb niet genoeg lucht denk ik om zo hard te blazen hahah

mamoetje, nog even aan het werk. hahah

pff half 12 pas, wat zal ik eens gaan doen.

Terug
Bovenaan