KLUSBABES 28 !!!!!!

hallo

APRIL: allemaal onzeker of dat je het wel goed doet, ja dat is lastig he daar zijn geen regeltjes voor, maar meisje je moet gewoon in jezelf geloven en weet zeker dat je het allemaal goed doet, bij ons zeggen ze altijd je kan nooit zeggen of je het goed gedaan hebt maar volgens mij hebben we het er aardig van af gebracht.

STERRETJE: ook al moeder spe bij jou gaat het langzamerhand ook beter wat fijn om te horen...

RIMKE: erg moe vandaag, nou dat mag toch ook in dit stadium van de zwangerschap hoeveel ben je eigenlojk al aangekomen.

MAMOETJE: om heel eerlijk te zijn zou ik nog niet gaan testen je bent al zoveel teleurgesteld maar weet ook wel dat het soms niet te houden is, ik heb zelf ook al een kapitaal verspild aan die testen, dus doe het rusitg aan meid vooral omdat je niet echt een regelmatige cycles hebt.

BAMBI: zit die baby van jou nou nog steeds ja het is ook nog   nieet de datum he dat ik gezegd heb, hahah

LINDA: leuke foto van joey weer.... en ja ben zeker lij dat het bij ons allemaal zo snel geregeld word als ik dan de verhalen van jou hoor he.. hebben ze het zaad van jou man ook weleens onderzocht of niet anders zou ik dat gewoon vragen.

nou ben bij de kaakchirurg geweest en er zat dus nog een gaasje van ongeveer 15 cm in die wond dat hebben ze eruit gehaald voelt wel prettiger, dus nu moet het langzaam beter gaan.

nou ben weer weg ga vanavond naar vriendin

groetjes anoeska

hey bambi: hier nog steeds geen regen haha

Ik ben helemaal gek worden van dat gekrijs van joey maar ik ging gewoon door, ik ben zelfs 2x het consultatieburo uitgestuurd omdat niemand elkaar meer kon verstaan, als ik moest bellen zat ik boven en joey beneden
na 6 weken moest ik weer bij de kinderarts komen op controle en toen was ie nog steeds aan het krijsen en een verpleegster moest met hem lopen zodat ik met de kinderarts wegkon, ze vroeg hoelang wat of ie dat al deed en toen zei ik dat ie d mat al vanaf ze geboorte deed, en hij heeft na de geboorte 15 dagen in het ziekenhuis gelegen en toen viel het wel mee maar daarna thuis werd het verschrikkelijk,
de kinderarts zei toen we nemen hem gelijk op en heeft toen 10 dagen in het ziekenhuis gelegen waar ze eerst alle onderzoeken deden en daarna begonnen met inbakeren, het inbakeren leek ie lekker te vindne en werd er wel rustiger van, niet altijd want het moet natuurlijk niet in ene goed gaan haha, maar na 10 dagen in het ziekenhuis te hebben gelegen mocht ie met bakerzak mee naar huis, de nachten gingen toen gelukkig wat beter en met dat ie uit de bakerzak was omdat ie moest eten was het weer een groot drama, maar na 4 maanden ging het al beter en al beter, en daar kwam toen ook nog bij dat we net wisten dat me moeder ziek was dus ik had me portie wel toen,
In het ziekenhuis zeiden ze ook als ik dan kwam nou Joey schilder hoor je luid en duidelijk pffff wat een geluid zeiden ze, maar je kon hemniet laten huilen want dan kotste hij alles vol,
Joey was erg klein en hijvond de hele wereld denk ik gewoon erg groot, en toen ie dus na de geboorte in het ziekenhuis niet zo huilde kwam dus ook omdat ie daar in eeen klein bakje lag helemaal stevig ingepakt dus ook een soort inbakeren maar ja, ik heb het overleefd, maar ik moet wel zeggen na 5 weken krijsen stopte ik hem op een dag in bad en toen dacht ik ik ga je lekker 10 minuten onder water houden op dat moment kwam me moeder die pakte joey van mij en heb ik toenvoor het eerst gejankt voor me leven ik was zo geschrokken van me eigen reactie maar ik was al   5 weken dag en nacht wakker
maar nu is ie de allerliefste van de hele wereld
zo dit is een heel verhaal geworden zeg pffff sorrywel eens lekker om dit op te schrijven want ik heb het hier nooit over eigenlijk

ik ben weg want ik heb weer visite, ik ben er straks weer

xxx linda

anoeska:

er zat nog een gaasje in je kies. jeetjes zeg dat is ook een fout van ze, gelukkig voel je je wel weer een stuk beterder nu
en mijn man ze zaad is ook al onderzocht en dat was allemaal goed gelukkig
veel plezier bij je vriendin vananvond

het is een stuk rustiger hier dan gisteravond haha

xxx xlinda

joehoeeeee waar zitten jullie

wat een rust, nou dan ga ik ook zo maar weer stoppen,

xxx linda

ik ga stoppen, iedereen een fijne avond en morgenochtend dan lees ik wel weer bij, morgen komt om kwart over 9 de kapper, ik laat het nu echt rustig aan in een boblijn knippen maar niet al te kort hoor, en morgen middag naar de gyn

bambi: succes morgen bij de gyn ik ben benieuwd

xxx linda

Anouska; fijn dat de test goed was! Eindelijk weer iets positiefs. Net als Linda ben ik wel een klein beetje jaloers dat er sneller actie wordt ondernomen hihi. Hoop wel dat t voor jou snel gaat gebeuren nu, wie weet gelijk raak!
Ik heb ook vaker gelezen dat zo een foto best pijnlijk is, krijg je dan geen vloeistof erin gespoten. Ze raden ook aan om iemand mee te nemen
Lekker zeg, nog een gaasje in je mond. Hoop dat t nu wat beter gaat

April; kan me voorstellen dat je erg onzeker bent. Het is ook de 1e x dat je moeder wordt! Ga op je gevoel af, je zal t vast goed doen

Mamoetje; spannend, maar anders test je toch zaterdag. Anders weer een test voor niets.
Ik heb nog geen internet op mijn mobieltje, maar ligt denk aan de simkaart. Als mijn vriend zijn kaart in mijn telefoon doet, kan hij internetten, ga ik met mijn kaart in zijn telefoon, dan kan ik niet internetten. Gister al naar KPN geweest, raden me aan eerst via site te kijken , en we hebben en nr gebeld, nog niets,. Vandaag naar winkel, maar was zo druk, dus morgen maar even, meer tijd.
Dat was ik trouwens van Babyboom. Ik bedoelde denk ook de aflevering van donderdag die ik gemist had, morgen dan maar weer kijken

Linda 2; gezellig dat je ook mee wilt. Hoest verder?

Linda; jeetje Linda, wat een verhaal met Joey zeg. Kan me voorstellen dat je er op een gegeven moment gek van wordt, Je hoort zo vaak dat vrouwen neigingen krijgen om die kleine iets aan te doen, of je het echt zou doen, is natuurlijk de vraag. Goed dat dat inbakeren toch wel heeft geholpen

wat betreft t afspreken, lijkt me hartstikke leuk, maar anders wachten we de bevallingen af. Dan kunnen we misschien beter nooit afspreken haha. Er vallen straks toch wel een paar maanden tussen? Ik woon in Limburg, dus Den Bosch is centraal tussen a'dam en limburg in, een uur rijden. Ik hoor t wel. Ik kom t liefst zelf ook met de trein, ben niet zo een autorijder. Ik pas me aan jullie aan!

hehe,

jeetje lin, wat heftig moet dat geweest zijn, je 1e kindje en dan nog een flinke huilbaby, snap best dat dat een heel frusti periode is geweest en vooral als je dan net hoort van de ziekte van je moeder. wie weet ik joey heel gevoelig voor dit soort dingen en wist ie als baby niet goed om te gaan met jullie gevoelens. Tja zeg ook maar wat he, weet niet of dat bestaat. gelukkig is het nu een schat en kan je er goed op terug kijken en jedurft het een 2e keer aan, dus dat zegt genoeg dat je er alleen maar van geleerd heb. dikke knuffel voor jou.  en als ik je niet meer spreek, succes bij de gyn morgen.

bieb woon je helemaal in limburg, dat wist ik ff niet, dan is den bosch voor jou dichterbij dan utrecht. ach we kijken wel we komen er vast wel uit. ligt eraan wie er nog mee willen, maar hoorde iets over okt. en das miss wel het best. ff afwachten nog.

anoeska hoe stom is dat een gaasje laten zitten. vind niet gek dat je dan nog last heb. hoop dat het nu snel beter gaat.

mamoetje nog even inhouden dus tot zaterdag, spannend hoor.

hier redelijk rustig, veel harde buiken maar die zitten hoog, en weeen moeten laag zitten, dus weg harde buiken. kkkssstttt.   ben een beetje onrustig vanavond, maar goed dat zegt ook niks, want dat had ik weken geleden ook al.
maar kan me draai ff niet goed vinden. vind dat wachten gewoon niet zo leuk. en ik hou niet van onregelmatige pijntjes. ik wil WEEEN hahaha.
ben vaste de 1e vrouw die een gat in de lucht springt bij een wee hahah.
nou morgen 10.00 uur in zh zijn en ze gaan zoiezo een ctg maken en bloedprikken en urine contr. het zelfde riedeltje dus, wie weet nog een inwendig om te kijken of er al wat vorderd. ik wacht wel weer af, hoop eigelijk dat het vanacht begint ofzo.
Wil me baby gewoon nu, van wachten word ik alleen maar onzeker, kan ik het wel, heb ik me genoeg ingelezen, heb alleen tijdschriften en internet afgespeurd, heb helemaal geen normale boeken gelezen. hoe moet dat straks, kan ik de bevalling aan, kan ik een baby aan. ............................Allemaal dingen die gaan malen als ik de tijd er voor krijg en aangezien ik tijd zat heb. grrrrrrrrrrrrrrr...

ga zo maar slapen want morgen vroeg op.

xx bambi

Terug
Bovenaan