Klusbabes 27 !!!!

Sterretje; Ben jij met je kleine meid eigenlijk een beetje van de rust en regelmaat of helemaal niet?

@rimke: nog 3 halve dagen, hoera.
Trouwens ik had gisteren 3 bakken strijk, maar ik heb na die ene niks meer kunnen doen. Toch voelde het als rustdag. Even geen bezoek, geen afspraken buiten de deur. Lekker de hele dag in je pyama lopen. Geen planning behalve de spontane planning, hoera!!!

"Hahaha, worden we nog uitgescholden ook, thnx sterretje!
Ja, ons meisje trapt enorm als ik chocola eet, ook als ik cola drink, gewoon teveel suiker denk ik!
En geen tranen na de bevalling, maakt je echt geen slechtere moeder hoor! Ik vind jullie hartstikke goed!

Bambi: ik heb gezogen en de plee gesopt, fons heeft zojuist de boodschappen gedaan!
Eerlijke verdeling toch?
Lekker met de hond gelopen?

Happy: is je huis al schoon? En je mannetje al uitgewrongen na zo'n natte nacht op het balkon??

Linnie: waren de koolrapen lekker??

dat hangt ervan af wat je ermee bedoelt. ik let vooral op haar reacties.
ze slaapt niet als t superstil is en wil er graag bij zijn.
Als ik haar voed moet het echter wel stil zijn, anders rakt ze afgeleid. daarnaast wil ik dat ze zich op de voeding concentreert en t onderscheid ziet tussen spelen en eten.
Ik probeer haar op en dag meerdere malen te stimuleren qua spel. en afhankelijk van hoe ze 's avonds rewageert weet ik of t teveel of te weinig was. maar eigenlijk is ze hel makkelijk als we de deur uitgaan of als we bezoek hebben.
reinheid ja daar let ik wel echt op. dan zit ik met wattenstaafjes haar neus schoon te maken, bijv.

Rimke: TOch nog gezogen.. als je zo'n last heb moet je wel gaan uitkijken he.. straks lig je de laatste weken plat van de pijn..

Haha ik heb niet eens wat te maken gehad met de ruzie en nou ben ik alsnog eeen bitch:p haha nee hoor sterretje:D

Happy: Succes met schoonmaken..

Linda: Veel plezier met je visite!

Dat was het weer,.. Ga weer eventjes aan het werk..

xxx Mamoetje

@rimke: dat deed de kleine bij mij ook na een glas cola. grappig he dat ze er zo snel op reageren.

whahaha, mammoet. misschien had ik  achter het woord bitches moeten zetten, dan was t duidelijker. trouwens wel fijn dat je ons topic even bent op aan t pimpen in de baas zijn tijd. zo krijg je de dag wel om. en je hebt toch wel je sleutels bij he?

haha ja precies.. dan moet de baas ook maar zorgen dat er genoeg te doen is als hij op vakantie gaat.. we hebben normaal al niet veel te doen.. maar ze komen )mijn bazen zijn getrouwd') altijd wel met van die kutklusjes die gedaan moeten worden.. nu ik hier bijna weg ga zijn die dingen allemaal al gedaan.. en ze hebben zeker 1 iemand te veel zitten hier en op ma,do, en vrij zitten we er met 2 teveel.. dus zoveel is hier iet te doen..

xx Mamoetje

Terug
Bovenaan