KLUSBABES 28 !!!!!!

he  meiden,

klaasje wer terug van vakantie, en heb je genoten ? beetje weer gehad.? en nu alweer uit je klusfase, tja dat wachten duurt altijd het langst.

linda nog steeds hoofdpijn. miss dat je dan beter niet kan lezen, word het niet beter van.

happy kruip jij maar onder de zonnebank hoor, daar is het vast beter als buiten hahah

sterretje veeel plezier weer bij de babymasage. hoop dat ze het weer net zo lekker vind

rimke lekker geinstaleerd met leesvoer. tijdschriften verslind ik ook zo veel.

het komt echt door het weer hoor, heb ook zon blegggggg dag. gelukkig heeft Lennaert de boodschappen gedaan, natuurlijk neemt ie het verkeerde mee, tja mannen en maandverband hahaha, neemt ie inlegkruisjes mee, ehm daar red ik het nog niet mee hahaha. gelukkig was de rest wel goed incl.luiers en voeding. knap hoor hahaha
hij is nu oma halen, die komt vandaag ipv morgen want me man had een dubbele afspraak gemaakt. belt ie vanmorgen met de verzekering, we willen alles even doornemen, maakt ie een afspraak voor morgen middag, dat was de enige middag dat we juist visite kregen hahah. echt een vent he.

dus ga ff wat aan me onderkantje aantrekken want lag even te luchten, ziet er niet uit daarbeneden blegg.

xxx bambi

Zo, de kachel staat aan........lekker hoor!
Kwam net tot de schokkende ontdekking dat we nog geen luiertas hadden, dus die heb ik net besteld bij Kipling: gewoon een stoere luiertas, fons moet er ook mee over straat, dus geen hysterisch bloemengedoe..............jammer........

Bambi: hihihihi, wel positieve gedachte, die inlegkruisjes! De schat! Whahahahaha! Veel plezier met oma!

Klaasje weer terug! wie weet al met zijn drietjes!

Mamoetje: de babywas is klaar hoor, veel me mee, heb alles in 1 dag gedaan......5 wasjes gedraaid.....en nu is het dus klaar. Maar alleen de kleinste maat, maatje 62 en groter moet nog, maar dat doe ik later wel........ligt nu toch maar in de commode te liggen.......
Goed dat je bui/ruzie al weer wat is bij getrokken........ga het vanavond maar lekker goedmaken dan!

Onze kleine is even vreselijk druk.............zal vast door de muffins komen die ik net achterover heb geslagen............hahaha! Arm kind..........volgens mij ligt ze met haar knuistjes naast haar koppie want ik voel in mijn lies waar haar ruggetje ook ligt regelmatig wat door mijn liezen gaan........hoop niet dat ze er zo uitkomt.......misschien had ze net even jeuk aan haar oor............ofzo..........

Bah bah bah, word helemaal deprie van dit weer zeg !! Heb ook opeens hoofdpijn gekregen, zo van de ene op de andere minuut, haha als het dan ook maar weer zo snel verdwijnt. Rimke, jij hebt leeswerk genoeg dus, heerlijk hoor, wat lekkers erbij......Linnie, ook nog steeds koppijn pfffff drama he...rimke had het over een douche nemen en dat wil bij mij ook nog weleens helpen, probeer het anders ff. Klaasje, ook weer terug meid !! Leuke vakantie gehad maar wel moeilijk klussen haha...nu maar weer afwachten he. Mamoetje, humeurtje alweer wat beter gelukkig en met je mannetje ook !! Rimke, moest wel lachen om de zin...genoeg over mn kruis !!! Tja zal ze idd wel aan het indalen zijn..nog ff en je bent ook mama !!! Meiden, ga vast het eten opzetten, daarna douchen en dan wil ik om 19.45 uur tv makelaar zien, lekker binnen gluren hahaha. .....

XXXXXXXXXXXXX happy

Huhhhhh ??????/ er is opeens nog een happy.....ik ben happy1975 en zei is happy75, verwarrend hoor haha

@rimke: En de boodschappen weer gedaan. Vies weer idd.
whahaha, vakliteratuur. Jij bent me eentje. Ik moet zeggen dat ik die bladen regelmatig kocht, maar tegen het eind van de zwangerschap had ik er geen zin meer in. Dezelfdse onderwerpen kwamen steeds weer terug en dat wist ik ondertussen wel al. Maar ik denk dat ik dadelijk ook ga lezen. Ik heb bij thuiskomst een beetje opgeruimd en aan de pc gezeten terwijl de kleine sliep. Ik voel me momenteel echter moe. Ik ben blij dat ik wat minder op de agenda heb staan. Ik merk dat sinds een dag of 2 de voeding geloof ik terug is aan het lopen, Help, ik moet nog 4 maanden. Dat wordt even extra kolven, slapen én eten.
@klaasje: heerlijk weer terug van vakantie. Sorry meid, maar ik weet niet meer waar je heen bent geweest?  Heb je het naar je zin gehad?
@mammoet: oh, ik dacht dat je voor de NTI-opleiding nieuwe schoolspullen ging halen met je zusje. Je had wel nog iets nodig wat je ma zou bestellen, toch?
@linda: hoofdpijn . En je neemt aspirine. Werkt paracetamol niet?

ff verder lezen.

Oe sterretje: dat zou balen zijn, als je voeding terug loopt!
Extra thee drinken, meer rust inbouwen inderdaad en die kleine misschien weer iets meer aanleggen...........als het goed is regelt de natuur zichzelf........kijk anders even op de site van la leche huppeldepup, over de borstvoeding...........ach ze zullen niets nieuws zeggen..........en anders heb je heel erg je best gedaan toch? Maar ik denk dat het even regeltijd is...........komt vast goed!!!

Happy ook koppijn meis! Balen.........komt gewoon door het klote weer, te weinig frisse lucht ofzo............lekker eten zometeen en dan lekker binnengluren bij mensen, vind het ook een leuk programma!!

he happy ook al hoofdpijn, het heerst zeker....hier ook al.
rimke lekker muffins...jammie... krijg er trek van, maar ik gan voorzichtigaan al dat lekkers laten staan. wat minder zoet en wat minder vaaak hahaha
mamoetje gelukkig is je buitje al wat gezakt en heb je vanmorgen wel normaal afscheid genomen. en al een lief smsje terug gehad ?

nou oma is ook weer naar huis. We hebben van haar en opa (die kon niet mee, is niet goed ter been) een echt zilveren kinderserviesje gehad. helemaal geweldig gewoon.... een melkbeker een bord en een bestekje. in een mooie doos die ze speciaal bij een speciaalzaak is gaan halen. super toch dat die oude mensjes dat nog doen. Hebben ze ook gedaan voor de andere achterkleinkinderen, me neefjes van Len zijn zus.

Lois wilde net om 16 uur niet echt wakker worden. ze moest een voeding maar kreeg er maar weinig in, ze sliep gewoon door. Ze drinkt momenteel 100 cc maar kreeg er maar 40 in. en echt niet wakker te krijgen. heb haar maar weer in bed gelegd.
Ga eens op internet kijken of ik iets kan vinden erover. nou is het vast niet erg als ze een voeding overslaat. miss is ze vanaaf na haar badje wel hongerig ?

xx bambi

@bambi: ik las over t maandverband en er schoot me te binnen dat je moet oppassen met t maandverband. In veel maandverband zit "plastic" wat minder goed is bij een ontsteking, doordat t gaat broeien. Dus laat het regelmatig luchten daar.

En van het ene kruis naar het andere

@rimke: ik heb ook last gehad van mijn kruis, gelukkig niet lang. Dat was toen mijn meisje was in aan het dalen.
@mammoet: Met ondergewicht moet je bij  het zwanger worden ook opletten. Ik zat vooraf ook net onder mijn gewicht, maar door te stoppen met roken kwam ik voldoende aan. Maar jij rookte niet, toch? Ik zou t anders aan de gyn voorleggen straks.

We waren weg voor de babymassage en ze begint me toch te huilen en later zelfs te krijsen. Ze wilde nl. slapen en het had geen zin. Ik heb dus een nieuwe afspraak gemaakt en dit keer eerder op de dag.
Mijn tape is er weer vanaf en het leek even goed te gaan, maar nu ik ben aan het typen gaat het weer mis. En toch ga ik GEEN gips erom doen. Balen zeg. Ik loop er nu al 9 weken mee

Terug
Bovenaan