KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

@happy: potjandorie, sta ik aan te bellen en geen happy te bekennen. Lees ik nu dat je bij je ouders bent. Die cake kan ik dus wel vergeten.
@rimke: meid, je hebt een geluk. Je meisje vindt je straks de mooiste, liefste en slimste mama van ze allemaal. En die benen, die ben je dan helemaal vergeten.  En als anderen het er niet mee eens zijn, kijken ze maar mooi de andere kant op.

Was nog niet buiten geweest, maar het waait hier en is bewolkt! Hoera!!! Het is afgekoeld! Morgen wordt het weer pleuris heet, maar hier ga ik even van genieten!!!

Sterretje: je hebt gelijk hoor, maar ik wil er altijd nog enigszins charmant uitzien, en dat lukt met die hitte gewoon niet............moet ik me voor die laatste weken idd maar bij gaan neerleggen!

Moest effe de parasol inklappen want wordt hier inenen heel donker en winderig........zal wel een buitje aankomen, driewerf hoera: hoera! hoera! hoera!

Happy, lekker wieberen weer! Was hier in je eentje het topic aan het volkletsen! Veel plezier lieverd!

Ik ga zo toch maar even boodschapjes doen, wilde dat op de terugweg van de tandarts doen want dan parkeer ik daar de auto en hoef ik niet zo veel te lopen, maar nu het koeler is, is een stukje lopen wel goed..............nogmaals, het is nog geen twee minuten maar met die hitte net te veel! Tot later!!!

@linda: ik ben hier ook aan t luchten, heerlijk he. Even frisse lucht. Ik ben benieuwd of het nog warm wordt, tot nu toe is er hier niks van te merken.

Ik weet niet wie het vroeg, maar de kleine reageert vrij goed op de warmte. Alleen zondag had ze t echt heel warm. Ze heeft de laatste dagen eigenlijk ook alleen de romper aan. (dus de kleding die ze cadeau heeft gekregen heeft ze straks echt nauwelijks aangehad, ook omdat ze echt groeit als kool.) En met dit weer is het echt elke dag even onder de douche.

Ik ga nog even iets doen nu ze slaapt. straks gaat ze weer spelen en eten en gaan we even de deur uit.

@rimke: en als je bruiningscreme gebruikt of zou dat niet mogen? Ik snap echter wel wat je bedoelt, maar dat komt allemaal vanzelf weer. Wel goed dat je naar de tandarts kunt. Die van mij deed toen niks, helaas. Dus voordat ik een afspraak kon maken én een oppas heb is het pas weer volgende week. Ik loop dan alweer 4 maanden rond met een gaatje .

ben er nu echt vandoor.

Dat vroeg ik, of je kleintje die hitte nog trok..........zielig he, je kunt ze gewoon nog niets uitleggen...........
Ik heb idd in het begin van de zomer wel bruining creme gebruikt, maar kan nu niet goed meer bij mijn benen, en het moet wel netjes anders krijg je van die vlekken, whahahaha!
Ach, nog even doorbijten maar...........je hebt gelijk!
Balen van dat gaatje zeg..............ze zeggen toch ook, elke zwangerschap kost een tand, ik hoop het niet want ik heb nooit gaatjes..........ik sta altijd binnen 5 minuten weer buiten!
"Heb me er nog niet toe kunnen zetten om boodschappen te doen, dus die doe ik zo toch lekker met de auto! hahaha!!!!
Er was hier trouwens net ook een enorme hoosbui, dus ga even buiten voelen of het is afgekoeld!

wat een gezellige boel hier vandaag zeg

Rimke: toch redelijk geslapen, hoe was het bij de tandarts? vandaag ga je lekker rustig aan doen, is het al wat afgekoeld bij jullie?hier wel we hadden effe een buitje van een kwartier

Happy: is er nog een plakkie cake over? haha, en wat fijn dat het zo goed gaat met je pa en dat ie zo goed als alles alweer kan

Steeretje: ook lekker kunnen uitslapen vanmorgen, en de kleine heeft gelukkig niet veel last van de warmte, en jakkes je loop al 4 maanden met een gaatje rond, ja als je zwanger bent mogen ze niet boren

xxx linda

@rimke: en hoe was t bij de tandarts? Hopelijk kost de zwangerschap je niet ook een tand. en was je tandvlees in orde? volgens mijn tandarts was daar ook vaak schade aan bij een zwangerschap. en nog boodschappen gedaan.
@linda: en lekker aan t genieten van de bui? hier begint de tmp. weer heel erg op te lopen. en netc nu moet ik de deur uit,

tot straks misschien.

Terug
Bovenaan