KLUSBABES 28 !!!!!!

grrrrrr. wat een klote nacht zeg. Ben echt elk half uurtje wakker geloof ik. krijg dan een mega harde buik en heb ook mega maarzuur. nu was ik het zat en ben me bedje uit gegaan. pfff. Kijk als er nou een wee kwam, maar die harde buiken heb ik toch niks aan. is alleen vervelend, maar niet mega pijnlijk ofzo.

ff een boterhammetje eten en wat drinken. miss dat het maagzuur ook afneemt.
we shall see.

moest ff me frustratie kwijt over het niet kunnen slapen. blegggggg.

xx bambi

Ga maar lekker slapen meisje, het is al erg genoeg dat ik al gedouched en op zit............ik ga weer aan het werk.
Ben er vanmiddag even, maar hebben ook de intake van de kraamzorg dus hoe laat ik er weer ben weet ik niet.
O, en anouska, ik ben 9 kilo aangekomen................

Oh meiden,

het is begonnen hoor !!! heb meteen last van adrenaline ofzo. Om iets voor 5 brak me water. Dacht ff dat ik spontaan incontinent werd ofzo. maar het blijft maar lopen en heel duidelijk geen pies hahaha.
nou me man wakker gemaakt, want zat op de po en elke keer als ik poging deed op te staan kwam er weer een guts uit. Handoek tussen me benen gedaan en zo een tijdje verdwaasd rond gelopen.
Op me zh lijstje gekeken wanneer ik moest bellen en daar stond breken van vliezen bij. dus ik bellen.
Nou doe maar rustig aan en kijk of ik weeen krijg, nou die kwamen ook meteen, maar moet zeggen dat ze nog te doen zijn en er zit nog een minuut of 10 tussen en nu 5  geloof ik.
We zijn hier alles een beetje aan het klaarmaken voor vertrek, me man laat de hond ui, ga zo nog een koppie thee drinken en loop met een kraamverband in me onderbroek rond, want wil me gewone broek nog niet aan. ik blijf namelijk lekker als een gieter.

ooh en jullie raden het nooit, maar heb net me haar staan stijlen met de sijltang en heb mezelf een leuk make upje aangebracht hahaha met waterproof mascara, mevrouw ijdeltuit he.
voel me nog niet echt een vrouw in baring, maar het gaat waarschijnlijk toch echt vandaag gebeuren. spannend he.

hoop dat ik jullie snel kan verbleiden met mijn nieuws, maar moet ff zien wanneer dat kan natuurlijk. hihih

dikke x Bambi

p.s er is vast iemand die de 10 had in het pooltje. jeee eindelijk iemand geraden.

lieve bambi: ik heb gewoon helemaal kippevel de bevalling is begonnen, YOU GO GIRL , zet hem op, en heel veel succes meid, je kan het , ik ben heel benieuwd

zo dat berichtje is lekker wakker worden, 3 dagen eerder dan uitgerekend,

Bieb; we komen er wel uit met waar we gaan afspreken daar ben ikhelemaal niet bang voor,

en ach meiden het verhaaltje over joey, ik ben wel bang geweest van als de tweede maar niet zo is, maar ach dat zie ik dan wel weer hahahaha, en Bambi: het is inderdaad waar dat als jij gespannen bent dat je kindje dat aanvoelt en ook onrustig wordt,en dat was bij ons een spiraal waar we in waren gekomen haha

jeetje ik ben zo blij voor bambi dat het eindelijk is begonnen

xxx linda

jeetje bambi: nog effe je haar gesteild en make-up op haha je bent echt gek hahaha, daar kijken ze echt niet naar hoor , maar ja voor je gevoel is dat haha ik vind het wel grappig, en ik wil vanmiddag al horen dat het kindje er is

xxx

Jeetje zat net alles bij te lezen maar, is zoooooo veel dat ik echt geen tijd heb om te reageren hoor. Was ook niet in mn hum. Maar toen las ik een van de laatste berichten en toen kreeg ik toch een grote glimlach en een berg kippenvel......lieve schat, zet hem op he, je kunt het !!!!! Denk aan je lieverd XXX Moet nog wel ff zeggen dat je cht een gek wijf bent hahaha. Je haar en make up, heerlijk om te lezen.....ZET EM OP HE

O heerlijk dit bericht, krijg de kriebels .......Mocht er nieuws zijn, kan iemand me dan een sms sturen want ben pas om half zeven ofzo thuis........

Kom nog ff spieken voordat ik wegga, nu eerst ff douchen
Kus happy

Whihaaaa!!!
Kom op meisje, je kan het hoor!!!
Nog even volhouden en je heb een schat in je armen!!!
Denk aan jullie, kus!!!

Ik ga naar mn werk ..........nogmaals, denk aan je meisje....Bijna is jullie ukkie er !!!!

Knuf happy

Terug
Bovenaan