Klusbabes 27 !!!!

ben er vandoor. hondje uitlaten en naar me ouders voor eenbakkie thee.

xx bambi

dames rustig aan. ik liep gisteren achter de feiten aan te hollen en nu weer. ik heb van gisteren alles gelezen, maar ik kon niet meer reageren. ik weet ook niet meer wat wie zei. wel weet ik dat ik moest lachen om phoebe en de wii.
er was iets over happy's man op t balkon zetten. is dat nog   gelukt?

nu keek ik een uur geleden en dacht oh, ik reageer zo wel even. kom ik terug lig ik alweer 2,5 pagina's achter

hé wat lees ik links: bij ah 1 brood gratis bij 2 kuipjes boter, deze week.

ja, daaag en nu is iedereen weg.
stelletje bitches (whahahaha)

hah kan erin komen dat jullie het even niet kunnen bijhouden op het topic zoveel gekletst hah

bambi: met de hond even gewandeld en het is hier even droog maar de donkere wolken zijn zich alweer aan het verzamelen

rimke; laat fons straks stofzuigen als ie van bed afkomt even aan jezelf denken meid, denk aan je heup

happy: ook aande schoonmaak las ik, ik heb alles al gedaan en ik verveel me hahah niks voor mij niks doen daar wordt ik onrustig van

straks komt een vriendin van me even op visite die gaat zaterdag op vakantie met haar gezin, maar ik zou daar heen gaan maar ik vind het te link met al die regen en zij heeft een auto onder haar gat

xxxx linda

@april: ik ging ook niet huilen na de bevalling en had ook geen kraamtranen. was wel geemotioneerder dan normaal. Gelukkig had je t zelfde. ik dacht al dat ik niet normaal was, hihi.
Met het hechten heb ik de kleine net niet vastgehouden. ik was bang dat ik haar zou laten vallen als ik pijn had (daar had ik al dat werk niet voor gedaan, hihi). Ik heb me dus op t hechten geconcentreerd.
Leuk om je weer online te zien.
@anouska: veel succes in het ziekenhuis. Ik duim voor je.
@rimke: trapt ze als je chocolade eet?
@bambi: rust? in de week dat ik beviel had ik ook een "rustdag" in mijn buik. Maar ach, de 13e is over 5 dagen, dus t zou goed kunnen.

@april: ik heb de hele dag de compressen in. als ze huilt, begint t te lopen. als ze aan de ene borst drinkt, loopt de ander. ik heb zelfs gehad dat het compres niet goed zat en het lekte. dat risico neem ik niet meer.
@bambi: ik at ook veel zoet. toch werd het 35oo gram. dat gewicht raden is niet altijd betrouwbaar. heb al vaker gehoord dat het kind toch meer of minder woog dan ze dachten.

ja ik ben er nog. ik lees net van je ru, maar laat je snel helpen voordat de kleine groter is en wil dat je hem optilt.

Terug
Bovenaan