KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mamoetje, werkse meis

Linnie, lekker he ff die wind. hier staat ook alles open. Ben weer eens aan het wassen pffff lijkt wel of we hier met een groot gezin wonen haha. Tja met die warmte he ......Ja die temperstuur zegt idd niks, dat heb ik verleden maand gezien hihi. Ach afwachten maar weer en anders vol goede moed weer aan het fietsen he whahaha

Kusssss

Hey rimke, vroeg het net in mn sms maar zie het al staan, je hebt aardig geslapen .....hoera !!!!!!! Das wel eens prettig he ......De cake staat klaar hoor maar, wel opschieten want sterretje en jacq zijn ook al onderweg  Dat van die migraine was me nog niet opgevallen....scherp hoor haha

Kussssss

Hey lin, vergeet helemaal je vraag te beantwoorden...met mn vader gaat het gelukkig prima. Dit weeknd is toch aardig druk geweest en je merkte helemaal niks aan hem. Hij kon gewoon met alles meedoen, gelukkig !!!! 12 augustus moet hij weer voor controle.

Knuf happy

Zo dat is ook weer gebeurt. Ga nu ff op de fiets naar mn ouders en daarna een bakkie doenop de zaak want daar ben ik vanaf donderdag natuurlijk al niet meer geweest haha. Tot laters meiden, fijne dag verder

Zit geloof ik in mn uppie een halve bladzijde vol te kletsen

Liefs happy xxx

Terug
Bovenaan