KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb nog niet bijgelezen, maar ik moet echt even mijn frustratie kwijt . Een buurvrouw van ene paar deuren verder was hier een aantal weken geleden op kraambezoek. Ze vond onze kleine man toen erg beweeglijk en dus kreeg meneer al bijna de 'stempel' ADHD kind (ze zit zelf in het onderwijs). Nu zag ik ze net weer en vertelde ik van het inbakeren, zegt ze; "Oh dan moet hij later misschien wel ontspanningsoefeningen hebben".   En later in het gesprek dacht ze zeker dat hij erg gevoelig was voor prikkels.......................
Nou ja zeg, als ik ergens een hekel aan heb is het mensen die zo reageren en snel een 'etiket' ergens op plakken.................. zwaar irritant.
Dit soort dingen zeg je toch niet tegen een trotse moeder!!!!!!

Zo, dat moest ik even kwijt, ha ha

April

Nou ja! Dat was het meest korte tandartsbezoek wat ik ooit gehad heb! Binnen een minuut stond ik weer buiten, en dat terwijl er voor de deur geen parkeerplaats was en ik dus zwaar over mijn grenzen moest om een pokke end te lopen! Deed mijn mond open en "het ziet er allemaal prachtig uit!", en kon weer gaan............tot volgend jaar!
Toen maar even boodschappen gedaan, eet vanavond lekker rucola salade met avocado, dan hoef ik geen vlees te eten! Ook wel lekker na al die bbq's...............gewoon lekker een groot bord salade!

Linnie: was hier idd even wat koeler, maar de regen is over en de zon komt weer te voorschijn af en toe, is hier meteen klam en heet............kan mijn spijkerbroek weer uit trekken................wat een pleuris hitte............hahahaha! Heb er een beetje genoeg van geloof ik...........

April: lieverd, trek het je niet aan he? Jij kent je kindje het beste, en een of andere troela die denkt dat ze ergens verstand van heeft omdat ze juf is..............laat maar hangen toch!? Kijk, je hebt drukke kindjes en rustige kindjes maar ADHD is wel een stempel die je ergens opdrukt, en dat zonder medische onderzoeken enzo slaat echt nergens op en gaat gewoon te ver. Je hebt gewoon een lekker bezig jochie, wat verder heel tevreden is.....en wat heel goed reageert op inbakeren, dat zegt niets!
Laat ze maar lullen lieverd!

Sterretje: ook daar dus weer hitte............sterkte meid, en even goed veel plezier!!!

nou hier schijnt de zon ook weer en het is weer om te stikken, pfff

rimke; ja hup je korte broek weer aan meid, hopelijk geeft het een beetje verkoeling,en vanavond aan de grote salade in plaats van aan vlees je hebt van mij gelijk, en alles was goed bij de tandarts dat is altijd lekker

april; laat die buurvrouw maar lekker lullen meid, dit soort "gesprekjes" zal je misschien wel vaker krijgen want ook wildvreemde durven zomaar wat te zeggen, maar dat neemt niet weg dat jij je daar heel erg boos over kan maken en dat is je goed recht meid

xx linda

Ja, jullie hebben gelijk, ik moet ook zeggen dat ik me er niet zo heel veel van aantrek hoor. Ons ventje doet het goed en ik ben super trots op hem. En ach wat de toekomst ons ook brengt ik hou toch wel van hem.
Maar ik heb gewoon een hekel aan mensen die zoiets zeggen. Ik vind toch dat in de huidige maatschappij kinderen snel een 'etiket' krijgen.

Rimke; ik denk aan je hoor met dit warme weer, niet te veel doen he. En jeetje dat was inderdaad een snel bezoekje aan de tandarts, wel lekker toch. Enne geniet van je salade, konijntje

Ik krijg zometeen kraambezoek, gezellig hoor, maar onze kleine vent tukt gewoon lekker door.

April

Zo druk is je jongetje dus, dat hij gewoon doorslaapt. Haal je schouders maar op, er zijn altijd mensen die het beter weten! Veel plezier met je bezoek!

Ik heb het laatste uur lekker veel krampen, ook in mijn onderrug..................niet plezierig maar ook nog niet pijnlijk.......................ik lig lekker op de bank en hou me kalm............ontspan!!!

Nou als ik dit zo lees had ik wel wat meer cake kunnen bakken haha. Hij is al op meiden, sorry ...

Rimke, das snel bij de tandarts zeg ! Nu dus weer behoorlijk warm, hier ook hoor. Bloedheet weer en dat terwijl het vanmorgen nog regende .....

Linnie, bij jullie schijnt de zon dus ook weer ......het wordt de komende twee dagen ook weer bloedheet he .....ga je dan weer klussen haha

Sterretje, ach meisje stond je voor niks aan de deur hihi. Ben je nog lekker met je meisje op pad geweest?

April, ach lieverd laat ze maar lullen hoor ! Pfff die mensen die altijd gelijk overal een stempel opdrukken, bah. Hoe kan je zonder enig onderzoek nou beginnen over adhd pfff. Snap dat je er boos om wordt hoor meisje maar niks van aan trekken en lekker genieten van je ventje ...

Meiden, ga pannekoeken bakken, lekker makkelijk. Heb echt geen zin als het zo warm is .........Eet smakelijk allemaal

Knuf happy

Terug
Bovenaan