KLUSBABES 28 !!!!!!

@happy: hou het idd maar in de gaten. En als de queen mary komt, gaan we toch gezellig samen  (ik vind zelf die zusterschepen van de titanic zo mooi met dat oranje, zwart en wit) de andere heb ik niet zoveel mee.
Helaas ook hoofdpijn. Ik hoop dat t snel verdwijnt.
Nog een happy75. Voor mij is er maar 1 happy die haar naam eer aan doet en dat ben jij. Wel goed dat je t zegt, voordat ik haar dadelijk per ongeluk als jou aanspreek, hahaha.
En hoe was de zonnebank?
@rimke: bloemen zijn toch hip tegenwoordig? Trouwens, ik heb nu 2 verschoningstassen en dat is wel handig. Eén voor de zwemles, 1 voor zo. Mijn tante had er nog 1 liggen en nu hoef ik niet steeds alles eruit te halen. Geweldig.

@bambi: dat kan wel eens gebeuren met die voeding. Die kleintjes wisselen in het begin nog veel qua ritme. Maar goed iig dat je het in de gaten houdt.
@rimke: ik zal t in de gaten houden en meer gaan rusten. En wie weet is het wel weer regeldag. Maar ik dacht met 6 weken en 3 maanden en dat is nu niet. Ik ben nu iig meer aan t eten en was er aan aan het denken om weer te gaan kolven zodat mijn lichaam meer gaat aanmaken.
@happy: lekker naar binnen gluren, whahaha. Ik vind het programma: help mijn man is klusser zo leuk. Ook gluren, maar vooral verbaasd gluren.

hey meiden

pfff wat voel ik me lamlendig zeg, vanavond ga ik lekker in bad liggen, maar zo te lezen zijn er meer lamlendig hahah

bambi: misschien had ze even minder honger dat kan, hebben wij ook wel eens last van haha en wel lekker hoor dat ze zo lekker slaapt, en wat een moooi kadootje wat je hebt gehad van je oma en opa

happy: ook al hoofdpijn, het zit echt in het weertje haha

sterretje: niet naar de babymassage geweest lees ik, eigenlijk zou je dan wel heen moeten gaan om te kijken of ze er rustig door wordt, maar ik snap dat je de afspraak af hebt gezegd want ik weet hoe het is als je kind even gezellig gaat krijsen

sterretje: en je hebt toch nog last van je hand nou hopelijk is het omdat de tape eraf is en je spieren nog even sterker moeten worden, hopelijk moet je niet toch nog in het gips

xx

@linda: ik was wel geweest, maar toen we begonnen begon ze te huilen en het huilen werd niet minder. Ze had dus echt geen zin erin. Ach ja, hebben wij soms ook. Het wordt tijd dat ze haar eigen afspraken in de agenda leert plannen, whahaha.
Maar wat lees ik nu, ben je nog steeds een beetje lamlendig? Ga lekker onder de dekens meisje. Ik denk dat ik dat nu ook ga doen. 21 juli en ik heb ijskoude voeten?

o sorry sterretje ik had het verkeerd begrepen  en haah voordat je het weet schrijft je kleine al haar afspraken zelf in haar agenda pfff haha en het is gewoon echt koud ik heb de kachel aan, maar ik zit al de hele dag in huis want ik kan nergens heen met dit weer dus het komt me een beetje me neus uit die regen hahaah

xx

We hadden de pyama dag beter vandaag kunnen houden...............
Wij kregen hier net een wolkbreuk, keek even op buienradar, recht over arnhem de enige rode stip (heftig) in de buien..............hahahaha! Niet normaal joh, en nu schijnt de zon..........

Sterretje: waardeloos van je hand.............neem wel optijd actie want het kan zo chronisch worden.............En die kleine van je had dus echt geen zin...........tja, wij ook niet.........hahahaha! En koude voeten op deze datum.........ik heb de kachel aan..........het wordt beter van de week!!!

Bambi: misschien wordt ze zo wel weer wakker joh, en wil ze de rest van de fles hebben, vanavond haar laatste flesje wat later en dan doorslapen maar...........zou wel fantastisch zijn.........

Linnie: een kut dag dus............lekker vroeg onder de wol vanavond, na je broodje ofzo, tegelijk met joey........

Ik ga even mijn salade in elkaar gooien, tot later!!!

rimke: eet ze meid, en ik ga ook vroeg slapen, en jippie de zon heeft 1 straal gegeven haha

me man komt net thuis we gaan effe een broodje eten, en vanavond ben ik er nog even

xxx linda

Terug
Bovenaan