hoi meiden,
ff mega snel, heb gisteren en net ff vlug bijgelezen, maar gewoon de tijd niet om te reageren. het gaat goed hier zo zonder me man, alleen heeft lois smorgens de hele wakkere periode en wil ze alleen maar vastgehouden worden. gelukkig ligt ze nu in de wipper maar word dan ook steeds wakker. straks gaan we boodschappen doen, als het droog blijft en vanmiddag ben ik bij me ouders. gisteren ook 2x heerlijk wezen wandelen en zo heb ik dus nergens tijd meer voor hahaha. lois melde zig vanmorgen pas om kwart voor 6. dus ik vind dat dit een nachtje doorslapen was hahaha., maar dat komt omdat ze gisteren zolang overdag wakker was. als ze dit elke dag doet prima hoor.
ik probeer snel weer tijd te maken, maar momenteel is het te gezellig met me meisje hahaha, ohja en krijsen dat ze kan hahaha.
ik las iets over 10 min laten huilen om in slaap te vallen, werkt hier ook, alleen s;avonds dan, want vanmorgen toen mama verder wilde slapen wilde lois dat niet grrrr.
dus uitlsapen zit er niet meer in, ze heeft smorgens altijd der wakkere periode hhaah.
meiden tot snel.
xx bambi