KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Happy, boerencake!!! ik kom langs!!!! haha onee, mag niet van Sonja! IK WIL OOK!!!!

Rimke, ach jeetje toch, hoop voor jou dat de temperatuur buiten iets gaat zakken!

Bieb, hoe was het? heb je je vr. feestje al gehad?

happy: hopelijk valt het morgen mee met je moeder bij de kaakchirurg, en als ze geen boerencake wil gooi het dan maar hierheen, hahaha, en nog geen bloed te zien, houden zo ik hoop zo voor je dat het raak is

rimke; Je moeder en je zusje zijn weer weg, en het eten was geslaagd, ik kan me goed voorstellen meid dat je helemaal naar van dit weertje bent geworden, het is ook niet normaal zo klam en benauwd, ik hoop voor je dat je vannacht een beetje je rust kan vindne en koelte en dat je wat slapen kan

meiden ik ben weer weg, tot morgen

xx linda

@happy: boerenappelcake, IK OOK!!!! Waar zijn mijn autosleutels, ik kom er nu aan  
wel gemeenm appeltaart mee te nemen als morgen blijkt  dat niet mag eten.
en klachten, oh mijn nagels zijn al opgegeten.
@rimke: thx lieverd. Ik ga die 50 km wel rijden hoor. hoe eerder hoe beter idd. Ik bel denk ik ook de chiropractor om tussentijds daar een paar keer langs te gaan.
Dus t eten heeft gesmaakt, heerlijk. En die dikke witte benen zullen wel meevallen, toch?
@jacqy: wat fijn dat je t aan je leidinggevende kwijt kunt. wist je dat van die ivf vooraf?
@april: sorry dat ik plots weg was. mijn man kwam onverwachts vroeg thuis, vandaar dat ik wegt was.
@bieb: en hebben we iets gemist.

tot morgen jacqy, en succes morgen met het inleveren van de zaadjes,

ik ben ook benieuwd of Bieb haar vrijgezellendag gisteren nog heeft gehad

nu ben ik echt weg

xxx linda

goeiemorgen meiden

gisteravond nog even aan het klussen geweest maar pfff daar was het ook te warm voor haha, en nog wel onder de douche maar dat gaf ook niet haha,
wij hebben zo'n verrijdbare airco en die hadden we op de slaapkamer aangezet, lekker koel dachten we, kwamen we boven had dat ding gelekt, dus geen airco aan , maar ik heb wel heerlijk geslapen vannacht

hoe is het met iedereen? hebben jullie ook nog een beetje de slaap kunnen pakken gisteravond?

ik ben er later nog eventjes

xxxx linda

hoi meiden,

ff mega snel, heb gisteren en net ff vlug bijgelezen, maar gewoon de tijd niet om te reageren. het gaat goed hier zo zonder me man, alleen heeft lois smorgens de hele wakkere periode en wil ze alleen maar vastgehouden worden. gelukkig ligt ze nu in de wipper maar word dan ook steeds wakker. straks gaan we boodschappen doen, als het droog blijft en vanmiddag ben ik bij me ouders. gisteren ook 2x heerlijk wezen wandelen en zo heb ik dus nergens tijd meer voor hahaha. lois melde zig vanmorgen pas om kwart voor 6. dus ik vind dat dit een nachtje doorslapen was hahaha., maar dat komt omdat ze gisteren zolang overdag wakker was. als ze dit elke dag doet prima hoor.

ik probeer snel weer tijd te maken, maar momenteel is het te gezellig met me meisje hahaha, ohja en krijsen dat ze kan hahaha.
ik las iets over 10 min laten huilen om in slaap te vallen, werkt hier ook, alleen s;avonds dan, want vanmorgen toen mama verder wilde slapen wilde lois dat niet grrrr.
dus uitlsapen zit er niet meer in, ze heeft smorgens altijd der wakkere periode hhaah.

meiden tot snel.

xx bambi

Terug
Bovenaan