KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

sterretje; inbakeren moet je ook inderdaad met elke voeding doen, de kleine went daaraan, en als de kleine af en toe wordt ingebakerd is dat heel erg verwarrend voor de kleine omdat ze dan in ene wel vast ligt en de keer erna niet, je kan ook beter kijken hoe het met het inbakeren gaat met elke voeding elke dag en dan later na een paar weken afbouwen, als je haar inbakerd in een paccodoek, die had ik, moet ze alleen een rompertje aan, en met elke voeding moet de kleine uit de bakerzak en na het voeden en boeren, weer inbakeren en dan wakker in haar bedje liggen

dus je wilt wachten met het bellen van het consultatieburo, kan ik ook gerust inkomen maar aan de andere kant daar zijn ze wel voor om jouw te helpen,
bij mij nadat ze mijn krijsende joey voor het eerst meemaakte, en ik ook het consultatieburo ben uitgezet want niemand kon elkaar verstaan, belde ze van het consultatieburo mij op om te vragen hoe het ging dat vond ik wel erg leuk , dit hebben ze een hele tijd gedaan, zo kan het ook hahahah

Ik zat net te lezen en joey lag naast me tv te kijken en ik dacht wat is ie stil lag ie net om kwart voor 6 in de bank te slapen, ik hem vliegend wakker gemaakt, anders slaapt ie straks niet, gelijk brood gemaakt dan is ie effe bezig hahaha, maar hij is heel erg moe want hij jankt nu om alles en hij heeft het warm,

ik ben er vanavond weer even

xxx linda

Ha ha die Joey, die is ook gewoon moe van het weer natuurlijk.

Ik heb net even gestreken, met de nadruk op EVEN, jeetje daar is het nu dus echt geen weer voor he, het zweet loopt echt over heel mijn lijf, bah. Kijk ik net bij ons mannetje ligt hij in die warme zak gewoon lekker te slapen, nou bravo hoor, moeders vindt het te warm om te slapen.

Ach die zak oogt warm, maar inderdaad Linda hij ligt er alleen met een rompertje in en omdat ze dan zo stil liggen hebben ze het natuurlijk ook minder snel warm.

April

He meiden!

Lekker aan de baby praat! hahah leuk om te lezen hoor!

Rimke, weer zo weinig geslapen joh! Schiet niet op! Hou je het nog een beetje vol?

Phoebe, nog zo druk, of al wat rustiger?

heb nog niet echt veel bijgelezen, strakjes nog even doen.

iemand vroeg wel waarom mijn mannetje zijn kwakje precies in mijn vruchtbare periode ingeleverd moest worden. Als we het de week daarop doen, hebben we op onze afspraak de uitslag nog niet. En kan alleen op dindag! Echt onhandig. 3 dagen onthouding.

Vandaag lekker gewerkt. Heb vanmorgen met mijn leidinggevende gesproken, en verteld dat ik er af en toe tussenuit piep voor de gyn. Hij leefde erg mee, en geeft me alle ruimte die nodig is. Zijn kindje is via ivf verwekt, dus hij begrijpt dat wel.
Lucht wel op moet ik zeggen hoor! Hou er niet van om dingen stiekem te doen. en heb de komende maanden haast geen vrije dagen meer, dus kan het daar ook niet op plannen!

tot strakjes!

Liefs Jacqy

april: haha even gestreken, daar is het echt te warm voor, en die kleine man ligt heerlijk te slapen, lekker

jacqy: fijn dat je leidingevende zo begripvol is, en dat ie weet waar het overgaat als ze zelf ook al zulke problemen hebben gehad

meiden ik ga er ook mee stoppen, wij gaan nog even buiten zitten kijken of het nu wel te doen is haha
morgen lees ik weer bij
iedereen een fijne avond

xxx xlinda

Ola, april en sterretje lekker aan de babypraat, gezellie hoor ! Leuk om te lezen ...

Jacq, snap dat het oplucht dat je het verteld hebt en fijn dat hij dus de situatie zo goed begrijpt, daar bof je mee !

Linnie, haha dat arme kind wordt op brute wijze uit zn slaap gehaald ! Nu ff lekker buiten zitten. Wij zitten ook buiten en het is nu wel lekker !

Rimke, heb je het een beetje vol gehouden vandaag met de warmte ? Ben benieuwd hoe je eten was ....

Bambi, hoe gaat het meisje ?

Hier staat een boerencake in de oven. Vind mn moeder zo lekker dus ga ik morgen ff brengen. Ze moet wel s ochtends naar de kaakchirurg want ze heeft een ontsteking onder een kies die er toch al uit moest. Morgen om half negen gaat ie eruit. Ze moest eerst met haar bloedverdunners stoppen en dat vond ze eng maar, nu moest ze wel. Hoop dus dat ze wel wat kan eten anders zit ik met mn cake hahaha. Moet ik hem zelf maar opeten hihi. Zaterdag ben ik lekker vrij dus hoef maar drie daagjes te werken, heerlijk hoor. Morgen ook nog lekker vrij ..........Heb echt rare krampen joh. bBen al een aantal keer wezen kijken of ik ongesteld ben geworden want, zo voelt het maar tot nu toe gelukkig nog niks.......Meiden, fijne avond nog en voor straks slaap lekker allemaal.....Biebje, het is bijna je grote dag !!!!!

Liefs happy

Aaargh!!!!!!!!!!!!!! Wat een vreselijke warmte, het is hier zo klam..............ben er gewoon naar van..........heb mijn moeder en zus net weer op de trein gezet en heb even de afwas gedaan.
Zometeen nog even vuilnisbak ad straat zetten, onder de douche en dan maar hopen dat ik wat slaap...............morgen moet ik naar de tandarts........maar dat valt altijd wel mee. Ik poets goed.

Sterretje: luister vooral naar je eigen gevoel hoor! Je kent je meisje het beste en onbewust doe je vast het goede!
Wat balen van die wachttijd joh, waardeloos he? Ik zou toch gaan naar degene die het eerste plek heeft, je hebt er best veel last van, dus hoe eerder hoe beter, maar ik weet natuurlijk niet hoe je met vervoer zit.
Nogmaals meisje, luister naar je eigen gevoel en laat je niet onzeker maken he!

April: wat een feest dat jullie mannetje het zo goed doet joh, en dat dat inbakeren zo'n succes is! fijn!

Linnie: hihihi, joey is ook bevangen door de hitte! Arm joch. Hij ligt nu vast heerlijk te slapen, en nu hopen dat hij vannacht niet gaat spoken!

Jacq: het is idd te warm voor me, is geen lol aan...........mijn voeten zijn tot klompjes versmolten en mijn tenen twee keer zo dik, het ziet er niet uit...........voel me zowieso niet charmant, dus durf met die dikke, witte benen bijna niet over straat......
Aha, de verklaring van de zaaddonatie begrijp ik, maar balen is het wel.................

Bieb! Meis hoe was je weekend!!!!

Trouwens voor ik het vergeet, de citroenpasta was echt lekker, lekker fris en ideaal voor dit weer, maar je moet wel van dat scherpe houden van de citroen.................ik vond het echt zalig, en de salade en het toetje waren ook heerlijk!! Dus lekker gegeten hier!

Meiden, ik weet niet of jullie het gezien hebben maar, corina heeft een topic geopend over slijm. Automatisch reageert er misschien iemand van ons met goed bedoeld advies maar ben bang dat we dan weer een drama krijgen ....

Rimke, fijn dat het eten gesmaakt heeft en ik hoop dat je een goede nacht zal krijgen meisje

Nu ga ik echt afsluiten haha

Knuf happy

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2008 21:28:56'));

Meiden, ik weet niet of jullie het gezien hebben maar, corina heeft een topic geopend over slijm. Automatisch reageert er misschien iemand van ons met goed bedoeld advies maar ben bang dat we dan weer een drama krijgen ....

Rimke, fijn dat het eten gesmaakt heeft en ik hoop dat je een goede nacht zal krijgen meisje

Nu ga ik echt afsluiten haha

Knuf happy

hey sorry dat ik nu even binnen kom vallen(wist ook niet of ik deze reactie hier neer moest zetten of toch bij mijn topic)  maar kan wel wat advies,tips of mensen met dit soort ervaringen gebruiken hoor,want vind het gewoon vreemd,maar goed ik zie wel of je/jullie of wie dan ook reageren,daar zijn jullie zelf vrij in.
dus sorry nogmaals

Terug
Bovenaan