KLUSBABES 28 !!!!!!

Nou dat is ook weer binnen, ben nalleen misselijk pffff. Zal wel door de hoofdpijn komen dus ga zo eerst douchen, daarna pot thee op tafel en helemaal niks meer.......fijn zeg ! Rimke, eetse meis. Bambi, ook al hoofdpijn tjonge, gaat lekker hier he ! Wat een mooi kado hebben jullie gehad voor lois ! Linnie, een kutdag dus, lekker in bad en rustig aan verder he...Sterretje, deal, we gaan samen de volgende keer . Ben blij dat er voor jou maar 1 happy is haha. Dat programma vind ik ook erg leuk hoor, wat kunnen mensen dan een zooi binnen hebben he, hoe kan je zo leven pffffffff. Ik zou hem geen eten meer geven als hij me met die zooi liet zitten whahahaha. Meisjes, ga douchen nu en tot straks. Voor de dames die nog moeten eten.........eet smakelijk !

Knuf happy

Zo, heerlijk gegeten, vitamientjes, vezeltjes en mineralen weer binnen.......... Had er lekker een fruit shake bij gemaakt, met aardbeitjes, banaan en sinaasappel.............hoe gezond!
Nu idd aan de thee met stuk chocola.......

Bambi: wat een mooi kado van Opa en Oma! Leuk hoor, en echt zilver, wauw!

Meiden, misschien tot later, denk wel dat ik er weer heel vroeg in lig!

He meiden!

Sorry hoor, maar kan jullie echt niet meer bijhouden... Heb een pijn in mijn kop van hier naar tokio!
Vandaag nogal een lange dag gehad. Was om 7.45 aan t werk, en was om 18.30 klaar zonder pauze!!
Ga zo even wat in huis nog doen, en dan lekker op de bank!

Fijne avond!

Liefs Jacqy

Ach jacq, jij ook al koppijn..............ga toch lekker vroeg naar bed, dat huis staat er morgen ook nog wel.............

Ik duik er in, het is mooi geweest, zometeen lekker janken bij spoorloos en neem lekker mijn tijdschriften mee.........sturen jullie de boze dromen weg voor me??
Truste allemaal en morgen stel ik voor een koppijn loze dag! Fijn hoor!

Jeetje jacq, ook al koppijn wat een drama hier vandaag !!! Lekker rustig aan hoor, laat de boel de boel. Morgen weer een dag ...

Rimke, slaap lekker lieverd, hoop met heel mn hart dat je een goede nacht krijgt. Ik hou alle boze dromen wel bij je weg X

Meiden, ook ik ga mn mandje in. ZIe werkelijk waar scheel nu en heb last van buikpijn en misselijkheid. Neem een paracetamol in en morgen hopelijk fris weer op. Fijne avond verder ...

Liefs happy

rimke; weltrusten meid, en ik hou de nachtmerries voor je weg hoor meid,

jacqy: jij ook al koppijn meid,nou zeg het heerst wel en je hebt zeker een lange dag gehad vandaag zeg, en geen pauze dat mag helemaal niet

nou met mijn hoofdpijn gaat het wel geod nu ik kom net uit bad heb er lekker een uur ingelegen, zometeen lekker in de bank liggen, mijn humeur is dus wel verschrikkelijk en die lijkt alleen maar erger te worden, ach moet tom maar op de koop toe nemen hahaha als die klote ongi goed is doorgebroken dan is dat weer weg

xxx linda

happy: weltrusten meid,hopelijk slaap je een beetje   meid jeetje zeg het is wel weer heftig bij je, trusten meid enhopelijk voel jeje morgen beter

ik ga ook stoppen meiden, ik lees morgen alles weer bij
fijne avond allemaal

xxx linda

Linda; balen als je ongi niet doorkomt, weer een maand wachten.
Ja, ik vroeg me ook al of je niet misschien weer zwanger kon zijn??

Sterretje; Nee, xena hebben we nog niet laten chippen, wilde ik gelijk doen als we haar laten steriliseren. Maar misschien doen we dat maar eerder. Timba is wel gechipt
Ach wat zielig, haar 1e prikje…

Deleve; ook al is t een tijdje geleden, toch nog gefeliciteerd hoor!

Rimke; lekker toch dat gevreet haha. Hoeveel ben je nu aangekomen?
Het versje van de babykamer is wel popi haha, misschien een eigen winkeltje beginnen

Bambi; dus al helemaal gewend aan de moederrol? Fijn dat alles zo goed met de kleine gaat, en ach, dan mag een huilnachtje best een keer hihi
Wel minder dat je onderste nog ontstoken is, nouja, dat moet ook wel een keer overgaan. Helaas nog even geen sex hihi
Te gekke foto hoor, en die haren, echt een bos haar

Jacqy; alvast opgeruimd voor de toekomst meis, sja hoort er ook bij hihi

Phoebe; spannend hoor, nu kan t echte werk beginnen. Hopelijk raak je nu snel zwanger

Mamoetje; 12-9 een afspraak in t ziekenhuis. Oke, snap wel dat je emo er onder bent, maar toch fijn dat je nu verder in de medische molen gaat. Oke, fijn is een beetje overdreven, maar ik bedoel, nu worden jullie verder geholpen, en als er echt iets is, dan weet je het tenminste
Hoe is t trouwens met t zoeken van werk?

Klaasje; dus voor jou ook weer even afwachten nu de klusjesdagen voorbij zijn

Sterretje; de babymassage ging niet zo lekker?Volgende x hopelijk beter…

Sorry, de laatste pagina een beetje snel overheen gelezen

Terug
Bovenaan