KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pfffff wat een hitte he linnie, ik kan er ook ff niet tegen hoor, het is zoooooo klam bah. We zitten al de hele middag buiten maar kom nu binnen helemaal bij zeg ! Heb met zulk weer ook nooit geen zin om te koken ............bij jou is het dus ook binnen beter als buiten pffffff

Sterretje, denk idd ook dat ik dat helemaal erg zou vinden. Vrienden van mij zijn er pas geweest en lieten de foto s zien, verschrikkelijk gewoon. Toch vind ik het ook wel goed om er zo af en toe ook eens bij stil te staan wat er allemaal gebeurd is. Tja het is niet naast de deur natuurlijk dsu weet niet of het er van komt..we zien wel. Dat kamp waar jij geweest bent is dat ver hier vandaan? Idd werd op westerbork geen gaskamer gebruikt en was het alleen een doorgangskamp. Zelfs dat was al onmenselijk om te zien zeg ....

Meiden, ga ff douchen, zweet me rot en ben doodmoe. Misschien knap ik op ....

Liefs happy

hey happy: toch met dit weer buiten gezeten hahaah, ik ben er niet geschikt voor hahah, hopelijk knap je een beetje op na het doucen

ik ga er weer vandoor ik ben er vanavond weer eventjes

xxx linda

Dag dames,
Jullie hebben gelijk, ook westerbork is al verschrikkelijk als je erbij stil staat en ik zal de laatste zijn om dat tegen te spreken. Ik moet zeggen dat ik als ik de kans krijg ook wel eens naar Auswich zou willen. Augsburg is trouwens in Duitsland dichtbij Munchen als ik me niet vergis.

@linda: ik heb idd een paar keer ingebakerd als het echt niet ging. De allerlaatste keer was ze echter ook daarin aan het krijsen. Ja, ik weet dat ik t consultatiebureau om tips kan vragen, maar ik wacht hier bewust nog even  mee.  
@rimke: Wat zei je zus van je culinaire hapjes. Ik zal maar niet zeggen dat t water me in de mond loopt.
Trouwens ik heb de orthopeed  gebeld en er is een wachtlijst.  Ik heb de verzekeraar gebeld voor wachtlijstbemiddeling. Nu kan ik 51 km verderop eerder terecht, maar nog pas over 2 weken.  

Oh, helemaal vergeten, de massage was voor beiden heerlijk. We zijn alle twee toen we thuis waren in slaap gevallen, hahaha. Maar ik voel me weer beter.
En die warmte, tja, het brak pas laat door, maar nu zit de warmte alweer in huis .
Kan het nooit een gewone temp. zijn!!!!

Sterretje; Heb je toen ingebakerd met zo'n Pacco zak?? Sommige kindjes moeten ook wennen aan dat inbakeren. Tegen me zeiden ze dat je het 6 weken alle slaapjes moet doen en dan afbouwen.......

@april: oh, zo heb ik dat met t inbakeren niet gedaan. Alleen sporadisch. Waarom ik wil wachten? Omdat ze meteen conclusies trekken op t consultatiebureau. Ik heb geen zin in aantekeningen in t dossier. Ook al heb ik recht op inzage.
En daarnaast vind ik ervaringsverhalen van moeders meerzeggend dan t consultatiebureau.

Maar jij gaat dus kolven op t werk neem ik aan? Hebben jullie een ruimte waar dat kan?

Sterretje; Ja ik baker onze vent dus altijd in en na 6 weken moet ik gaan afbouwen. Ik wil inderdaad gaan afkolven. Wij hebben daar geen aparte ruimte voor, want ik ben veel op pad voor mijn werk, dus ik ben benieuwd hoe dat dan gaat. Ik zal dus bij restaurants ofzo moeten kolven, of thuis als ik in de buurt ben.

Terug
Bovenaan