KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goedemorgen meisjes !

Ik heb heerlijk geslapen zeg, heb helemaal voor pampus gelegen !

Sterretje en jacq, gezellie hoor kom maar langs alleen is het boerencake, de appels moeten erbij gedacht worden hihi

Linnie, fijne een lekkende airco had je dus ook niks aan ! Gelukkig wel lekker geslapen.....tjonge dapper hoor nog gaan klussen met dit weer haha

Bambi, gelijk heb je hoor lieverd ! Geniet met lekker van je meisje. Fijn dat alles zo goed gaat ook nu zonder je mannetje. Hoe vond hij het om weer aan de slag te moeten ?

Zit nog op een telefoontje van mn moeder te wachten. Die zou bellen als ze weer thuis was. Hoop dat het is meegevallen ....

Kusssssss happy

Hee meiden, ben ik weer na me weer veel te drukke weekend.. reageer vanavond uitgebreid.. nu even snel.. Vanavond om 5 uur hoor ik of ik aangenomen ben bij student mobiel.. dan morgen nogwerken en donderdag vrij..

Maar volgens mij heb ik me eisprong gehad vanochtend/vanacht.. mijn temp. is altijd 36.8 en vanochtend 36.9 en had ik echt een hele lange sliert van dat slijm.. kijken wat me temp morgen doet.. had gisteren ook steekjes in die streek.. wel sex gehad gisteren..

Ga even werken.. tot vanavond misschien meiden!

xxx Mamoetje

Nou krijg net een telefoontje van mn pa dat alles goed is gegaan. Ze moest er om half negen zijn en ze kwamen nu pas het ziekenhuis uit ! Ze moest nadat de kies eruit was nog een half uurtje blijven om te kijken of het bloed goed stolde ivm de bloedverdunners maar dat ging gelukkig goed. Wel fijn dat ze het zo goed in de gaten houden. Fiets straks wel ff bij dr langs .....

Mamoetje, ook voor pampus gelegen haha lekker he. Misschien je eitje, en gisteren geklust dus das mooi....bij mij stijgt mn temp altijd meer als ik mn eitje heb, scheelt soms wel een halve graad .......ben benieuwd hoe hij morgen bij je is !

Hier ook nog een hoge temp 37.2 maar weet ook maar al te goed dat dat niks betekent dus waarom ik het doe whahaha.

Liefs happy

Ben blij dat alles goed is gegaan bij je ma.. En strakkies ff op de fiets langsgaan..

Ja daarom denk ik ook dat ik hem vlak voordat ik ging tempen had.. dus echt vanochtend en  niet vanacht.. verwacht hem morgen hoger.. als dat klopt xou ik 12 aug ong.meoten worden.. maar laat het voorlopig even zo staan op de roze wolk.. ga nu ech even werken.. even alles uitzoeken voor ik weg ga!

xxxx Mamoetje

happy: gelukkig is alles goed gegaan met je meoder, en goed dat ze haar dan nog even onder controle hebben gehouden om te kijken of het bloed goed stolt, en gelukkig was dat het geval. Hoe gaat het met je vader?? en een hoge temp, wel goed natuurlijk maar dat had je vorige maand ook, nog efffe een paar daagjes wachten meid

mamoetje: je denkt dat je je eitje hebt gehad en op tijd geklust helemaal super, spannend weer hoor en vanavond hoor je of je bent aangenomen, ik ben benieuwd

bambi:alles gaat goed, en ze heeft lekker lang geslapen vannacht,heerlijk dat is dan zeker uitslapen hahah, ga lekker genieten van je ukkepuk meid, haha

zo ik heb alle deuren open staan en er waait een lekkere wind dus alles waait lekker even door, heerlijk

ik ben er vanmiddag nog eventjes meiden

xxx linda

@linda: balen van de airco, maar zo te horen was het niet warm genoeg daar
@happy: ik kom eraan en neem meteen appels mee, haha. Wat goed dat ze je ma in de gaten hebben gehouden.
@mammoet spannend zeg. Ik ben benieuwd. Als je wordt aangenomen wanneer zou je dan moeten starten?
@bambi: heeft ze je vanmorgen niet laten uitslapen, hihi. Een ochtendmens dus. En je kon ook tot 5.45 slapen.

Nou, hier ook heerlijk tot 5.45 geslapen en na de voeding nog lekker kunnen uitslapen.
Ik word geroepen, dus moet er vandoor.

ha meiden!

Happy: bewaar een stukje boerencake! Ben dol op cake!!!! Fijn dat het met je moeder goed is gegaan!!! Bedankt voor de waarschuwing trouwens............
En we duimen vrolijk door.....................

Sterretje: goede beslissing denk ik hoor! Voor je schouder! Hoe trekt je kleintje de hitte?
En mijn benen vallen echt niet mee hoor...............ziet er niet uit!

Linnie: hihihi, toch geklust met deze hitte.............petje af..........en een lekkende airco, wat vervelend, ben blij dat je toch geslapen hebt!

Mamoetje: vruchtbaarslijm, klussen!!! Hoop voor je dat je die baan hebt!

Bambi: goed dat je het ook in je eentje redt! En lekker wandelen met je ukkie, heerlijk toch! Zeker als ze er een beetje rustig van wordt! Veel plezier bij je ouders vandaag!

Nou, ik heb redelijk goed geslapen!   Ben tussen 6-7 even een uurtje wakker geweest maar daarna toch weer lekker weg gedoezeld! De ventilator op me gericht, heerlijk!
Ga vandaag niet veel doen, moet even naar de tandarts, daarna wat kleine boodschapjes en verder niets!!
Mij veel te warm............................

Terug
Bovenaan