Klusbabes 27 !!!!

hahaha, wat een geouwehoer hier!
gezellig hoor!
Lin! Zijn er weer koolrapen............wat een feest! Eet smakelijk dan maar weer!
April: veel plezier met je ukkie!
Bambi: hier is het ook best mooi weer hoor, ik zal mee helpen blazen, en jij nog een tandje harder, misschien breken dan je vliezen.............
Mamoetje: werkze maar weer!

ik moet zo even stofzuigen maar zit moet te verzamelen, heb weer last van mijn heup enzo, gister ging het best goed, maar vandaag dus niet zo..........fons ligt nog te slapen, word ik ook altijd een beetje kriegel van. Hij heeft natuurlijk een jet-lag maar toch..........

he rimke,

ehm als jij last heb kan je fons toch vragen zo te zuigen ? juist als ie thuis is kan jij ff wat minder doen en je moet morgen werken dusssssseee

heb me verplaatst naar beneden en me ff aangekleed en een potloodje op me ogen. zo ben weer aantoonbaar

Zo ons ventje heeft weer gedronken en ligt in zijn bedje. Hij is vrijdag alweer 4 weken, gaat snel he!

Rimke, niet te veel doen hoor meid, nogmaals, denk aan jezelf en aan jullie kleine meid!!

Ik ga ook maar eens stofzuigen, bah!
April

zo april, dat heb je vlot gedaan. fijn dat dat zo lekker loopt hoor. en hij ligt alweer lekker onder zeil.
stofzuigse. bleggg. heb het gelukkig al gedaan,

nou het giet hier weer, hoop dat bij linda de zon is geariveerd.
ga ff een boterham smeren.

auuuuuuwwwwwwwwwwwwwww. g)*tver loop ik met me knie echt keihard tegen de tafel. zie ff scheel van de pijn. lijkt wel een bloeduitstorting gelijk. iig een heel plek. nogmaals auwwwwww.

Tjonge wat kunnen jullie kletsen zeg haha. Ik heb alles gelezen maar, ga niet reageren want ga nu echt ff hier aan de slag.............

xxx

Terug
Bovenaan